Salas skrev:Det värsta med allsvenskan är Karlskoga, min avsky mot det jävla dansbandsgänget... Usch, kan inte förklara det med ord.
Mår dåligt så fort jag hör namnet, att jag har varit två gånger i hålan bidrar väl kanske till det. Att någon ens bor i Karlskoga, det är fan sjukt. Stackars människor som föds där och inte inser vad dom missar av att bo mitt ute i ingenstans.
Hoppas av hela mitt hjärta att vi vänder detta. Om vi inte gör det, då får någon gärna slå in Patrick Westerholms fula jävla tryne. Utan tvivel top 3 på min lista över grisar som jag hatar mest inom idrottsvärlden.
Tycker det klart värsta med allsvenskan är DIF.
Att vi överhuvudtaget är där och att det syns så tydligt hur vi inte vill vara där.
Vi är lite bekvämare än alla övriga lag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Salas skrev:Det värsta med allsvenskan är Karlskoga, min avsky mot det jävla dansbandsgänget... Usch, kan inte förklara det med ord.
Mår dåligt så fort jag hör namnet, att jag har varit två gånger i hålan bidrar väl kanske till det. Att någon ens bor i Karlskoga, det är fan sjukt. Stackars människor som föds där och inte inser vad dom missar av att bo mitt ute i ingenstans.
Hoppas av hela mitt hjärta att vi vänder detta. Om vi inte gör det, då får någon gärna slå in Patrick Westerholms fula jävla tryne. Utan tvivel top 3 på min lista över grisar som jag hatar mest inom idrottsvärlden.
Tycker det klart värsta med allsvenskan är DIF.
Att vi överhuvudtaget är där och att det syns så tydligt hur vi inte vill vara där.
Vi är lite bekvämare än alla övriga lag
Seriöst? Skrev du nyss att det värsta med allsvenskan är DIF? Vad gör du kvar här? Vill du ens vara här?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Zabel ser bara missnöjd ut hela tiden, men fan Zabel inget händer ju därute, då är det fan ditt jobb att få ut något av spelarna. Våga bänka Jocke som ser helt jävla trött ut match efter match.