JVM
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: JVM
Aho har ju haft bättre stunder i karriären 

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Absolut är det så.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ikväll är den nog dags för Ryssarna. Vi har vunnit lite väl många tajta matcher mot dem senaste åren för att inte skulle vara deras tur att ha marginalerna på sin sida någon match.
Torsk 2-3
Torsk 2-3

- minalman
- Säsongskort: Ja
Det blir mer. 2-5.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ikväll är den nog dags för Ryssarna. Vi har vunnit lite väl många tajta matcher mot dem senaste åren för att inte skulle vara deras tur att ha marginalerna på sin sida någon match.
Torsk 2-3
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Englund fortsatt som sjundeback, trots stark insats senast.
Känner mig inte alltför optimistisk inför detta, men tror någonstans ändå att vi kan ta det. Kämpa Sverige!
En final mot Kanada vore verkligen mumma, även om vi inte har mycket att sätta emot där.
Känner mig inte alltför optimistisk inför detta, men tror någonstans ändå att vi kan ta det. Kämpa Sverige!
En final mot Kanada vore verkligen mumma, även om vi inte har mycket att sätta emot där.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Sunkigare tv än den svt gör får man leta efter.Donkels skrev:Fan matchen går på SkogsTv då får man dras med idioten Patrik Ross
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
De är ju så jävla nervösa att det är olidligt att lyssna på. Renberg kastar ur sig klyschor och självklarheter bara för att säga något överhuvudtaget. Chris är lite likadan plus hans konstanta namedropping av spelare och moderklubbar.ciirree skrev:Haha asså skillnaden mellan amerikanska kommentatorer och Chris & Renberg. Sjukt!
Vidrigt.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.