förevigtdjurgården skrev:Någon förresten som har koll på hur länge i efterhand man kan se en match förutsatt att man har CMORE? Kommer missa matchen imorgon men ser den lika gärna i dess helhet när jag kliver av mitt skift...
Är väl bara en timme bakåt eller typ en period eller liknande man kan backa i streamen "live" längre. Sen är man ju hänvisad till repriserna i deras jävla vanliga kanaler som går vid fasta tider.
Dom påstår det är tillfälligt att dom håller på att bygger om "arkivfunktionen" dock har det där bygget pågått i över ett år vad det verkar.
Har själv lackat ur på skiten flera ggr och mailat cmore om detta och varför dom tar fullpris eller tom höjer kostnaden för denna trasiga tjänst. Men är visst omöjligt att få någon kompensation i mitt fall då jag har abonnemanget genom min kabeltv-operatör Com-hem (som i sin tur säger att jag skall ta ärendet med Cmore). Kanske hade gått om man inte hade haft någon trillskande mellanhand.
Är ju helt jävla värdelöst att man bara kan streama "live" eller vid fasta tider.
Borde faktiskt någon ha smäll på käften för på cmore.