Säsongskort 12/13

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Mattias_87 »

Janne är underbar!
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

SirDIFalot skrev:
Jonas1891 skrev:Själv så tycker jag att plastkortet var alldeles utmärkt eftersom att man då kan ha det med sig hela tiden. Jag hoppas att de behåller det systemet!
Håller med till viss del... Föredrog dog pappersbiljetterna då man kunde ge bort biljetter när man inte kunde gå och få biljetter från andra som inte kunde gå som man kunde ge bort...
What he said. Blev svårt förra säsongen att behöva ge ut sitt kort om man fick förhinder. Mycket lättare att ge bort (eller sälja för en minimal summa) till någons kompis kompis eller liknande. På så sätt tror jag att man kan skapa ett intresse och få fler folk på matcherna.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Flera personer har tydligen fått hem fakturor för säsongskort som de inte beställt? Kan de förklara att vi har "sålt" misstänkt många säsongskort?
Expert.
Användarvisningsbild
Rojk
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Rojk »

SirDIFalot skrev:Flera personer har tydligen fått hem fakturor för säsongskort som de inte beställt? Kan de förklara att vi har "sålt" misstänkt många säsongskort?
Ett sätt att få in extra pengar? Det är så blufföretag jobbar ;)
It's easier to be an asshole to words than to people
Användarvisningsbild
Jonas1891

Inlägg av Jonas1891 »

SirDIFalot skrev:Flera personer har tydligen fått hem fakturor för säsongskort som de inte beställt? Kan de förklara att vi har "sålt" misstänkt många säsongskort?
Hoppas inte att så är fallet det verkar ju helt galet. Men dom har väl skärt ner på personalen och det är väl någon stressad stackare som har gjort fel i värsta fall.

Vet du om det är många som är drabbade?
macin

Inlägg av macin »

Jag fick hem en faktura på 1000:- för klackkort, trots att jag inte beställt något, blev faktiskt lite förvånad och undrade om jag börjat köpa säs-plåtar på fyllan =)
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

macin skrev:
Jag fick hem en faktura på 1000:- för klackkort, trots att jag inte beställt något, blev faktiskt lite förvånad och undrade om jag börjat köpa säs-plåtar på fyllan =)
Asså detta är ju inte bra... hur många av våra "sålda säsongskort" är misstag på kansliet?
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Trött man blir på klåpare.
DIF!
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

SirDIFalot skrev:
macin skrev:
Asså detta är ju inte bra... hur många av våra "sålda säsongskort" är misstag på kansliet?
En polare som hade säsongskort förra säsongen, men inte denna, fick också hem en faktura. Jag fick också hem en faktura, trots att jag redan betalat med bankkort för flera månader sen. Detta ska vara löst nu, hoppas jag..
Magnutz

Sv: Säsongskort 12/13

Inlägg av Magnutz »

Det är så enkelt att de jobbat med för få personal och på tok för hårt. Listorna var långa och det var också tätt mellan raderna. Jag vet för jag satt på kansliet och ringde säsongare och såg dessa listor.

Har det blivit fel påtalar man det för DIF Hockey pronto så löser man problemet.

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Re: Sv: Säsongskort 12/13

Inlägg av SirDIFalot »

Magnutz skrev:Det är så enkelt att de jobbat med för få personal och på tok för hårt. Listorna var långa och det var också tätt mellan raderna. Jag vet för jag satt på kansliet och ringde säsongare och såg dessa listor.

Har det blivit fel påtalar man det för DIF Hockey pronto så löser man problemet.

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Det där låter ju inte direkt som svaret på problemet att folk som INTE beställt har fått hem fakturor. Det är inte skickade till fel adress, fel pris eller något som skulle bero på det.

Verkar ju snarare som att de råkat sitta och använda någon lista från ifjol eller någon annan säsong och skickat hem till personer som hade beställt då...
Expert.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Hade varken säsongskort förra säsongen eller i år pga av dålig ekonomi men fick också hem faktura som säger att jag beställt, vet inte vilken lista dem har gått efter, men so msagt hoppas inte dessa fel utskick är inräknade i antal sålda säsongskort.
mb81

Inlägg av mb81 »

Ajajaj! Får verkligen inte hoppas det räknats med dessa kort! Säg bara att 500 fått fel skickat och det räknats in i budgeten så är det 500 lax lågt räknat som försvinner från budgeten!
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Jag fick utskickat en felaktig faktura med platsen A13, 23, 47. Jag mejlade dem och jag hoppas verkligen att de frigjort den platsen igen... Det vore tråkigt om den var låst hela säsongen och ingen betalar för den...
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Proffsigt, DIF...

Sånt här skall inte få ske.
Skriv svar