Säsongskort 12/13
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongskort 12/13
What he said. Blev svårt förra säsongen att behöva ge ut sitt kort om man fick förhinder. Mycket lättare att ge bort (eller sälja för en minimal summa) till någons kompis kompis eller liknande. På så sätt tror jag att man kan skapa ett intresse och få fler folk på matcherna.SirDIFalot skrev:Håller med till viss del... Föredrog dog pappersbiljetterna då man kunde ge bort biljetter när man inte kunde gå och få biljetter från andra som inte kunde gå som man kunde ge bort...Jonas1891 skrev:Själv så tycker jag att plastkortet var alldeles utmärkt eftersom att man då kan ha det med sig hela tiden. Jag hoppas att de behåller det systemet!
- SirDIFalot
Flera personer har tydligen fått hem fakturor för säsongskort som de inte beställt? Kan de förklara att vi har "sålt" misstänkt många säsongskort?
Expert.
Ett sätt att få in extra pengar? Det är så blufföretag jobbarSirDIFalot skrev:Flera personer har tydligen fått hem fakturor för säsongskort som de inte beställt? Kan de förklara att vi har "sålt" misstänkt många säsongskort?

It's easier to be an asshole to words than to people
Hoppas inte att så är fallet det verkar ju helt galet. Men dom har väl skärt ner på personalen och det är väl någon stressad stackare som har gjort fel i värsta fall.SirDIFalot skrev:Flera personer har tydligen fått hem fakturor för säsongskort som de inte beställt? Kan de förklara att vi har "sålt" misstänkt många säsongskort?
Vet du om det är många som är drabbade?
Jag fick hem en faktura på 1000:- för klackkort, trots att jag inte beställt något, blev faktiskt lite förvånad och undrade om jag börjat köpa säs-plåtar på fyllan =)SirDIFalot skrev:Flera personer har tydligen fått hem fakturor för säsongskort som de inte beställt? Kan de förklara att vi har "sålt" misstänkt många säsongskort?
- SirDIFalot
Asså detta är ju inte bra... hur många av våra "sålda säsongskort" är misstag på kansliet?macin skrev:Jag fick hem en faktura på 1000:- för klackkort, trots att jag inte beställt något, blev faktiskt lite förvånad och undrade om jag börjat köpa säs-plåtar på fyllan =)SirDIFalot skrev:Flera personer har tydligen fått hem fakturor för säsongskort som de inte beställt? Kan de förklara att vi har "sålt" misstänkt många säsongskort?
Expert.
En polare som hade säsongskort förra säsongen, men inte denna, fick också hem en faktura. Jag fick också hem en faktura, trots att jag redan betalat med bankkort för flera månader sen. Detta ska vara löst nu, hoppas jag..SirDIFalot skrev:Asså detta är ju inte bra... hur många av våra "sålda säsongskort" är misstag på kansliet?macin skrev:Jag fick hem en faktura på 1000:- för klackkort, trots att jag inte beställt något, blev faktiskt lite förvånad och undrade om jag börjat köpa säs-plåtar på fyllan =)SirDIFalot skrev:Flera personer har tydligen fått hem fakturor för säsongskort som de inte beställt? Kan de förklara att vi har "sålt" misstänkt många säsongskort?
Sv: Säsongskort 12/13
Det är så enkelt att de jobbat med för få personal och på tok för hårt. Listorna var långa och det var också tätt mellan raderna. Jag vet för jag satt på kansliet och ringde säsongare och såg dessa listor.
Har det blivit fel påtalar man det för DIF Hockey pronto så löser man problemet.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Har det blivit fel påtalar man det för DIF Hockey pronto så löser man problemet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
Re: Sv: Säsongskort 12/13
Det där låter ju inte direkt som svaret på problemet att folk som INTE beställt har fått hem fakturor. Det är inte skickade till fel adress, fel pris eller något som skulle bero på det.Magnutz skrev:Det är så enkelt att de jobbat med för få personal och på tok för hårt. Listorna var långa och det var också tätt mellan raderna. Jag vet för jag satt på kansliet och ringde säsongare och såg dessa listor.
Verkar ju snarare som att de råkat sitta och använda någon lista från ifjol eller någon annan säsong och skickat hem till personer som hade beställt då...
Expert.
Hade varken säsongskort förra säsongen eller i år pga av dålig ekonomi men fick också hem faktura som säger att jag beställt, vet inte vilken lista dem har gått efter, men so msagt hoppas inte dessa fel utskick är inräknade i antal sålda säsongskort.
Ajajaj! Får verkligen inte hoppas det räknats med dessa kort! Säg bara att 500 fått fel skickat och det räknats in i budgeten så är det 500 lax lågt räknat som försvinner från budgeten!
Jag fick utskickat en felaktig faktura med platsen A13, 23, 47. Jag mejlade dem och jag hoppas verkligen att de frigjort den platsen igen... Det vore tråkigt om den var låst hela säsongen och ingen betalar för den...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Proffsigt, DIF...
Sånt här skall inte få ske.
Sånt här skall inte få ske.