Ja men då så, då var det löstcrike skrev:Precis, någon ska ju ta utrustningen också. Killarna flög från Arlanda.Sudden skrev:Säker på det? Spelarbussen var parkerad utanför MAX, därinne fann jag materialare, läkare och busschaufför...Henkos skrev:Intressant med tanke på att de flög dit upp.Sudden skrev:Visste att jag skulle börja ana oråd när jag skådade spelarbussen utanför MAX i Sundsvall tidigare i eftermiddag...
Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Ja, eller hur.SkönaDjurgårn skrev:Kommer minnas i princip alla spelarna i detta lag som de största losersarna någonsin. De kan dra åt helvete. Fan det värsta jag varit med om! Avgå! Avlid!
Och dom visar gång efter gång att det finns absolut ingen botten för hur dåliga man kan vara. Antalet perioder och matcher när Djurgården blivit fullständigt utspelade och skämt ut sig fullständigt med sin ickehockey och pissiga inställning går nog inte att räkna längre. Men dom är väldigt många.
Känner mig som Jim Carrey i filmen Mina jag & Irene. Sista 20 matcherna denna säsongen har liksom ilskan och frustrationen satt sig på ett ställe i magen utan att visa sig och bara byggt på sig mer och mer.
När den väl kommer ut tror jag att jag har 10-15 fina år på Kumla framför mig.
- SkönaDjurgårn
Busschauffören åt en hamburgare, vad i heeeeelv....
...men inga spelareSudden skrev:Säker på det? Spelarbussen var parkerad utanför MAX, därinne fann jag materialare, läkare och busschaufför...Henkos skrev:Intressant med tanke på att de flög dit upp.Sudden skrev:Visste att jag skulle börja ana oråd när jag skådade spelarbussen utanför MAX i Sundsvall tidigare i eftermiddag...
Hör du inte att jimpa har gett upp? Så låter en människa som tappat tron och lusten.Staten skrev:Det enda jag hör Ölvestad säga är;
"Det går okej där ute, vi fortsätter med det vi gör så ska det nog trilla in några puckar"
Visa lite kämparanda för faaaaan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Japp, och det är förjävla sorgligt.Magnutz skrev:Hör du inte att jimpa har gett upp? Så låter en människa som tappat tron och lusten.Staten skrev:Det enda jag hör Ölvestad säga är;
"Det går okej där ute, vi fortsätter med det vi gör så ska det nog trilla in några puckar"
Visa lite kämparanda för faaaaan.
Skäms Jimmie, du är en jävla skam just nu.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Och där gör LHC mål. Fulländat.
Re: Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
SkönaDjurgårn skrev:De kanske åker buss hem? Och om du såg staffen där inne men inte en enda spelare så spelar det väl ingen roll? Lolla mig långsamt.Sudden skrev:Säker på det? Spelarbussen var parkerad utanför MAX, därinne fann jag materialare, läkare och busschaufför...Henkos skrev:Intressant med tanke på att de flög dit upp.Sudden skrev:Visste att jag skulle börja ana oråd när jag skådade spelarbussen utanför MAX i Sundsvall tidigare i eftermiddag...
Dom måste även ta sig till och från flygplatsen.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Och nu gör LHC 2-1
Sitter ni och jiddrar om de käkat max eller inte när de presterar såhär, finns det inget intressantare att prata om, som tex hur jävla kassa dessa hamburgare är på isen? SOPOR!!!!
För första gången skrattar jag när Linköping gör mål, det här är det vi är värda
Tack för det här Järlan och styrelsen
- Datsyuk_13
Det är redan skrivet i manus hur den här kvällen ska sluta...
AVGÅ ALLA!!!
AVGÅ ALLA!!!
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2012-03-01 20:31:29, redigerad totalt 1 gånger.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- SkönaDjurgårn
Haha samma känsla här. Bottenlöst dåliga spelare och snart brister det för mig också. Kan knappt tänka klart nu. Jävla soplag!jensa85 skrev:Ja, eller hur.SkönaDjurgårn skrev:Kommer minnas i princip alla spelarna i detta lag som de största losersarna någonsin. De kan dra åt helvete. Fan det värsta jag varit med om! Avgå! Avlid!
Och dom visar gång efter gång att det finns absolut ingen botten för hur dåliga man kan vara. Antalet perioder och matcher när Djurgården blivit fullständigt utspelade och skämt ut sig fullständigt med sin ickehockey och pissiga inställning går nog inte att räkna längre. Men dom är väldigt många.
Känner mig som Jim Carrey i filmen Mina jag & Irene. Sista 20 matcherna denna säsongen har liksom ilskan och frustrationen satt sig på ett ställe i magen utan att visa sig och bara byggt på sig mer och mer.
När den väl kommer ut tror jag att jag har 10-15 fina år på Kumla framför mig.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jasså? Personligen håller jag på DIF och därför blir jag ledsen när det går dåligt.henka83 skrev:För första gången skrattar jag när Linköping gör mål, det här är det vi är värda![]()
![]()
![]()
Expert.
Max meny är mycket roligare att kolla på än detta.henka83 skrev:Sitter ni och jiddrar om de käkat max eller inte när de presterar såhär, finns det inget intressantare att prata om, som tex hur jävla kassa dessa hamburgare är på isen? SOPOR!!!!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.