Kronwall överväger att flytta till Djurgården
KHL-backen Staffan Kronwall är tillbaka i sina förra hemmaarena Globen.
Och Tre Kronorstjärnan berättar att han funderar på en flytt till elitserien nästa säsong.
Det vore härligt

Om DT stannar och Kronis kommer hem får vi en löjligt bra backbesättning.Mattias_87 skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... jurgarden/
Och Tre Kronorstjärnan berättar att han funderar på en flytt till elitserien nästa säsong.
Det vore härligt
Vi kanske rentav har onödigt bra backar.Magnutz skrev:Om DT stannar och Kronis kommer hem får vi en löjligt bra backbesättning.Mattias_87 skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... jurgarden/
Det vore härligt
Jag tycker att du har helt rätt, tror och hoppas att Challe låter Zabel fortsätta på samma spår.seppuko skrev:Hur det än går, säger det igen. Zabel är ju den perfekta coachen för detta forum om inte annat. Hoppas verkligen Zabel får samma utrymme när Challe tar över för Zabel kan verkligen ta fansen i handen och sjunga We shell overcome. I like.
Jag är väldigt imponerad över Dan Blomberg. Ger ett ruskigt bra intryck och en riktig jävla pärla i det här sammanhangen.
BRA Zabel!!@GustafWesslau skrev:Dubbla isträningar imorgon! Känns svårt att svälja när man i vanliga fall stämplar ut runt lunchtid. Ring SICO!
Snarare räckt ut en bit ur sin ficka. T-bag, prison break style. Tack för den DIFhockeyemilin skrev: Sen kan man tycka vad man vill med ledningens uttalande på sidan, men de har gjort ett tappert försök att be om ursäkt, man kan anse att det är mossigt eller försent, men dock ett försök att räcka ut en hand.
Jag tycker att vi tar tag i den handen och jobbar på att nå fina framgångar med klubben.
Tillsammans står vi starka.
Pogue Mahone skrev:Snarare räckt ut en bit ur sin ficka. T-bag, prison break style. Tack för den DIFhockey
Publicerad 24 nov 2007 08:41