Jag tror att spelet är snabbare i ET än i ES. Högre fart tycker jag i alla fall. Mer spelvändningar, högre press etc. Känns mer kontrollerat i ES.Kall-El skrev:Vänta med att bedöma spelare tills dess att de verkliga matcherna har startat. I dessa träningsmatcher kan den där lilla extra tiden ges som en del spelare behöver för att lyckas. I elitseriematcher sker inte detta på samma sätt. Bedöm Norman efter 8-10 omgångar av elitserien då får vi ett bättre kvitto på var han står.
Att en defensiv back måste in ser jag som ett måste. Ragge kan vi inte räkna med och vad händer i de matcher där någon annan är borta pga sjukdom / mindre skada?
Deilert och Kim har inte direkt imponerat på mig i alla fall och då tänker jag främst på deras agerande i försvarszon.
Ska vi ge Norman 10 matcher eller ska vi ersätta honom? Om vi ersätter honom får han ju inte 10 matcher, om han får 10 matcher och inte håller. Vad gör vi då?
Håller med dig om backen. Har dock ingen aning om hur marknaden ser ut. En chansning tackar jag nej till.