Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Sudden
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av Sudden »

crike skrev:
Sudden skrev:
Henkos skrev:
Sudden skrev:Visste att jag skulle börja ana oråd när jag skådade spelarbussen utanför MAX i Sundsvall tidigare i eftermiddag...
Intressant med tanke på att de flög dit upp.
Säker på det? Spelarbussen var parkerad utanför MAX, därinne fann jag materialare, läkare och busschaufför...
Precis, någon ska ju ta utrustningen också. Killarna flög från Arlanda.
Ja men då så, då var det löst :)
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
jensa85

Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av jensa85 »

SkönaDjurgårn skrev:Kommer minnas i princip alla spelarna i detta lag som de största losersarna någonsin. De kan dra åt helvete. Fan det värsta jag varit med om! Avgå! Avlid!
Ja, eller hur.
Och dom visar gång efter gång att det finns absolut ingen botten för hur dåliga man kan vara. Antalet perioder och matcher när Djurgården blivit fullständigt utspelade och skämt ut sig fullständigt med sin ickehockey och pissiga inställning går nog inte att räkna längre. Men dom är väldigt många.

Känner mig som Jim Carrey i filmen Mina jag & Irene. Sista 20 matcherna denna säsongen har liksom ilskan och frustrationen satt sig på ett ställe i magen utan att visa sig och bara byggt på sig mer och mer.
När den väl kommer ut tror jag att jag har 10-15 fina år på Kumla framför mig.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Busschauffören åt en hamburgare, vad i heeeeelv....
Användarvisningsbild
Struten

Inlägg av Struten »

Sudden skrev:
Henkos skrev:
Sudden skrev:Visste att jag skulle börja ana oråd när jag skådade spelarbussen utanför MAX i Sundsvall tidigare i eftermiddag...
Säker på det? Spelarbussen var parkerad utanför MAX, därinne fann jag materialare, läkare och busschaufför...
...men inga spelare :wink:
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Staten skrev:Det enda jag hör Ölvestad säga är;

"Det går okej där ute, vi fortsätter med det vi gör så ska det nog trilla in några puckar"

Visa lite kämparanda för faaaaan.
Hör du inte att jimpa har gett upp? Så låter en människa som tappat tron och lusten.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Magnutz skrev:
Staten skrev:Det enda jag hör Ölvestad säga är;

"Det går okej där ute, vi fortsätter med det vi gör så ska det nog trilla in några puckar"

Visa lite kämparanda för faaaaan.
Hör du inte att jimpa har gett upp? Så låter en människa som tappat tron och lusten.
Japp, och det är förjävla sorgligt.

Skäms Jimmie, du är en jävla skam just nu.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Och där gör LHC mål. Fulländat.
Användarvisningsbild
Bjurre

Re: Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av Bjurre »

SkönaDjurgårn skrev:
Sudden skrev:
Henkos skrev:
De kanske åker buss hem? Och om du såg staffen där inne men inte en enda spelare så spelar det väl ingen roll? Lolla mig långsamt.

Dom måste även ta sig till och från flygplatsen.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
PNY

Inlägg av PNY »

Och nu gör LHC 2-1
henka83

Inlägg av henka83 »

Sitter ni och jiddrar om de käkat max eller inte när de presterar såhär, finns det inget intressantare att prata om, som tex hur jävla kassa dessa hamburgare är på isen? SOPOR!!!!
henka83

Inlägg av henka83 »

För första gången skrattar jag när Linköping gör mål, det här är det vi är värda :lol: :lol: :lol:

Tack för det här Järlan och styrelsen :mrgreen:
Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

Det är redan skrivet i manus hur den här kvällen ska sluta...

AVGÅ ALLA!!!
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2012-03-01 20:31:29, redigerad totalt 1 gånger.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

jensa85 skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Kommer minnas i princip alla spelarna i detta lag som de största losersarna någonsin. De kan dra åt helvete. Fan det värsta jag varit med om! Avgå! Avlid!
Ja, eller hur.
Och dom visar gång efter gång att det finns absolut ingen botten för hur dåliga man kan vara. Antalet perioder och matcher när Djurgården blivit fullständigt utspelade och skämt ut sig fullständigt med sin ickehockey och pissiga inställning går nog inte att räkna längre. Men dom är väldigt många.

Känner mig som Jim Carrey i filmen Mina jag & Irene. Sista 20 matcherna denna säsongen har liksom ilskan och frustrationen satt sig på ett ställe i magen utan att visa sig och bara byggt på sig mer och mer.
När den väl kommer ut tror jag att jag har 10-15 fina år på Kumla framför mig.
Haha samma känsla här. Bottenlöst dåliga spelare och snart brister det för mig också. Kan knappt tänka klart nu. Jävla soplag!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

henka83 skrev:För första gången skrattar jag när Linköping gör mål, det här är det vi är värda :lol: :lol: :lol:

Tack för det här Järlan och styrelsen :mrgreen:
Jasså? Personligen håller jag på DIF och därför blir jag ledsen när det går dåligt.
Expert.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

henka83 skrev:Sitter ni och jiddrar om de käkat max eller inte när de presterar såhär, finns det inget intressantare att prata om, som tex hur jävla kassa dessa hamburgare är på isen? SOPOR!!!!
Max meny är mycket roligare att kolla på än detta.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Skriv svar