SSK lär vara på han också. Hoppas på delat ansvar i DIF istället. Typ en player manager eller så.Jim Morrison skrev:Han blir ny sportchef för DIF. Gissar jag.Praetori skrev:Jocke är rena rama hockeyprofessorn. Om han inte blir tränare inom hockey efter iskarriären så är det en STOR förlust för Svensk hockey skulle jag våga påstå.Lee Harvey Oswald skrev:Känns som att inte ens en 7-3 ledning kommer räcka till vinst i denna match.
Är detta Säckens nya giv, släpp alla bromsar.
Vet inte vad jag tycker riktigt.
Kul med många mål framåt givetvis, men försvaret är så otroligt givmilt att jag blir generad.
Tajta till det här nu i 3:e!
Bra snack av Jocke
SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 30/10 2014
Re: Sv: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 30/10 2014
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Ser hellre att vi kör på KG än Jocke men hade helt klart hoppats att vi skulle hitta någon mer meriterad.seppuko skrev:SSK lär vara på han också. Hoppas på delat ansvar i DIF istället. Typ en player manager eller så.Jim Morrison skrev:Han blir ny sportchef för DIF. Gissar jag.Praetori skrev:Jocke är rena rama hockeyprofessorn. Om han inte blir tränare inom hockey efter iskarriären så är det en STOR förlust för Svensk hockey skulle jag våga påstå.Lee Harvey Oswald skrev:Känns som att inte ens en 7-3 ledning kommer räcka till vinst i denna match.
Kul med många mål framåt givetvis, men försvaret är så otroligt givmilt att jag blir generad.
Bra snack av Jocke
Avgå Jocke.
Re: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 30/10 2014
Åh, herregud. Inte ok utvisning, Sören. 

Vi kommer ha Jocke och en till som sportchefer nästa säsong.B.I.B.A skrev:Ser hellre att vi kör på KG än Jocke men hade helt klart hoppats att vi skulle hitta någon mer meriterad.seppuko skrev:SSK lär vara på han också. Hoppas på delat ansvar i DIF istället. Typ en player manager eller så.Jim Morrison skrev:Han blir ny sportchef för DIF. Gissar jag.Praetori skrev:Jocke är rena rama hockeyprofessorn. Om han inte blir tränare inom hockey efter iskarriären så är det en STOR förlust för Svensk hockey skulle jag våga påstå.Lee Harvey Oswald skrev:Känns som att inte ens en 7-3 ledning kommer räcka till vinst i denna match.
Bra snack av Jocke
Sörensen....årets mest genomkorkade utvisning.
Typisk sörensen utvisning. Han tål inte att bli tacklad eller borthållen
ruggigt onödigt
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Ingen kommentar.DIFtomppa skrev:Haha, fattar du vad jag snackar om?136_Djurgårdare skrev:Var glad om 1% av forumet fattar vad du snackar om.DIFtomppa skrev:haha nu säger jag som Kristian i paradise hotel: HAHAHAH ASSSÅÅ VÄNTA NU, ASSSÅÅÅ VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- Lee Harvey Oswald
Neeh, vi förtjänar kanske inga poäng idag heller.
Undrar hur bra Säckens förmodade disciplin-tal i paus tog?
Undrar hur bra Säckens förmodade disciplin-tal i paus tog?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kör man med ett "i" också - "Truchadeiro" så blir det Trocadero på gotländska.
Avgå Jocke.
Tack för den Sören.
Släpper en spelare mitt framför mål, duktigt!
Täck mellan benen för helvete!!!
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05