Våra misstag hade inte märkts lika väl om vi gjort fler mål än dem.EspenK skrev:Hörde jag rätt?
Ohlsson: Vi är bra idag.
Såg vi samma match. Vi är kass idag. Gör så många misstag att man inte kan räkna dem.
Om det här är bra vill jag inte uppleva dåligt.
SHL omgång 18: Örebro - Djurgårdens IF 17/11
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL omgång 18: Örebro - Djurgårdens IF 17/11
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Här såg vi förövrigt vad en bra målvakt kan göra för skillnad. Där tycker jag vi ska förstärka så snart som möjligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag hade inte förväntat mig att vi ska slå Örebro på bortais. Däremot så förväntar jag mig att vi ska fortsätta vinna på hemmaplan, där ska vi vara starka.
Avskaffa tre mot tre.
Sparka Musse. Det är hans ansvarsområde med forwards och anfallsspel. Jag skulle gladeligen skänka en tusenlapp i månaden till föreningen om den där sopan till tränare försvinner.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vi behöver målskyttar. Våra kan ju inte sikta för fem öre.Jim Morrison skrev:Här såg vi förövrigt vad en bra målvakt kan göra för skillnad. Där tycker jag vi ska förstärka så snart som möjligt.
Avskaffa tre mot tre.
Du får inte ta hans ord så bokstavligt. Han har ju rätt i att vi skapar enormt mycket chanser, tillräckligt mycket för att vinna matchen. Effektiviteten är pinsam. Hade t.ex Fisklunda fått alla dessa lägen som vi fick idag så hade dom vunnit tvåsiffrigt. Där är skillnaden.EspenK skrev:Hörde jag rätt?
Såg vi samma match. Vi är kass idag. Gör så många misstag att man inte kan räkna dem.
Sedan misstagen bakåt är helt förklastligt dåliga, självklart. Men tittar man på antalet chanser i matchen så skulle vi vunnit alla dagar i veckan, om det inte hade varit just detta året.
Örebro är vår största boogieman sedan vi först stötte på dem där nere i det allsvenska träsket.Jim Morrison skrev:Äh, som så många gånger förut, med exakt samma matchbild men lite stolpe-in hade ni suttit och hyllat. Bra prestation, sur torsk.
Vi kan inte ens göra mål på dem när Hudvecket åker bort från kassen och sen ger bort pucken.
Han är bra men vi får honom att se fantastisk ut.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja det är ju inte första gången forumet beter sig såJim Morrison skrev:Äh, som så många gånger förut, med exakt samma matchbild men lite stolpe-in hade ni suttit och hyllat. Bra prestation, sur torsk.
Måste korrigera:
Ljungh var inte sämst på plan.
Varakas och Linus H är värdelösa på det de ska vara bra på.
NU är det dags att agera men inget kommer att hända förrän efter nyår då någon chansning som Gysbers och Fleury tas in.
Han och Ahlen kommer att spela ändå.
THORESEN OM DU HÖR MIG: RÄDDA OSS!!!
NU är det dags att agera men inget kommer att hända förrän efter nyår då någon chansning som Gysbers och Fleury tas in.
Kommer ske förändring vad de gäller ohlsson. säker källa
Sämst i hallen är Musse.EspenK skrev:Måste korrigera:
Salas skrev:Givetvis klagar inte Örebros fans, men det förändrar inte det faktum att föreningen står för den absolut mest destruktiva ishockeyn som går att skåda. Är effektivt, men något fruktansvärt tråkigt.Praetori skrev:De spelar ju efter sina förutsättningar och neutraliserar motståndarna. Det är säkert inte ett dugg tråkigt för Örebro supportrarna.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Har lovat mig själv att hålla mig borta från forumet, men kan inte låta bli. Hur kan ni hylla Reiderborn. Han har inte ens 80% i räddningsprocent. Det är under inga omständigheter godkänt.
Förövrigt borde Håkansson få sparken direkt. Vårt pp-facit i år 5 mål framåt, 3 bakåt.
Förövrigt borde Håkansson få sparken direkt. Vårt pp-facit i år 5 mål framåt, 3 bakåt.
-
Ja, äntligen någon som ser igenom allt skitsnack! Vi spelade bra, men lyckades inte göra mål.Jim Morrison skrev:Äh, som så många gånger förut, med exakt samma matchbild men lite stolpe-in hade ni suttit och hyllat. Bra prestation, sur torsk.
Slutade kolla efter 2-0. Men över det stora hela gör vi ju en klart bättre match än Örebro. Vi pressar tillbaka dem under stora delar av matchen. Problemet är att vi helt saknar målskyttar och att vi inte har någon som kan coacha powerplay. Klart vi skiter ner oss och släpper in billiga mål tillslut när vi aldrig lyckas få utdelning framåt.minalman skrev:Våra misstag hade inte märkts lika väl om vi gjort fler mål än dem.EspenK skrev:Hörde jag rätt?
Avgå Jocke.