Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Re: Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Cehlins kontraktläge??
Borde väl få chansen nån gång. VILL ju spela hos oss.
Senast redigerad av EspenK den 2018-03-16 19:24:36, redigerad totalt 1 gånger.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Linus är ju dock redan förlorad, Ljungh med.Kall-El skrev:Hoppas innerligt att man i lagbygget inför nästa säsong INTE räknar med Ante som 1:a center.
Med tanke på denna spelares skadebekymmer borde vi göra vårt yttersta att i alla fall förlänga med Johansson så vi får någon "hyggligt säker" center att bygga laget kring.
Spela fult
"Ville" kanske ligger mer i tiden efter de 2-3 gånger han har blivit ratad.EspenK skrev:Cehlins kontraktläge??
Cehlin har väl ett år kvar på sitt kontrakt med Fuleå?EspenK skrev:Cehlins kontraktläge??
Vill gärna ha hem honom, bara att se vad han har uträttat hos Rövle och Skoter. Med kärlek för klubben (förhoppningsvis finns den kvar) så tror jag att han gör än bättre ifrån sig hos oss. Hoppas han får komma hem efter nästa säsong.
Bara att hålla tummar och tår för att hans huvud slipper få några smällar under nästa säsong.
Columbus vill tydligen ha över Jonte redan till hösten. Kul för honom men mindre kul för oss.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kanske bara kontrakt och utlånad till ossPraetori skrev:Columbus vill tydligen ha över Jonte redan till hösten. Kul för honom men mindre kul för oss.
Nä jag såg två "kändisar" från Columbus på plats. Knappast sånt de gör om det inte är allvar.#10 skrev:Kanske bara kontrakt och utlånad till ossPraetori skrev:Columbus vill tydligen ha över Jonte redan till hösten. Kul för honom men mindre kul för oss.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Men de borde se att det är tillsammans med brorsan han är som allra bäst. Låt dem fortsätta att utvecklas ihop!Praetori skrev:Nä jag såg två "kändisar" från Columbus på plats. Knappast sånt de gör om det inte är allvar.#10 skrev:Kanske bara kontrakt och utlånad till ossPraetori skrev:Columbus vill tydligen ha över Jonte redan till hösten. Kul för honom men mindre kul för oss.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... ann-med-61
Han säger ju själv att han är redo, även om det i slutändan inte betyder något. Jag upplever också att Jonte inte är en person som ger sig direkt så om nu hans spelstil passar där borta och Columbus ger han valet på AHL eller SHL tror jag han tar AHL.
Han är förlorad
Han säger ju själv att han är redo, även om det i slutändan inte betyder något. Jag upplever också att Jonte inte är en person som ger sig direkt så om nu hans spelstil passar där borta och Columbus ger han valet på AHL eller SHL tror jag han tar AHL.
Han är förlorad

Någon som vet vad Daniel Zaar sitter på för kontrakt med Malmö?
Det skulle man kunna tycka ja. Men sen försvinner ju Jägarn till Capitals så lite av juniskedjans kemi är ju förlorad oavsett.minalman skrev:Men de borde se att det är tillsammans med brorsan han är som allra bäst. Låt dem fortsätta att utvecklas ihop!Praetori skrev:Nä jag såg två "kändisar" från Columbus på plats. Knappast sånt de gör om det inte är allvar.#10 skrev:Kanske bara kontrakt och utlånad till ossPraetori skrev:Columbus vill tydligen ha över Jonte redan till hösten. Kul för honom men mindre kul för oss.
Tror han har minst ett år kvar. Sen är han Skåning ut i fingerspetsarna och lär nog inte vilja spela för oss.sPTNC skrev:Någon som vet vad Daniel Zaar sitter på för kontrakt med Malmö?
Acke verkar också lämna. Inte till Frölunda som en viss norrman här inne tror.
http://hockeynews.se/articles/2286/
Ja Capitals har varit rätt tydliga med att de vill ha in honom i organisationen till hösten så att vi skall kunna få tag i ersättare i tid.mb81 skrev:Acke verkar också lämna. Inte till Frölunda som en viss norrman här inne tror.
Han må vara skåning men han är Djurgårdare så inte en helt orimlig värvning egentligen.Praetori skrev:Tror han har minst ett år kvar. Sen är han Skåning ut i fingerspetsarna och lär nog inte vilja spela för oss.sPTNC skrev:Någon som vet vad Daniel Zaar sitter på för kontrakt med Malmö?