SirDIFalot skrev:Så, BIK vann så den har matchen blev obetydlig. Även om vi hade vunnit.
Ger jag fan i. Det är inställningen och faktumet att vi spelmässigt blir totalt utmanövrerade av ett jävla B-lag till Asplöven. Hoppas Zabel river hela jävla Happaranda nu, sparka in käften på de spelarna som sitter därinne i omklädningsrummet och flinar över sin lönecheck. Det är fan dags att ställa lite krav i den här skitsoppan som en gång var Djurgården. Fansen börjar falla in i spelarnas jävla nonchalans och tycker sånt här är okej. Satans losermentalitet som äcklar mig!
Huvuden ska rulla inför Play Offen nu. Vissa spelare ska inte få flera chanser nu. Slutgullat nu är det allvar! Jag ger fullständigt fan i om vi åker ut, gör vi det är det bara ett tecken på rättvisa. DIF hör inte hemma i topp 7, lägstanivån är på tok för låg och för frekvent återkommande. Fortsätter ställa upp med ett powerplay som inte fungerat på hela säsongen. Samma spelare om och om igen, samma varianter. Åberg fortsätter skjuta i exakt fel lägen. Ölvestad missar en fem solklara målchanser, Ottosson fortsätter sumpa klara mål i viktiga lägen, Sörensen åker runt och tar labila beslut, Timmy kastar bort de enklaste passningarna. Herregud det finns INGENTING som är bra i Djurgården och det har det inte gjort sen Karlskoga borta.
Nu ska vi helt plötsligt kunna hantera nästa svårighetsgrad? Haha det kommer bli en kross utan dess like, och DIF-emblemet kommer dras i smutsen en vända till. Jag kan knappt vänta!