Faktum är att Arnesson också var nära..1962FenderStrat skrev:Anze Kopitars mål var världsklass. Tragiskt att endast Landeskog och möjligtvis Åberg och Ljungh skulle kunna prestera ett liknande mål.
Djurgårdens IF - Mora IK 30/10 2012
Re: Djurgårdens IF - Mora IK 30/10 2012
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
sa detta för 10 matcher sen med säger det nu med.. Vafan är vår sniper? otto ligger nu 1 i dif med 9 poäng på 17 (!) matcher.. De är skrämmande faktiskt nu säger en orolig dif supporter godnatt.
Var det Arnesson i övertid?sensei skrev:Faktum är att Arnesson också var nära..1962FenderStrat skrev:Anze Kopitars mål var världsklass. Tragiskt att endast Landeskog och möjligtvis Åberg och Ljungh skulle kunna prestera ett liknande mål.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Japp.Kentta skrev:Var det Arnesson i övertid?sensei skrev:Faktum är att Arnesson också var nära..1962FenderStrat skrev:Anze Kopitars mål var världsklass. Tragiskt att endast Landeskog och möjligtvis Åberg och Ljungh skulle kunna prestera ett liknande mål.
Expert.
Så sjukt less på den här pissiga jävla föreningen. Totalt jävla inkompetenta. Dags att sätta is-Dembo på kanten och ge Adam en ärlig chans.
Allt är bara skit, ser inga ljusglimtar alls. Avgå Hardy!
Allt är bara skit, ser inga ljusglimtar alls. Avgå Hardy!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Djurgårdens IF - Mora IK 30/10 2012
Jag trampade på helig mark-daniel- skrev:minalman skrev:We overcame Shalle?-daniel- skrev:We shell overcome, om jag får be.minalman skrev:Hallå. Nu tycker jag vi gemensamt i detta forum sjunger "We shall overcome".![]()
Nä men sök på frasen "we shell overcome" i forumhistoriken så förstår du nog (om du inte hängde här för ngra säsonger sedan).

Det är klart det heter "we shell overcome Shalle".
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Funderar ärligt talat på att ta en paus från Difhockey, känns som allt går bara skit, det kommer inget bra alls för tillfället, förlust på förlust på förlust för ett lag som sades gå upp i år. Av nån anledning har jag på känn att det ska lösa sig på ett eller annat sätt men resultaten fortsätter ju att visa motsatsen. Bara massa förstörda kvällar...
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF är tyvärr inget man tar en paus från, oavsett om du vill det eller inte.Alexander skrev:Funderar ärligt talat på att ta en paus från Difhockey, känns som allt går bara skit, det kommer inget bra alls för tillfället, förlust på förlust på förlust för ett lag som sades gå upp i år. Av nån anledning har jag på känn att det ska lösa sig på ett eller annat sätt men resultaten fortsätter ju att visa motsatsen. Bara massa förstörda kvällar...
DIF!
Gör så! Men kom fan inte tillbaka när de går bra igen!(om de nu gör de)Alexander skrev:Funderar ärligt talat på att ta en paus från Difhockey, känns som allt går bara skit, det kommer inget bra alls för tillfället, förlust på förlust på förlust för ett lag som sades gå upp i år. Av nån anledning har jag på känn att det ska lösa sig på ett eller annat sätt men resultaten fortsätter ju att visa motsatsen. Bara massa förstörda kvällar...
- Jim Morrison
android skrev:Arnesson bästa back, blivande storback.
+1
Mycket bättre än Pettersson.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Lätt o säga, men mår bara så jävla dåligt av att gå på matcherna, det hänger i ett antal dar tills det är dags för nästa match, då inträffar exakt samma sak, hela sport(industrin?) bygger ju på ett underhållningsvärde och då jag bara mår dåligt på alla sätt av att gå kanske jag väljer att ta en liten paus eller liknande.Pontulf skrev:Gör så! Men kom fan inte tillbaka när de går bra igen!(om de nu gör de)Alexander skrev:Funderar ärligt talat på att ta en paus från Difhockey, känns som allt går bara skit, det kommer inget bra alls för tillfället, förlust på förlust på förlust för ett lag som sades gå upp i år. Av nån anledning har jag på känn att det ska lösa sig på ett eller annat sätt men resultaten fortsätter ju att visa motsatsen. Bara massa förstörda kvällar...
Vem fan är Mikael Andersson och varför dömer han hockey?
Man bänkar inte Linkan Bremberg. Honom spelar man igång.
Vi skickar som vanligt fram det trubbigaste vi har till den avgörande straffen. Markus Ljungh, allvarligt. Detta måste vara ett skämt.
Vi skickar som vanligt fram det trubbigaste vi har till den avgörande straffen. Markus Ljungh, allvarligt. Detta måste vara ett skämt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
Ljungh är kanske en superstraffskytt på träningarna eller något. Men annars tycker jag det är konstigt att skicka fram en spelare man bänkad i 65 minuter.Mäklaren skrev:Man bänkar inte Linkan Bremberg. Honom spelar man igång.
Expert.