SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Hade vi legat på övre halvan hade det varit lite lättare att rycka på axlarna å glömma denna matchen.
Re: SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Som sagt, våra tilltänkta toppspelare är ju alla utan undanta tämligen mediokra MEN samtliga har presterat väl i tidigare lag så antingen har sportcheferna satt ihop helt fel spelare för detta spelsystem eller så kan inte tränaren/tränarna få dem att funka ihop och kanske framförallt inte rätta spelsystemet efter spelarna.
Ja? Det är väl trots allt dagens match vi diskuterar här, eller har jag fel?Wishes skrev:Idag?Koonz skrev:Det här är ingen "stolpe ut"-match. Det handlar om att Växjö spelar bra, skapar chanser konstant och åker skridskor. Alltså så handlar det inte om att Växjö har varken tur eller flyt utan snarare att vi, idag, spelar så fruktansvärt dålig hockey.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det var Hultas tveksamhet innan 1-0 som satte standarden på hela vår match i kväll. Innan dess hade vi litet självförtroende och Växjö litet respekt.
Vi är ett så djävla skört lag i år. Ingenting får gå fel för då rasar allt.
Vi är ett så djävla skört lag i år. Ingenting får gå fel för då rasar allt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skjut sönder dem där jävla trummorna!
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- diftobbe89
Herrejävlar, helt utspelade trots 4-1 med 7 min kvar, normalt sett får man lite automatiskt i det här läget, inga närkamper att bjuda på heller, packa ihop och åk hem istället era jävla sopor.
Spela fult
+1diftobbe89 skrev:Herrejävlar, helt utspelade trots 4-1 med 7 min kvar, normalt sett får man lite automatiskt i det här läget, inga närkamper att bjuda på heller, packa ihop och åk hem istället era jävla sopor.
Denna matchen? Är du från Göteborg eller? Reta inte upp mig mer än nödvändigt tack.Davidsson skrev:Hade vi legat på övre halvan hade det varit lite lättare att rycka på axlarna å glömma denna matchen.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Oerhört bra insats av växjö idag, ser inga konstigheter med att vi förlorar denna match.
De är bättre helt enkelt.
Nya tag till nästa match.
I framgång och motgång, Djurgården.
Det kan vara så "enkelt" som dåligt självförtroende. Men ledningen måste bryta mönstret för att hitta en annan väg. Gör va fan som helst!!!BigJ skrev:Som sagt, våra tilltänkta toppspelare är ju alla utan undanta tämligen mediokra MEN samtliga har presterat väl i tidigare lag så antingen har sportcheferna satt ihop helt fel spelare för detta spelsystem eller så kan inte tränaren/tränarna få dem att funka ihop och kanske framförallt inte rätta spelsystemet efter spelarna.
Ny fölust nästa match. Tippar 7-8 raka förluster innan vi vinner 1.mawa skrev:Oerhört bra insats av växjö idag, ser inga konstigheter med att vi förlorar denna match.
Precis! Det är nåt som inte stämmer alls i relationen sportchefer vs tränare alternativt tränare vs spelare, som tydligt avspeglar sig på isen. Totalt håglöst och osynkat.BigJ skrev:Som sagt, våra tilltänkta toppspelare är ju alla utan undanta tämligen mediokra MEN samtliga har presterat väl i tidigare lag så antingen har sportcheferna satt ihop helt fel spelare för detta spelsystem eller så kan inte tränaren/tränarna få dem att funka ihop och kanske framförallt inte rätta spelsystemet efter spelarna.
Stolt, men aldrig nöjd
=D nä det var osmakligt av mig.pulverapa skrev:Denna matchen? Är du från Göteborg eller? Reta inte upp mig mer än nödvändigt tack.Davidsson skrev:Hade vi legat på övre halvan hade det varit lite lättare att rycka på axlarna å glömma denna matchen.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Nja, dåligt självförtroende tror jag inte riktigt på nu, innan förra uppehållet ja men nu borde självförtroendet vara ok i varje fall.Davidsson skrev:Det kan vara så "enkelt" som dåligt självförtroende. Men ledningen måste bryta mönstret för att hitta en annan väg. Gör va fan som helst!!!BigJ skrev:Som sagt, våra tilltänkta toppspelare är ju alla utan undanta tämligen mediokra MEN samtliga har presterat väl i tidigare lag så antingen har sportcheferna satt ihop helt fel spelare för detta spelsystem eller så kan inte tränaren/tränarna få dem att funka ihop och kanske framförallt inte rätta spelsystemet efter spelarna.
- BloodBride
Jaha, en sup för varje mål vi gör var det! Håller mig nykter i alla fall.