ciirree skrev:Jag tror det var så att han började förra säsongen dåligt men avslutade som vår bästa back typ. Likt denna säsongen då han hade en väldigt trög start men när hans vändning kom så var ju han hur stabil som helst, klart en av våra bättre på slutet. Synd att han blev skadad.Mattebo skrev:Jag vill minnas att han var riktigt bra första säsongen i Hockeyallsvenskan, och mindre bra denna säsong. Har jag fått det om bakfoten?BOMBOM BOUCHARD skrev:Absolut. Holm var riktigt bra året vi åkte ur. Sedan var han mindre lyckad förra säsongen. I år på väg uppåt igen. Inget konstigt med unga spelare att de får sina mellanår. Bara de allra största stjärnorna briljerar från de är 18 och åren efter det (Ex Foppa, Sudden, Zäta, E.Karlsson).
Holm kan precis som du skriver bli en viktig stomspelare för oss.
Ja, det har du fått bakom bakfoten. Jag hade ett litet öga för Holm hans första säsongen i ES. Kände att när killen får lite rutin och börjar spela enklare så kommer han bli riktigt bra. Tyvärr avstannade han i utvecklingen och har fortsatt med sina naiva "raider" mot ensamma försvar, tappar ofta puck och ser ingen som helst spets i honom i någon zoon.
Det tåls belysas att Holm var bänkad en del under säsongen innan skadan, satt på läktaren då andra spelare ansågs bättre. Vad ska vi med en spelare som var healthy scratch förra säsongen till i SHL?
Är väldigt negativ till Urbom också, har sett killen väldigt många gånger genom mina dagar och tro mig, ni kommer bli besvikna.