Håller inte med dig. Om man lyfter upp en juniorback så tror jag att backsidan kommer bli ännu svagare än vad den redan är.Highwind skrev:Eller jag ångrar mig. Värva Nils Ekman och lyft upp en juniorback.
Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Ja, forwardsidan ser riktigt lovande ut, känns onödigt att börja mata in mer där. Däremot är det illa ställt på backsidan...jjonas skrev:Håller inte med dig. Om man lyfter upp en juniorback så tror jag att backsidan kommer bli ännu svagare än vad den redan är.Highwind skrev:Eller jag ångrar mig. Värva Nils Ekman och lyft upp en juniorback.
David Printz - spelade okej, defensivt, i slutet av förra säsongen
Ronnie Pettersson - skadebekymmer?
Alexander Deilert - klarar han elitserien?
Marcus Ragnarsson - skadedrabbad
Oscar Eklund - måste rycka upp sig för att klara elitserien
Niklas Andersson - frågetecken för de flesta, sett honom spela men inte i elitserien
Timmy Pettersson - jämn nivå
Edvin Frylén - pass
Många frågetecken och som ni kanske märker är det abslout inte en junior som behövs för att stärka backbesättningen.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Det finns ju iof inget som hindrar Falken från att ta tekningar bara för att han är back. Men jag är ändå lite osäker på om vi verkligen ska hålla på med sånna nödlösningar.pekka21 skrev:Man sätter inte lagets bästa tekare på en backplats, man gör bara inte det.melker skrev:Värva Nisse, sätt Falken som back då
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- reservjesus
-
Sant, men vi letar inte efter en spelare som "skulle funka som back", vi letar efter en toppback av hög klass.Steef skrev:men han skulle funka som back om han har en defensiv back brevid sigRash skrev:Vi har redan haft Falken som back en gång i tiden, bidrog väl lite granna offensivt men bakåt var det ingen höjdare tyvärr.melker skrev:Värva Nisse, sätt Falken som back då
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem