Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Håller med. Låt Åberg sitta istället... han gör ingenting rätt i PP...
25/4-2025
Vem vare som sa att Rådbjer på något sätt skulle vara en nackdel för DIF 

Snälla plocka bort Bremberg för tusan!
- diftobbe89
Sitter #56 på bänken? Inte sätt honom men #41 däremot.. Bra isåfall.
Spela fult
Kom just in och tog skott i fel läge....
- DIFference
Re: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Fast det är ju sjukt uppenbara utvisningar. Och DIF spelar ju knaöpast fult...Boeman skrev:Vem vare som sa att Rådbjer på något sätt skulle vara en nackdel för DIF
Sent from my Galaxy SIII
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Bofors påminner om Förortslag man spelade mot som liten grabb som mer var ute efter tjuvnyp och annat som INTE går under radarn "Hockeygodis"
Monty Python har inte en suck mot vårat försvar..
Re: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Nja,Det jag menade var att Rådbjer tar de han ska. Men folk trodde innan matchen att Rådbjer hade köpts in av Bofors. Så jag är nöjd med det han presterat hitils.DIFference skrev:Fast det är ju sjukt uppenbara utvisningar. Och DIF spelar ju knaöpast fult...Boeman skrev:Vem vare som sa att Rådbjer på något sätt skulle vara en nackdel för DIF
Sent from my Galaxy SIII
Men sluta gnäll på Erik G för fan. Vissa här gnäller som jävla Råsundaråttor. Vi har en Dif spelare med 41:29 i +/-. Nog fan har han gjort ett par misstag men kritiken han får ligger inte inom några rimliga proportioner.
Spelarna behöver inte gnäll utan stödet från fansen, utan det lär de knappast spela bättre.
Spelarna behöver inte gnäll utan stödet från fansen, utan det lär de knappast spela bättre.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Praetori skrev:Men sluta gnäll på Erik G för fan. Vissa här gnäller som jävla Råsundaråttor. Vi har en Dif spelare med 41:29 i +/-. Nog fan har han gjort ett par misstag men kritiken han får ligger inte inom några rimliga proportioner.
Det jag stör mig på är att utan dessa jävla tabbar eller iaf 1/2 av dem så hade han haft en jävligt mycket bättre potential
-
Dagens citat kommer från Bikspelaren under intervjupausen: "vi får inte mycket gratis av dom inte".......what?
Senast redigerad av EnTillDaniel den 2013-03-08 20:46:53, redigerad totalt 1 gånger.
Ett äckel till bonde tycker domarna är dumma. Humor.
Arnesson spelar med stor pondus idag. Vår yngsta back är vår bästa back. Så jävla snedvridet. Jag är rädd att säsongen är över om vi förlorar eller inte tar poäng idag. Vi får inte tappa en jävla centimeter till Örebro, då blir de livsfarliga.
Komik på hög nivå: Björklund: Vi får inget gratis idag. ????? NI HAR JU FÖR FAN FÅTT 2 MÅL... VAD KRÄVER KARLN EGENTLIGEN?