Lördag 10:55 Canal+ Sport 1Jepe skrev:Ja den här matchen vill jag se på TV, var helt magiskt att vara där. Ni som satt och kollade på tv, hur lät det när klacken skrek "Vad tycker vi om luleå"? och sittplats svarade?Glory1 skrev:Hoppas någon lägger upp hela jävla matchen så man kan se såhär i efterhand
Nån som vet om matchen sänds i repris på Canal+ och när i så fall?
K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
- Lee Harvey Oswald
Re: K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hahaha.. ja, jävlar vilken kväll...sensei skrev:Vilken jävla kväll.
- träffat MAGNUTZ på forumet, riktigt skönt snubbe, jag är skyldig dig en runda!
suttit och värmt innan match med lars ohly och snackat skit trots att jag är ultruamoderat
suttit på nålar i två perioder
fått skäll av 3 peroner för att jag står upp för mycket
gått ner till baren i 3:e och blivit utmanad på fight av en full person
vart med om en episk 3:e period
kramats med vilt främmande människor när DIF gjorde 1-0
hängt med wille i tunnelbananan
druckit för mycket för att smälta allt
suttit i taci och frösökt träffa rätt tangenter
EPIC
Allt var stensäkert grymt från start till slut! Stort hyll till sensei som köpte en biljett och la ut pengar för mig. Det var EPIC tamejfan!
Du, sensei verkar också vara en skön snubbe!
Jag mötte upp Henkos och vi snackade hockey och matchen och slutspelsskägg. Sen tog henkos farsa ett foto på oss som jag ska lägga upp i tråden som handlar om slutspelsskägget.

Att sitta på A1 rad 2 plats 1 var snudd på lika grymt som klackplats hade varit. Nu fick jag inte komma in på klackplats så ... men jävlar vad jag sjöng, vrålade... skrek några fina ord till Hr. Nilsson i skoter-målet.. Min röst är död.
Hade tre luleee-skoterraggare precis bakom mig.. fyfan vad de snackade skit. När vi gjort 1-0 och systrarna Abbott satt på banjobänken stack de, vilket var bra jävla najs!
Angående matchen: FY FAN vilka iskrigare vi har i DIF. De som spelat rätt risigt under säsongen står inte att känna igen och de som varit kämpar innan är det än mer idag.
Och.
J I M M I E Ö L V E S T A D. Så stavas ordet vändning. Vilken människa. Synd att han inte fick hänga dit en. Det var nära ett par gånger!
Tack Mark O för att du gör det du ska och så in i helvete bra. Tack.
Måste vila nu... helt jävla punkterad...

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz, du såg bra förvirrad ut när du skulle hitta till din plats, var det A30 eller A1, eller hur fan var det?
Skulle självklart gått fram och hälsat, men var så jävla nervös inför match så det blev inget av det.. Förresten så var det jag som sprang fram till räcket efter 2-0 målet och skrek lite fina ord till Nilsson, om du såg mig? Svart tröja och svart mössa.

hehehe - ja de kommer jag ihåg! Fan du skulle klivit fram! Det är sjukt kul att träffa forum-bröder på plats! hela Globen gungade tamejfan!!! Undrar hur kul det var för skoterpacket att spela PP med den ljudmattan de fick... hahaha Systrarna Sabbott..Kentta skrev:Magnutz, du såg bra förvirrad ut när du skulle hitta till din plats, var det A30 eller A1, eller hur fan var det?Skulle självklart gått fram och hälsat, men var så jävla nervös inför match så det blev inget av det.. Förresten så var det jag som sprang fram till räcket efter 2-0 målet och skrek lite fina ord till Nilsson, om du såg mig? Svart tröja och svart mössa.
Systrarna Abbot är inte som oss andra, Systrarna Abbot älskar varandra...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
fixed it for you!Edin skrev:Systrarna Abbot är inte som oss andra, Systrarna Abbot älskar med varandra...

Capcash skrev:fixed it for you!Edin skrev:Systrarna Abbot är inte som oss andra, Systrarna Abbot älskar med varandra...
hahaha! De är lite speciella dem där två..
Ett bevis på att det inte bara är svensk psykvård som är undermålig.Djurgårn skrev:Capcash skrev:fixed it for you!Edin skrev:Systrarna Abbot är inte som oss andra, Systrarna Abbot älskar med varandra...
hahaha! De är lite speciella dem där två..
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Måste vara galnaste klippet ever....
Var inte Loob-låten, "Håkan och Peter är inte som oss andra, de ligger med varandra"?. Jag var inte med på den tiden men fått för mig det =)
Lite offtopic kanske så;
Sjukt skön vinst. Fortsatt rätt så bra spel, vi är piggare än bönderna nu.
Lite offtopic kanske så;
Sjukt skön vinst. Fortsatt rätt så bra spel, vi är piggare än bönderna nu.
Djurgården
http://www.tv4play.se/sport/hockeyklipp ... id=1459069
haha Fimpens leende när klacken sjunger "Systrarna abbot!"
haha Fimpens leende när klacken sjunger "Systrarna abbot!"

Ja fy helvete. Vilken jãvla match! Jag är helt slut sa orkar inte skriva allt jag vill säga, det får bli imorrn.
Skrattade gott när jag läste om Magnutz irrfarder, måste varit när han letade efter vår bar : O)
Trevligt o träffas var det iaf!
Jakten efter varmkorv boogie går vidare..
Sent from my HTC Legend
Skrattade gott när jag läste om Magnutz irrfarder, måste varit när han letade efter vår bar : O)
Sent from my HTC Legend
Hehe, var nog när jag tog fel på min plats.. stod och glodde på A30 Rad 2 seat 1. Det blev lite komiskt när min plats var 90 cm därifrån..Henkos skrev:Ja fy helvete. Vilken jãvla match! Jag är helt slut sa orkar inte skriva allt jag vill säga, det får bli imorrn.
Sent from my HTC Legend

Hahaha såg precis den också, han kör Chris Pronger style när han svarar på frågorna.Äppelmos skrev:HAHAHA är våran Owuya nått skön eller vad?![]()
http://www.hockeykanalen.se/1.2061397/2 ... _vinna_den
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.