Njaa,Tim styr, sedan kanske Kempe är på pucken med skridskonMäklaren skrev:Nej, det är ju helt solklart att det var Tim.SirDIFalot skrev:Kempe var fan sist på pucken på mål nummer 1 idag... Ser ju ut så. De pratar om det i Canal Plus studion nu.
Hattrick? Grym insats av honom idag.
Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.
- Lee Harvey Oswald
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja Tim styr den... (på Kempe och in i mål) såg det ut som nu.Mäklaren skrev:Nej, det är ju helt solklart att det var Tim.SirDIFalot skrev:Kempe var fan sist på pucken på mål nummer 1 idag... Ser ju ut så. De pratar om det i Canal Plus studion nu.
Någonting bara måste hända med det här jävla laget. Utan maxflyt och domarna på vår sida, så hade denna match slutat i en solklar förlust. Så jävla illa är det.
Expert.
Aja, jag ska inte vara för definitiv. Ska kika på det strax.SirDIFalot skrev:Ja Tim styr den... (på Kempe och in i mål) såg det ut som nu.Mäklaren skrev:Nej, det är ju helt solklart att det var Tim.SirDIFalot skrev:Kempe var fan sist på pucken på mål nummer 1 idag... Ser ju ut så. De pratar om det i Canal Plus studion nu.
Någonting bara måste hända med det här jävla laget. Utan maxflyt och domarna på vår sida, så hade denna match slutat i en solklar förlust. Så jävla illa är det.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Fy helvete vad dåligt vårt nuvarande lag är, samtidigt som Timrå är ännu sämre. Svårt att hitta några ljuspunkter idag, Wesslau enda undantaget. Honken var hyfsad, fick ta stort ansvar.
Högsta ljudvolymen när Challe visades på jumbotronen, undra varför..
Högsta ljudvolymen när Challe visades på jumbotronen, undra varför..
- SirDIFalot
Istid
Åberg 11:35 - Alldeles för lite.
Weigel 9:38 - Alldeles för lite.
Carlsson 18:34 - Alldeles för mycket
M.Tjärnqvist 19:08 - Alldeles för mycket.
De två sistnämnda är de två forwards som hade mest istid i hela laget.
Expert.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
HV71 borta, omgång 1. Bara den.Mäklaren skrev: Förra säsongen gjorde vi bara fyra-fem riktigt bra matcher i grundserien. I år kan jag inte komma på en enda förutom möjligtvis LHC hemma (4-1), men då var Linköping så dåliga att det saknade motstycke.
Säg den glädje som varar
Jag är mycket intresserad av anledningen till att man väljer dessa två iskalla spelare framför de unga. Tjärna Jr har ju varit kall sen 2010. Carlsson.SirDIFalot skrev:Istid
Jag förstår inte.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
Helt sjukt verkligen. Ser vi supportrar verkligen hockey så mycket annorlunda i jämförelse med tränarna?Magnutz skrev:Jag är mycket intresserad av anledningen till att man väljer dessa två iskalla spelare framför de unga. Tjärna Jr har ju varit kall sen 2010. Carlsson.SirDIFalot skrev:Istid
Jag förstår inte.
Expert.
Men glöm inte att enligt Mäklarens logik så räknas inte den matchen, då HV71 var tagna av stunden efter hyllningen av Liv...DIF_Soldier skrev:Mäklaren skrev: Förra säsongen gjorde vi bara fyra-fem riktigt bra matcher i grundserien. I år kan jag inte komma på en enda förutom möjligtvis LHC hemma (4-1), men då var Linköping så dåliga att det saknade motstycke.

5-1 vinsten mot FBK efter våldtäckten i Globen då?

Losing all hope was freedom.
- -daniel-
Hahahahahahahahahhahah...vilken "icke-hockey" i kväll på Hovet. En av de tråkigaste matcher jag någonsin skådat.
Sen...helt ärligt alltså, spela två juniorer framför MT och Carlsson; blir såååå trött....
Sen...helt ärligt alltså, spela två juniorer framför MT och Carlsson; blir såååå trött....
Senast redigerad av -daniel- den 2012-01-17 21:37:18, redigerad totalt 1 gånger.
- Nummer19
Helt jävla sinnessjukt. Mattias x2 tillför ingenting framåt. Skämmes Hardy!SirDIFalot skrev:Istid
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Ja nej är man medgångare som inte går på matcher kanske man tycker så. Självklart säger jag inte att vi har varit bra denna sässongen men om du inte sett en enda bra match i år så kan du inte hängt med utan bara suttit vid datorn hela hösten. TragisktMäklaren skrev:
Förra säsongen gjorde vi bara fyra-fem riktigt bra matcher i grundserien. I år kan jag inte komma på en enda förutom möjligtvis LHC hemma (4-1), men då var Linköping så dåliga att det saknade motstycke.

Senast redigerad av gurra den 2012-01-17 21:38:42, redigerad totalt 1 gånger.
- SirDIFalot
Alltså, det är inte bara att de vägrar petas. Det är ju de två forwardsen som fått MEST istid. Helt sjukt.-daniel- skrev:Hahahahahahahahahhahah...vilken "icke-hockey" i kväll på Hovet. En av de tråkigaste matcher jag någonsin skådan.
Expert.
Beeeeeeeee e e e e.. eeeedrööööööövligt spel i nästan hela matchen. Oerhört plågsamt att se.
Tre poäng sitter ändock fint som snus.
Tre poäng sitter ändock fint som snus.
Ska jag vara ärlig (det ska man ju vara har jag hört) tror jag att inbitna supportrar har ganska bra koll. Tjärna gör ju inget som han ska. Han tar sig inte in framför mål, och han passar när han får frilägen. Carlsson... Jag försökte få koll på honom ikväll. Såg inte vad han gjorde förutm en passning han slog vid något tillfälle.SirDIFalot skrev:Helt sjukt verkligen. Ser vi supportrar verkligen hockey så mycket annorlunda i jämförelse med tränarna?Magnutz skrev:Jag är mycket intresserad av anledningen till att man väljer dessa två iskalla spelare framför de unga. Tjärna Jr har ju varit kall sen 2010. Carlsson.SirDIFalot skrev:Istid
Jag förstår inte.
Att ha Åberg, som har fart och vilja, i båset och ge honom lite speltid är materialmissbruk
Att ha Weigel som vill bevisa att han duger, som har fart och fantasi, i båset och ge honom lite speltid till förmån för de kalla... Que?!
Jag ser ingen logik i det. Ingen alls. När säsongen sett ut som den gjort borde det testas lite när väl chansen ges. Det kan ju inte bli sämre.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.