Man tar ju alltid det minst positiva alternativet i dessa tider!Snazzi skrev:För Kronwall också, samt Ölvestad.
Se hur det gick!

Man tar ju alltid det minst positiva alternativet i dessa tider!Snazzi skrev:För Kronwall också, samt Ölvestad.
Se hur det gick!
Ja han måste vara prio 1 nästa säsongmårten skrev:
Är gärna med och sponsrar om dom tar hem Tellan , börja nu och jobba på Tellqvist och låt oss som vill bidra med pengar till värvningen göra det.
Hannula var ju extremt bra senast han var här så han får gärna komma tillbaka. Lite osäkert att värva skadedrabbade spelare men för en så kort tid som under JVM kanske det är värt att gambla lite med en spelare som har otroligt hög högstanivå.Doyle skrev:Nån som hört nått kring Hannula ? Skulle tydligen vara spelklar till jul. Kanske ett lån under J-VM men det är kanske lite väl optimistiskt...
Så nu ska han åka och möta Kloten i ett halvår innan han går dit? Måste kännas sådär.. Anyway, ej längre DIF-aktuell alltså.Crashmash skrev:Niklas Nordgren till Kloten från och med 11/12.
http://www.kloten-flyers.ch/contento/Ho ... 480092f261
Och spelaren han ska ersätta, Kimmo Rintanen, fick veta i november att han efter 10 år i klubben ska lämna efter dennaSirDIFalot skrev:Så nu ska han åka och möta Kloten i ett halvår innan han går dit? Måste kännas sådär.. Anyway, ej längre DIF-aktuell alltså.
Marks och Stefans kontrakt går ut nästa säsong?!Stanowski skrev:Hur ser kontraktsläget ut för Riddarn och Mark nästa säsong?!
vad jag tror så kommer Riddarn testa lyckan på andra sidan pölen
och sen tror jag inte Mark kommer vara kvar nästa säsong!?
Såg han spela igår i Borås! Och kan inte säga att jag var imponerad av han!
Tycker han spelar så osäkert, men & andra sidan är han ung och kan utvecklas
men tror inte på en framtid med Mark i kassen!
Tellan vore grymt skönt och stabilt att få hem!
Gissning eller underbyggd teori?Hawk skrev:Tellan lär nog krita på för DIF nästa säsong.