Vet inte om jag vill ha hit spelaren anno 2019. Men namnet? Absolut.ciirree skrev:Vet att många vill ha hit Ragnarsson.
Spelar i Rögle nästa säsong enligt Madhawk.
https://www.expressen.se/kvallsposten/s ... ignar-shl/
Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
Re: Silly-Season 2019/20 uppdateras i första inlägg
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Bränn allt på att behålla Linus Hultström.
Expert.
killen gör två mål i en semifinal men har varit rätt anonym under hela säsongen och du säger bränn allt på att behålla honom? hmmmSirDIFalot skrev:Bränn allt på att behålla Linus Hultström.
Jag skäms aldrig för att hålla på DIF. Djurgårdare tills jag dör!
Han kan inte vinna backarnas poängliga varje år, en sjätteplats är inte fy skam.PETTAX skrev:killen gör två mål i en semifinal men har varit rätt anonym under hela säsongen och du säger bränn allt på att behålla honom? hmmmSirDIFalot skrev:Bränn allt på att behålla Linus Hultström.
Livrädd för att Svedberg hamnar hos oss nästa år. Har aldrig förstått hans storhet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Den som tvekat på Jockes val att satsa på Strandberg kan ju titta igenom denna match en gång till.
Eller varför inte stora delar av säsongen. Sedan han fick några att spela med har han varit klockren.
Tur att vi får njuta en säsong till. Sedan lär det bli Hv.
Eller varför inte stora delar av säsongen. Sedan han fick några att spela med har han varit klockren.
Tur att vi får njuta en säsong till. Sedan lär det bli Hv.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Henrik Törnqvist, Anton Wedin och eventuellt Filip Hållander skulle kunna gå in i topp 6 hos de flesta lagen till nästa år. Ludvig Rensfeldt och Rickard Palmberg kan säkert göra nytta i en andra eller tredjelina de också. Håller dock med om Svedberg - han har inte haft ett bra år och kostar förmodligen betydligt mer än han smakar p.g.a. gamla meriter.
Nu är inte jag sportchef men jag tror det är precis tvärtom.Puckey skrev:Henrik Törnqvist, Anton Wedin och eventuellt Filip Hållander skulle kunna gå in i topp 6 hos de flesta lagen till nästa år. Ludvig Rensfeldt och Rickard Palmberg kan säkert göra nytta i en andra eller tredjelina de också. Håller dock med om Svedberg - han har inte haft ett bra år och kostar förmodligen betydligt mer än han smakar p.g.a. gamla meriter.
Hans marknadsvärde har nog sjunkit rejält efter den här säsongen.
Nog för att han inte varit superbra men det kan inte vara lätt att vara målvakt med det försvaret.
Tror inte att han hamnar här men om det är något vi lärt oss senaste säsongerna är att Djurgården är ganska duktiga på att utveckla spelare och förbättra svagheter.
-
Swedberg är persona non grata om du frågar mig och Fimpen - jag syftar på hans vidriga bakåtsaltomortal till filmning
Ceterum censeo Solna esse delendam
Nu är inte Manuel Ågren dyr och dessutom inte fått chansen på grund av sjukdomshelvetet. Men kanske skulle vara en bra idé att släppa honom till Oskarshamn nu när de gick upp. Tror både han och Oskarshamn nog vill det.
Han tar trots allt upp en plats i truppen. Sen tycker jag det var en spännande värvning när det begav sig. Han lär vara bättre med en riktig försäsong men jag Tror tyvärr hans struliga säsong gjort att han stagnerat/gått tillbaka i utvecklingen.
Han tar trots allt upp en plats i truppen. Sen tycker jag det var en spännande värvning när det begav sig. Han lär vara bättre med en riktig försäsong men jag Tror tyvärr hans struliga säsong gjort att han stagnerat/gått tillbaka i utvecklingen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Låter som ett rimligt alternativ om man bedömer att han inte kommer att färga nästa år.mb81 skrev:Nu är inte Manuel Ågren dyr och dessutom inte fått chansen på grund av sjukdomshelvetet. Men kanske skulle vara en bra idé att släppa honom till Oskarshamn nu när de gick upp. Tror både han och Oskarshamn nog vill det.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Hultström stannar en säsong till! Riktigt bra.
Avskaffa tre mot tre.
- diftobbe89
Låter som en realistisk och vettig idé.mb81 skrev:Nu är inte Manuel Ågren dyr och dessutom inte fått chansen på grund av sjukdomshelvetet. Men kanske skulle vara en bra idé att släppa honom till Oskarshamn nu när de gick upp. Tror både han och Oskarshamn nog vill det.
Spela fult
- MarcusDaze
Drömmer om Högström också.Mattias_87 skrev:Hultström stannar en säsong till! Riktigt bra.
-
Hultström på ett år till, såja!