Hur tänker du här? Tycker han sliter rätt bra där ute idag, jobbar sig till bra lägen men har svårt att sätta pucken idag. Tycker han var en av de som stack ut mest.SirDIFalot skrev: Vill se mer av: Guter och Åberg. Lite för osynliga båda första matcherna egentligen.
Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 6/3 2013
Re: Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 6/3 2013
-
Klockren styrning av Otto.SirDIFalot skrev:Timmy är inte alls bra i försvarsspelet och tre utvisningar är inte okej. Men han gör två mål idag (tror fortfarande att andra målet gick via backen och in) så då går det väl att se genom fingrarna med hans övriga insatser.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja, jag menade inte alls han var dålig. Bara aningen osynlig. Men tror han är bättre med en Otto eller Wennberg istället för Honken som det inte är så mycket playmaker över. Ölve och Honk känns inte som ultimata spelare för just honom.DIF_Soldier skrev:Hoppa in du vettja. Erik har inte varit okej men han är sjukt viktig för vår backbesättning. Om Tony bänkar honom är det snudd på avgång, och det vet du om. Så lägg ned larvet.DIFference skrev:Finns det inget alternativ till Erik G?
Sent from my Galaxy SIII
Håller inte riktigt med om Guter även om man vill se mer. Ständigt bra driv på honom och hotar alltid. Hyfsad defensivt också.
Gillar ändå Guter! känns som en solid värvning.
Expert.
- SirDIFalot
Beskrev nedan.Staten skrev:Hur tänker du här? Tycker han sliter rätt bra där ute idag, jobbar sig till bra lägen men har svårt att sätta pucken idag. Tycker han var en av de som stack ut mest.SirDIFalot skrev: Vill se mer av: Guter och Åberg. Lite för osynliga båda första matcherna egentligen.
Expert.
- SirDIFalot
Håller inte med. För varje repris dom vevade tyckte jag det blev mer tydligt att den tog på backen. Möjligt att den tog på Otto först dock.. Vet inte.Alberget4A skrev:Klockren styrning av Otto.SirDIFalot skrev:Timmy är inte alls bra i försvarsspelet och tre utvisningar är inte okej. Men han gör två mål idag (tror fortfarande att andra målet gick via backen och in) så då går det väl att se genom fingrarna med hans övriga insatser.
Expert.
Skönt med 3p, spelat kan ju bara bli bättre iaf.
-
Spelar mindre roll just nu. Men tror Otto styr ner den innan och han sa även det själv och tror inte att han skulle ljuga om det.SirDIFalot skrev:Håller inte med. För varje repris dom vevade tyckte jag det blev mer tydligt att den tog på backen. Möjligt att den tog på Otto först dock.. Vet inte.Alberget4A skrev:Klockren styrning av Otto.SirDIFalot skrev:Timmy är inte alls bra i försvarsspelet och tre utvisningar är inte okej. Men han gör två mål idag (tror fortfarande att andra målet gick via backen och in) så då går det väl att se genom fingrarna med hans övriga insatser.
Åberg gör återigen en riktigt klen insats.
Synd att inte Linkan gjorde mål på sitt friläge efter Tims fantastiska passning.
Synd att inte Linkan gjorde mål på sitt friläge efter Tims fantastiska passning.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
Är livrädd för ÖHK. 4-1 bort mot BIK och bara 2 poäng bakom oss.. Skulle inte bli förvånad om sista matchen hemma mot ÖHK avgör allt.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hahah... Kommentarer överflödiga.Mäklaren skrev: Tims fantastiska passning.
Säg den glädje som varar
Vad? Tim var dålig i matchen - passningen var fantastisk. Ok?DIF_Soldier skrev:Hahah... Kommentarer överflödiga.Mäklaren skrev: Tims fantastiska passning.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Instämmer här. Kan mycket väl bli så att det avgörs i sista omgången. Högst troligt tom. Dock en fruktansvärt viktig och skön seger. Knipa tre poäng på fredag samtidigt som Örebro skulle tappa mot Oskarshamn skulle smaka fågel.Alberget4A skrev:Är livrädd för ÖHK. 4-1 bort mot BIK och bara 2 poäng bakom oss.. Skulle inte bli förvånad om sista matchen hemma mot ÖHK avgör allt.
Mot Kvalserien!
Tim fick 7 byten på hela matchen, då räknar jag med bytet då den fantastiska passningen komMäklaren skrev:Vad? Tim var dålig i matchen - passningen var fantastisk. Ok?DIF_Soldier skrev:Hahah... Kommentarer överflödiga.Mäklaren skrev: Tims fantastiska passning.

Är det bara jag eller är inte Linkans handledsskott lite lamare än tidigare? Tänker på det här avslutet och straffen senast.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är väldigt, väldigt skönt (och nödvändigt) att DIF vinner när vi inte spelar bra. Alltså anfallsspelet kan man naturligtvis inte klaga på men vad händer i egen zon? Ofattbart.
Är jag ensam om att tycka Granath gjorde en skaplig match? Gustafsson ser tyvärr krasslig ut, det är något som inte stämmer där.
Är jag ensam om att tycka Granath gjorde en skaplig match? Gustafsson ser tyvärr krasslig ut, det är något som inte stämmer där.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ölvestad gör ett jävla bra jobb i boxplay. Jag har aldrig gett honom cred för det faktiskt men nu efter alla år har jag insett det.
Avskaffa tre mot tre.