Troligtvis alldeles för dyr ja.XantE skrev:Widing lämnar Brynäs, kan han vara ngt? Kanske iof e för dyr..
Fredrik Styrman skulle jag höra av mig till dock.
Troligtvis alldeles för dyr ja.XantE skrev:Widing lämnar Brynäs, kan han vara ngt? Kanske iof e för dyr..
Trodde vi skulle bort med loosers från DIFBoharta skrev:Nån som är sugen på en combo med Zabel/Montén?
Helt utan motstycke gällande tränings- och tävlingsmoral . I kombination med lojalitet, spelförståelse och mod är Otto unik i Svensk Hockey.sensei skrev:Otto slutar. Tack för god tjänst! Kul också att han slog till med en riktigt bra säsong som final.
Att laget skulle "byggas" kring Wennberg och Otto ser jag dock som typiskt ordbajseri. Helt övertygad om att vi kan hitta fullgoda ersättningar, även om Otto var väldigt speciell i och med att han var precis lagom bra för spel i DIF genom alla år.
Vad snackar du om? Det är klart Otto kommer saknas och det är väl ingen som föreslagit att vi inte ska låta honom sluta direkt?pulverapa skrev:Vad är det med alla här inne?? Ta det lugnt!
Jag tycker det känns helt rätt att gå vidare utan Otto och låta Challe bygga laget som han vill. Förra året byggde vi fans laget - kolla hur det gick.
Jag tycker det känns helt rätt att gå vidare utan Otto och låta Challe bygga ett nytt lag som han vill ha det. Jag tror på Challe.SirDIFalot skrev:Vad snackar du om? Det är klart Otto kommer saknas och det är väl ingen som föreslagit att vi inte ska låta honom sluta direkt?pulverapa skrev:Vad är det med alla här inne?? Ta det lugnt!
Jag tycker det känns helt rätt att gå vidare utan Otto och låta Challe bygga laget som han vill. Förra året byggde vi fans laget - kolla hur det gick.
Och vad jag vet värvade väl Challe alla våra spelare ifjol? Kom inte och påstå att det var fansens beslut att ta in Otto och Linkan. Det är ju två spelare som Challe själv ville signa.
Exakt vilka inlägg är det du syftar på egentligen? "Jag tycker det känns helt rätt att gå vidare utan Otto och låta Challe bygga laget som han vill. " Har någon sagt att vi inte ska låta Otto sluta? Har någon sagt att vi inte ska låta Challe bygga vårt lag?
Irrational behavior on Powdermonkey's part. Måste vara påsk-groggen som gripit tag i gossen.SirDIFalot skrev:Vad snackar du om? Det är klart Otto kommer saknas och det är väl ingen som föreslagit att vi inte ska låta honom sluta direkt?pulverapa skrev:Vad är det med alla här inne?? Ta det lugnt!
Och vad jag vet värvade väl Challe alla våra spelare ifjol? Kom inte och påstå att det var fansens beslut att ta in Otto och Linkan. Det är ju två spelare som Challe själv ville signa.
Exakt vilka inlägg är det du syftar på egentligen? "Jag tycker det känns helt rätt att gå vidare utan Otto och låta Challe bygga laget som han vill. " Har någon sagt att vi inte ska låta Otto sluta? Har någon sagt att vi inte ska låta Challe bygga vårt lag?
Har någon föreslagit något annat...?pulverapa skrev:Jag tycker det känns helt rätt att gå vidare utan Otto och låta Challe bygga ett nytt lag som han vill ha det. Jag tror på Challe.SirDIFalot skrev:Vad snackar du om? Det är klart Otto kommer saknas och det är väl ingen som föreslagit att vi inte ska låta honom sluta direkt?pulverapa skrev:Vad är det med alla här inne?? Ta det lugnt!
Många ville ha kvar honom. Inte jag. Jag tycker det känns helt rätt att Otto inte spelar för oss nästa säsong.SirDIFalot skrev:Har någon föreslagit något annat...?pulverapa skrev:Jag tycker det känns helt rätt att gå vidare utan Otto och låta Challe bygga ett nytt lag som han vill ha det. Jag tror på Challe.SirDIFalot skrev:Vad snackar du om? Det är klart Otto kommer saknas och det är väl ingen som föreslagit att vi inte ska låta honom sluta direkt?pulverapa skrev:Vad är det med alla här inne?? Ta det lugnt!
Du får tycka som du vill men jag tycker att ditt tyckande suger elefantb*lle.pulverapa skrev:Många ville ha kvar honom. Inte jag. Jag tycker det känns helt rätt att Otto inte spelar för oss nästa säsong.SirDIFalot skrev:Har någon föreslagit något annat...?pulverapa skrev:Jag tycker det känns helt rätt att gå vidare utan Otto och låta Challe bygga ett nytt lag som han vill ha det. Jag tror på Challe.SirDIFalot skrev:Vad snackar du om? Det är klart Otto kommer saknas och det är väl ingen som föreslagit att vi inte ska låta honom sluta direkt?pulverapa skrev:Vad är det med alla här inne?? Ta det lugnt!
Visst. Du vill ha ett generationsskifte. Men är det verkligen ett "Vad är det med alla här inne?? " när de flesta forumiterna tycker det är tråkigt att vår bästa spelare från förra säsongen inte spelar med oss nästa år.pulverapa skrev:Många ville ha kvar honom. Inte jag. Jag tycker det känns helt rätt att Otto inte spelar för oss nästa säsong.SirDIFalot skrev:Har någon föreslagit något annat...?pulverapa skrev:Jag tycker det känns helt rätt att gå vidare utan Otto och låta Challe bygga ett nytt lag som han vill ha det. Jag tror på Challe.SirDIFalot skrev:Vad snackar du om? Det är klart Otto kommer saknas och det är väl ingen som föreslagit att vi inte ska låta honom sluta direkt?pulverapa skrev:Vad är det med alla här inne?? Ta det lugnt!