Bra storlek på honom! Mindre rörlig men tror på honom i målet i nästa match!
Jämfört med Galajda ser han stor ut i målet. Och då har Glajdarn gjort det helt ok i två matcher.
Ja han kan bli något! Med rätt träning , rätt tränare och lite förtroende så...
Men ska han ju ta målet han släpper in. Benskyddet bör vara ända ute i vid stolpen, ska vara stängt där.
De sänker seriens bästa målvakt, vi kör på.
De sänker våran backup, vi kör på.
De får fem minuter PP i avgörande läge, vi dödar det.
De får 5-mot-3, gör mål med nöd och näppe.
De fular, grisar och slänger sig och grinar. Vinner ändå inte.
OCH; jag tycker mig se i blicken hos våra gubbar en jävla dödsblick. Vi vinner men ingen hetsar upp sig. Det är fullt jävla fokus, trots matchboll. Titta på Krüger i efter matchen-intervjun. Han är redan i match 6. "Så, nästa. Så, nästa." Underbar inställning.
Djurgården växer till monstret vi är. Björklöven börjar förstå att de är Björklöven.
DIF_Soldier skrev: ↑2023-04-10 18:06:54
Känns som att vi är i psykiskt överläge nu.
De sänker seriens bästa målvakt, vi kör på.
De sänker våran backup, vi kör på.
De får fem minuter PP i avgörande läge, vi dödar det.
De får 5-mot-3, gör mål med nöd och näppe.
De fular, grisar och slänger sig och grinar. Vinner ändå inte.
OCH; jag tycker mig se i blicken hos våra gubbar en jävla dödsblick. Vi vinner men ingen hetsar upp sig. Det är fullt jävla fokus, trots matchboll. Titta på Krüger i efter matchen-intervjun. Han är redan i match 6. "Så, nästa. Så, nästa." Underbar inställning.
Djurgården växer till monstret vi är. Björklöven börjar förstå att de är Björklöven.
Vinst på ons. Samt 4 till efter det. Så stämmer jag in i hyllningskören !
klintan85 skrev: ↑2023-04-10 17:37:38
Ingen kan tvivla längre på Garpenlöv och resten av laget och K-G att de är rätt personer på rätt plats.
Jaha har vi gått upp i SHL redan?
Nej men med tanke på alla problem och skador och att alltid ha behövt jobbat i underläge hela säsongen och att alltid varit uträknade av sina egna fans och fått utstå massa med skit i onödan så har de redan nu bevisat att de är rätt personer. Man ska inte döma ut ett lag i förtid som många har gjort mer en gång under denna säsong.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz