Cheat säger han väl ändå inte?Lee Harvey Oswald skrev:Med tanke på vad Rooooos just sa?Sjöwall skrev:Tror inte det är någon fara med Chet men man vet ju aldrig..
-Cheat ser berdövad ut i båset
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Expert.
Och du tar Ros på allvar? Kom igen.Lee Harvey Oswald skrev:Med tanke på vad Rooooos just sa?Sjöwall skrev:Tror inte det är någon fara med Chet men man vet ju aldrig..

92% innan denna match. Man kan påstå att han är hur vass som helst men det spel som han uppvisat under säsongen är inte något magiskt. Reideborn är inte mycket sämre sett till situationen.#87 skrev:Jasså, att vi förlorar en av ligans bästa målvakter är alltså ingen stor grej? Vad kan vara värre än en skada på Chet i det här läget?Praetori skrev:Äh. Det står och faller definitivt inte med Chet.brsk skrev:Är hans säsong över är det kört. Då är drömmen om elitserien helt över.captcash skrev:Snälla gode Satan, må Chet inte vara allvarlig skadad!
Mitt påstående om att vårt eventuella KS/ES spel inte står och faller med Chet kvarstår.
Senast redigerad av Praetori den 2013-02-03 19:48:52, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Låter inte bra det äcklet Ros sa om Pickard. Är han skadad för säsongen så har vi inte ens 1 procents chans att gå upp. Två minuter fick oskarhamns spelaren. Med vilda protester dessutom. Äckliga vidriga bondgäng
Djurgårdens IF
- Lee Harvey Oswald
Jo då, han sa faktiskt det ...iaf 2 gånger i radSirDIFalot skrev:Cheat säger han väl ändå inte?Lee Harvey Oswald skrev:Med tanke på vad Rooooos just sa?Sjöwall skrev:Tror inte det är någon fara med Chet men man vet ju aldrig..

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Stolp-Otto! Träffar någon stolpe mer än honom?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Det var ett dricksglas med blod och annan vätska i mitt knä som var stor som en handboll på Val dIseredoktorns mottagning. Chet skulle antagligen inte kommit tillbaka till båset om det varit ett korsband.SirDIFalot skrev:Ja, det är ju tyvärr så med korsbandsskador. Är man vältränad så klarar man fortfarande av att fungera utan det. Men inte om du ska elitidrotta. Även om Per Ledin spelade ett helt slutspel med avslitet korsband.minalman skrev:När jag drog av korsbandet högst upp i backen i Tignes kunde jag åka ner för egen maskin till doktorn i Val dIsere på rena adrenalinet.SirDIFalot skrev:Som tur är utgick ju Chet efter lite velande. Han kunde ju liksom lira vidare ett tag. Inte att han fick en smäll och sedan inte kunde ställa sig upp överhuvudtaget. Men jag kanske greppar efter halmstrån?brsk skrev:Är hans säsong över är det kört. Då är drömmen om elitserien helt över.captcash skrev:Snälla gode Satan, må Chet inte vara allvarlig skadad!
Reideborn har visat att han kan spika igen också. Vi har en av allsvenskans bättre reservmålvakter.
Senast redigerad av minalman den 2013-02-03 19:32:19, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Chet ser inte alls glad ut, hoppas det är bedrövelsen att han inte kunde fullfölja matchen och inget värre.
- SirDIFalot
Tack för den bilden.minalman skrev: Det var ett dricksglas med blod och annan vätska i mitt knä som var stor som handboll på Val dIseredoktorns mottagning.
Jag vet exempel på fotbollsspelare som spelat vidare 5-6 minuter för att sedan inte kunna gå längre. Lucas Leiva i Liverpool ifjol. Fick en smäll på knäet. Blev liggande. Försökte spela vidare. Men efter ett par minuter gick det inte längre. Då var han borta ett år.
Expert.
- Datsyuk_13
Visst vore en långvarig skada på Chet ett klart avbräck. Men att det skulle vara någon katastrof håller jag verkligen inte med om. I alla fall i min värld så är Adam en fullgod ersättare och tillhör tveklöst en av seriens bästa reservmålvakter...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- Doyle
Blir galen att nån jävla traktorbonde försätter vår keeper ur spel ..Bara hoppas det inte är ngt ledband som dragits ut eller gått av. Roos ska intervjua Picard nu :/
Jag tycker vi spelar riktigt bra. Håll fokus i tredje!
- SirDIFalot
Holm skadad?! Vad fan...
Jag tackar som fan för uppehållet nu.
Jag tackar som fan för uppehållet nu.
Expert.
Holm utgick också. Jävla oskarshamn..
Vi får börja tredje med ett PP.