Så härligt att vara Djurgårdare så att man faktiskt kan lägga nästan en timme på att läsa alla inlägg i den här matchtråden. Riktigt roande läsning, från hur taggade alla är inför matchen till hatet i mitten och sen pusten när ångesten släpper och vinsten är bärgad.
Personligen har jag inte sett något av de två senaste matcherna, hade lite tippning inför FBK matchen och där så vi hur det gick, så jag tänker fortsätta att hålla mig lite off den kommande veckan och se hur det utvecklas.
Iaf, riktigt nöjd med gårdagens vinst och förhoppningsvis hinner någon i de andra lagen att sänka Hedman duktigt innan det är dags att möta dom igen så att vi slipper en 10 matchers avstägning för mordförsök...även om jag har svårt att se att någon i dagens DIF skulle få för sig att gå in med kraft i en situation.
Djurgårdens IF - Modo Hockey, 20/11 2010
Re: Djurgårdens IF - Modo Hockey, 20/11 2010
Printz var ju där direkt med nävarna i ansiktet på Hedman. Den sistnämnde är väl knappast den som släpper handskarna...Kentta skrev:Dubbelfemman var inne på isen, dock så är han väl trögfattad så han hann inte börja puckla på äcklet Hedman.Mash skrev:Synd att Jimmie och Printz inte var inne på isen när det hände...Jockmaniac skrev:http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... ton-hedman
Verkligen läsvärt gott folk... Som alltid från Nyström! Håller med om varenda ord,
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.