Crashmash skrev:Jag är inte kär, jag älskar av hela mitt hjärta.Raus skrev:Jag tror jag är kär...
I hear you brother.
Crashmash skrev:Jag är inte kär, jag älskar av hela mitt hjärta.Raus skrev:Jag tror jag är kär...
Wesslau har varit så fruktansvärt bra i 5 matcher i rad nu (1:a matchen borta mot BIF så såg han "sådär" ut). Förstår ingenting...Lee Harvey Oswald skrev:DIF har "läckt in" hela 9 mål på 6 slutspelmatcher![]()
Grymt stabilt!
Gustaf Wesslau, 0 mål, 0 assist. Inte godkänt.Lee Harvey Oswald skrev:DIF har "läckt in" hela 9 mål på 6 slutspelmatcher![]()
Grymt stabilt!
Underbar match, DIF är så starka och bara maler och maler. Fantastiskt.Raus skrev:Haha
någon som såg försnacket innan matchen? När canal + körde sitt aprilskämt om att Arto skulle knyta på sig grillorna och gå in som back i DIF
Ganska barnsligt kanske, men kul att canal + har lite humor iaf, jämfört med kanal 9/femman som är katastrofala på att leverera. Man får sig ett skratt varje gång man tittar/lyssnar på granqvist, en härlig människa faktist.
Tengil skrev:Kan vi spela alla matcher borta? Maken till mer perfekt bortaplanshockey än DIF's får man leta efter. Hemma på Hovet/Globen kommer LHC få fett med spelvändningar, sanna mina ord, tendenserna fanns där redan idag när DIF plottrade i anfallszon.
Oscar är värd all beundran, där ser man vad unga spelare kan utvecklas till om de får förtroende och tillåtelse att göra misstag. Backar är, precis som målvakt, positioner där misstag syns direkt och får stora konsekvenser.
Hyll hyll hyll till Wesslan! Rätt komiskt dock att se honom studsa från stolpe till stolpe när LHC-spelare lattjade bakom kassen. Wesslau till höger, pucken till vänster, Wesslau till vänster, pucken till höger, en målis mardröm...
Otto.....är inte alla ord sagda om honom redan? En defensiv Linkan. Seriens smartaste spelare, utan konkurrens! En ikon i DIF som alltid får för lite credit.
Arto är kung och har mer hockey i sin lilltå än alla forumskribenter tillsammans. Sen att en del åsikter svider är en annan sak...
Jag förstår att du är ironisk där med Wesslan men faktum är att jag tror han får en assist på Andreas Engqvists mål. Det ska nog vara en andraassist på det målet va?Edin skrev:Gustaf Wesslau, 0 mål, 0 assist. Inte godkänt.Lee Harvey Oswald skrev:DIF har "läckt in" hela 9 mål på 6 slutspelmatcher![]()
Grymt stabilt!
I övrigt är det stor humor att läsa bland kommentarerna i skvallertidningarna, hur är det ens möjligt att skylla på domarna? Det här var väl i princip första matchen i slutspelet jag inte fick stroke av vartannat beslut. Linjemannen och hans falkögon ska ha enorma cred för den icing han tog i tredje perioden. Världsklass!