Skulle även jag vilja se Backlund i Djurgårdenströja, problemet är bara att han har skrivit nytt med LIF.robin_dif skrev:backlund vill jag ha till dif!
Silly season
Ställer mig rejält tveksam till Backlund. Känns som att han och Lasilla är "lite för jämna" för att denna duo skall vara idealistuik. Bättre att ge finnen chansen en säsong till förhoppningsvis då med bättre backar framför sig.
Ser mycket hellre att vi satsar på en ung kille från stan som dessutom säkert skulle bli billigare.
Johan Ryno skulle inte var dum alls inte heller Hynning, sedan har väl Bajen en junis som slagit alla poängrekord om jag inte misstar mig. Tycker vi skall satsa på mestadels unga spelare och komplettera dessa ungtuppar med ett par stjärnor som skall bära upp det hela. Tror detta är ett av få sätt att få till en hugglig trupp till acceptabelt pris...
Gäller bara att hitta dessa stjärnor och då allra helst backar!
Ser mycket hellre att vi satsar på en ung kille från stan som dessutom säkert skulle bli billigare.
Johan Ryno skulle inte var dum alls inte heller Hynning, sedan har väl Bajen en junis som slagit alla poängrekord om jag inte misstar mig. Tycker vi skall satsa på mestadels unga spelare och komplettera dessa ungtuppar med ett par stjärnor som skall bära upp det hela. Tror detta är ett av få sätt att få till en hugglig trupp till acceptabelt pris...
Gäller bara att hitta dessa stjärnor och då allra helst backar!
Någon som vet varför Patrik Nilsson inte får förlängt kontrakt?
har ju inte spelat så mycket, och va inte längesen han fick börja spela hockey igen, fast kanske inte han själv som inte vill spela i DIF, kanske DIF som inte vill ha honom mer
nån som vet?
kul att DIF är ute och jagar spelare så pass tidigt ändå
har ju inte spelat så mycket, och va inte längesen han fick börja spela hockey igen, fast kanske inte han själv som inte vill spela i DIF, kanske DIF som inte vill ha honom mer
nån som vet?
kul att DIF är ute och jagar spelare så pass tidigt ändå
Ja kanske är seg, men det ryktas idag på sportbladet.se om att Johan Backlund är aktuell för DIF eller HV71, enligt rykten. Även då som tidigare nämnts, Niklas Persson till DIF elle MODO
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 31,00.html
Checka på leksand, konstigt att rykten in i DIF inte har med det, när det är med i rykten ut från Leksand...!
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 31,00.html
Checka på leksand, konstigt att rykten in i DIF inte har med det, när det är med i rykten ut från Leksand...!
Senast redigerad av Boråsaren den 2006-03-26 21:52:08, redigerad totalt 1 gånger.
- Fickpluntan
- Kontakt: