South_Exil skrev:Någon som såg det gnällröven Pudas grinar om i Expressen? (Expressen.se/sport)
Brodin ska ha delat ut nån crosschecking?
Bråket i slutet på första. Efter att de crosscheckat Josef.
Han är bara förbannad för att de torskade. Känns som nått i affekt.
Kolla gärna bilder på spearingen från Lundin (tror jag) på Brodda. DÄR kan vi snacka 5-10 matcher...
Japp. Förstod att det var den situationen. Men såg inte själva händelsen.
Men ser man bilden i expressen så har de ju delat ut avstängningar för sådana klubbor för.
Då borde väl Alvarez på 37 också vara för granskning.
Aja vi får se. Men vore riktigt illa att tappa Brodin ett par matcher.
Kommer aldrig bli nått.
Ska det bli avstängning kan respektive lag ringa J.20, för de kommer spela finalen till slut.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
South_Exil skrev:Någon som såg det gnällröven Pudas grinar om i Expressen? (Expressen.se/sport)
Brodin ska ha delat ut nån crosschecking?
Bråket i slutet på första. Efter att de crosscheckat Josef.
Han är bara förbannad för att de torskade. Känns som nått i affekt.
Kolla gärna bilder på spearingen från Lundin (tror jag) på Brodda. DÄR kan vi snacka 5-10 matcher...
Granberg är det. Johan Sahlèn har en klockren bild på den på hans Twitter.
Pudas får gärna kommentera den.
South_Exil skrev:Urbom loggade bara 03.40. Vad hände där?
Bänkad efter misstaget kanske som ledde till 1-0? Sen tyckte jag att Norell spelade bättre än Urbom också
Möjligen.
Känner inte igen coachingen bara att bänka en etablerad back för ett misstag.
Gillar aktiv coaching men enstaka misstag sker alltid.
Är det så gillar jag det inte. Urbom behövs
Bänkad efter misstaget kanske som ledde till 1-0? Sen tyckte jag att Norell spelade bättre än Urbom också
Möjligen.
Väldigt olikt DIF att bänka folk för ett enda misstag. Vissa spelare får ju åka runt och förstöra matcher på egen hand utan åtgärd.
Möjligen.
Väldigt olikt DIF att bänka folk för ett enda misstag. Vissa spelare får ju åka runt och förstöra matcher på egen hand utan åtgärd.
Håller med. Skulle vi följa den stilen skulle Davidsson och Jägarn va nere i U15 för tillfället. Hur i helvete kan en karriär gå så käpprätt åt helvete som det gjorde för dom? Snacka om att gå från kung till pung
Möjligen.
Ja. Därför jag funderar på om han åkte på nån skada.?.?
Möjligen.
Till exempel Hultström just nu. Utan tvekan våran sämsta back hittills i slutspelet. Garrison och Tom har däremot steppat upp. Även Norell till viss del.
Bör man vara orolig för att skoterraggarna får Brodin avstängd? Pinsamt i så fall. Så mycket skit domarna tillåter Skellefteå att göra får mig att undra om kommunaldopingen går oavkortat till domarna.
Örebroarn skrev:Bör man vara orolig för att skoterraggarna får Brodin avstängd? Pinsamt i så fall. Så mycket skit domarna tillåter Skellefteå att göra får mig att undra om kommunaldopingen går oavkortat till domarna.
De vill nog säkert få Brodin avstängd av lätt insedda skäl. Tragiskt att slaskpressen ger sånt patetiskt gnäll utrymme, men journalisterna kan inte hjälpa sig själva när någon gråter ut om hur hemskt och farligt något är, med det obligatoriska "kunde ha dödat/skadat/jättehemskt"-citatet.
Ursketen efter äkta idrotts/stressmage och nu halvfull efter en "stadig" segerwhiskey. Om vi glömmer andra perioden så var jag aldrig orolig.
Skämt åsido. Skellefte har vaknat till rejält (de har inte spelat så här bra på hela säsongen) men gjorde misstaget att försöka forcera fram en vinst utan att ha riktigt kläm på defensiven (deras offensiva snurr till trots, det var mest vi som var kassa där och då, så var det ett uddlöst styrspel de försökte sig på i övrigt och det fungerade inte). Även om vi stundtals var skitkassa i puckhantering, gap-control och överbelastning i defensiven så känns det som en taktisk vinst med mental prägel.
Dick har precis som björnarna på Skansen (som för övrigt ligger på Djurgården för alla plastklappor som smyger in och läser här) vaknat ur idet lagom till slutspelet. Istället för grin-olles visa så älskar han läget, kampen och spelet. Sjukt viktigt men inte överraskande.
Det STORA plustecknet är att Adam ikväll växte till en potentiell slutspelgigant. Det är inte säkert att han kan hålla den mentala inställningen över resten av matcherna men OM vi få behålla honom så kommer han inte vara sämre till nästa slutspel (att sortera under kapitel: långsiktigt tänk).
Fjällby och Bemström är ett dussin millimetrar från att bli matchhjältar x2. Sparkapital.
Senast redigerad av Praetori den 2019-03-27 23:24:17, redigerad totalt 7 gång.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.