SHL : Omgång 50: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 3/3-2017

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: SHL : Omgång 50: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 3/3-201

Inlägg av #10 »

captcash skrev:
#10 skrev:
captcash skrev:
Gman skrev:Var Högström tårögd vid slutintervjun?
Näe han är alltid sån.. lite som om han gick på neråttjack elr nått... är nog norrlänningen i honom som lyser igenom lite ibland! ;)
Norrlänning, han är väl från sveg, är väl inte så många mil bort, men jag är en jävla norrlänning 100 mil bort.
Asså, nu är det ju så att allt norr om Vasastan räknas väl som norrland.. eller har jag missat något nu? :/
:)
EspenK
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av EspenK »

Imorgon är det en nyckelmatch. Minst 1poäng krävs för att lösa detta.
KHK har:
Skellefteå 0p ( Klass ska slå detta gäng)
Brynäs 0p (Brynäs har en del att spela för).
Örebro 3p ( I jämförelse är Coco bättre, båda spelar lika tråkig hockey.)

Vi har:
Malmö 1p. (Alsenfeldt imorgon skulle jag tippa. Vi får inte in pucken.)
Leksand 3p ( Leksand har inget att spela för mer än inför kval.)
Skellefteå 0p (skellefteå går en kamp för sin position inför kvarten).
Användarvisningsbild
Mattias_87
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mattias_87 »

EspenK skrev:Imorgon är det en nyckelmatch. Minst 1poäng krävs för att lösa detta.
KHK har:
Skellefteå 0p ( Klass ska slå detta gäng)
Brynäs 0p (Brynäs har en del att spela för).
Örebro 3p ( I jämförelse är Coco bättre, båda spelar lika tråkig hockey.)

Vi har:
Malmö 1p. (Alsenfeldt imorgon skulle jag tippa. Vi får inte in pucken.)
Leksand 3p ( Leksand har inget att spela för mer än inför kval.)
Skellefteå 0p (skellefteå går en kamp för sin position inför kvarten).
Det där är nog väldigt troligt. Jag skulle verkligen vilja ta en trepoängare imorgon så att vi har "råd" att tappa poäng mot Leksand.

Shit vad jobbigt in i sista omgången det kommer att bli.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Hemma från arenan nu, förväntade mig en ordentlig visselorkan i andra pausen men publiken var lika trött då som resten av matchen. Malmö var verkligen urusla idag, ja, vi åkte sönder dom men så långsamma som dom var i alla lägen hade skapat riktig irritation på Hovet.

Vi hade väl två lindansare som lika gärna kunde ha glidit in, marginalerna är verkligen små och för oss obefintliga.

Svårt att sätta extra plus på någon idag förutom Adam, tycker det var flera som var bra. Däremot så såg det ut som om Hulta inte lirade sista. Skadad?

Inlägg av #10 »

crike skrev:Hemma från arenan nu, förväntade mig en ordentlig visselorkan i andra pausen men publiken var lika trött då som resten av matchen. Malmö var verkligen urusla idag, ja, vi åkte sönder dom men så långsamma som dom var i alla lägen hade skapat riktig irritation på Hovet.

Vi hade väl två lindansare som lika gärna kunde ha glidit in, marginalerna är verkligen små och för oss obefintliga.

Svårt att sätta extra plus på någon idag förutom Adam, tycker det var flera som var bra. Däremot så såg det ut som om Hulta inte lirade sista. Skadad?
Såg han då flera byten
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

#10 skrev:
crike skrev:Hemma från arenan nu, förväntade mig en ordentlig visselorkan i andra pausen men publiken var lika trött då som resten av matchen. Malmö var verkligen urusla idag, ja, vi åkte sönder dom men så långsamma som dom var i alla lägen hade skapat riktig irritation på Hovet.

Såg han då flera byten
Han är ju inte så lång, jag kan ha missat honom.
williams

Inlägg av williams »

Varakas var riktigt bra idag. Han stoppade sin gubbe varje byte kändes det som. Han har spelat upp sig.
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Någon förresten som har koll på hur länge i efterhand man kan se en match förutsatt att man har CMORE? Kommer missa matchen imorgon men ser den lika gärna i dess helhet när jag kliver av mitt skift...
25/4-2025

Inlägg av #10 »

förevigtdjurgården skrev:Någon förresten som har koll på hur länge i efterhand man kan se en match förutsatt att man har CMORE? Kommer missa matchen imorgon men ser den lika gärna i dess helhet när jag kliver av mitt skift...
Sjukskriv dig....
Henke_F

Inlägg av Henke_F »

förevigtdjurgården skrev:Någon förresten som har koll på hur länge i efterhand man kan se en match förutsatt att man har CMORE? Kommer missa matchen imorgon men ser den lika gärna i dess helhet när jag kliver av mitt skift...
Är väl bara en timme bakåt eller typ en period eller liknande man kan backa i streamen "live" längre. Sen är man ju hänvisad till repriserna i deras jävla vanliga kanaler som går vid fasta tider.

Dom påstår det är tillfälligt att dom håller på att bygger om "arkivfunktionen" dock har det där bygget pågått i över ett år vad det verkar.

Har själv lackat ur på skiten flera ggr och mailat cmore om detta och varför dom tar fullpris eller tom höjer kostnaden för denna trasiga tjänst. Men är visst omöjligt att få någon kompensation i mitt fall då jag har abonnemanget genom min kabeltv-operatör Com-hem (som i sin tur säger att jag skall ta ärendet med Cmore). Kanske hade gått om man inte hade haft någon trillskande mellanhand.

Är ju helt jävla värdelöst att man bara kan streama "live" eller vid fasta tider.
Borde faktiskt någon ha smäll på käften för på cmore. :lol:
KJL

Inlägg av KJL »

Cmonopolmore är precis lika värdelösa utan mellanhänder, jag har streamingtjänsten. Dålig teknisk kvalitet är det också och övervägande kassa kommentatorer. Utom Mike Hellbers och Wikegård.
OnT (men ändå inte) - FAN vad taggad jag är inför hovet ikväll!
Jag önskar Ahlén, E.johansson och Lundh varsin kasse!
Användarvisningsbild
Rojk

Inlägg av Rojk »

Lätt Kränkt skrev:
Praetori skrev:
Koppen skrev:Har vi nån klausul som säger att vi bara får leda med 1 mål åt gången? :lol:
Det är hemligt men stabens nya djuplodande statististiska arbete har visat att publiken riskerar att sluta komma om man ständigt vinner med 5/6-0 och leder tabellen.
Underdogs och enmålsvinster när tåget är på väg att lämna perrongen är vägen att gå och dessutom får man väck alla medgångare från läktarna.
Skulle räcka bra om man bara fick bort snubben som sitter bakom mig på aktivsittplats som skriker skjut varenda gång en Djurgårdare har pucken i anfallszon .:)
Finns en anledning varför vi har en fin corsi.
It's easier to be an asshole to words than to people
Användarvisningsbild
Think if...
Kontakt:

Inlägg av Think if... »

Snubben på A11, typ rad 6 -7 som dansar i slutet av periodpausen är anledning nog att vara på plats i kväll. Världsklass på den underhållning iaf
Using Tapatalk
Lätt Kränkt

Inlägg av Lätt Kränkt »

Think if... skrev:Snubben på A11, typ rad 6 -7 som dansar i slutet av periodpausen är anledning nog att vara på plats i kväll. Världsklass på den underhållning iaf
Hm nått jag missat ..får kolla in det idag . :)
Skriv svar