Damernas innebandy (som om jag bryr mig annars) SM-semifinal. "Överraskande" torsk.Lee Harvey Oswald skrev:
Annars går det rätt så bra för oss nu, överlag..
DIF Fotboll
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sv: DIF Fotboll
Analyserar läget, ett päron stoppar en match men inte en person som jagar Messi
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- -daniel-
Re: DIF Fotboll
Ett päron till farsa, kom jag just osökt att tänka på.sthlm1891 skrev:Tydligen var det ett päron som träffade spelaren
Tidigare var det Bananer i pyjamas när Dembo var här. Nåväl, parantes.
Det går bra nu, som någon annan sa. Herrejösses vilken bajsodör det är kring Djurgården just nu.
Ja fan det är inte jätte roligt just nu, bara tråkiga nyheter hela tiden-daniel- skrev:Ett päron till farsa, kom jag just osökt att tänka på.sthlm1891 skrev:Tydligen var det ett päron som träffade spelaren
Tidigare var det Bananer i pyjamas när Dembo var här. Nåväl, parantes.
Det går bra nu, som någon annan sa. Herrejösses vilken bajsodör det är kring Djurgården just nu.
DIF Fotboll
Såna jäkla idioter som kastar in saker på plan!
Så jäkla pissigt att RESTEN av publiken straffas för att några få inte vet bättre!
Så illa att det tog 50 minuter att komma fram till ett beslut!
Så pissigt att inte blåsa av innan målet.
Så vidrigt att fira framför klacken, trodde man visste bättre!
Så sjukt tröttsamt hela skiten!
Så jäkla pissigt att RESTEN av publiken straffas för att några få inte vet bättre!
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Jag lider så fruktansvärt med alla tifokillar och övrigt folk som jobbat som fan ideellt för att göra Stadionpremiären till något fantastiskt. Så blir dom pissade på. Så extremt många bedrövade ansikten efter matchen.. Folk som lägger ner all sin fritid på DIF förtjänar bättre.
Sluta kasta in skit! Och sluta med kollektivbestraffning!
Sluta kasta in skit! Och sluta med kollektivbestraffning!
Expert.
Nu kommer frågan som jag väntar på. Det är en jävla massa människor på läktaren, det måste åtminstone vara minst ett tjugotal personer som ser EXAKT vem det är som kastar päronet eller vafan det nu var som träffade snubben. Peka ut honom, noggrant signalement, exakt var han stod och se till att idioten blir lika hatad som ölhävardansken. Noll civilkurage som vanligt och istället står väl "supportrarna" runt i kring och skriker att även detta är Abbes fel... Skärpning nu, lite stake på Djurgårdsläktaren, är det en ungjävel som inte sköter sig så plockar man fanskapet och tar honom/henne till närmsta konstapel/ordningsvakt.
Dags att sluta gnälla på alla andra, vi har ett problem, ta tag i det istället. Vi har bara oss själva att skylla och naturligtvis gjorde domarna rätt. Av bilderna att dömma så var det mer än ett päron som låg på planen. Flaskor, mynt, och fan & hans moster. Ska det vara så jävla svårt att städa i våra led?
Dags att sluta gnälla på alla andra, vi har ett problem, ta tag i det istället. Vi har bara oss själva att skylla och naturligtvis gjorde domarna rätt. Av bilderna att dömma så var det mer än ett päron som låg på planen. Flaskor, mynt, och fan & hans moster. Ska det vara så jävla svårt att städa i våra led?
DIF Fotboll
Har nästan tinat upp nu. Ett riktigt antiklimax men allt det där har redan blivit sagt. Tidigare matcher har Chibsahs spel i min mening varit vanskligt men idag spelade han på en mycket bättre nivå, Amartey växer in i truppen och tar för sig mer och mer och Tibbling är duktig på att ta sig förbi på sin kant. Hoppas vi inom kort får till den sista tredjedelen i anfallen då det finns goda tendenser över hela planen bitvis.
Vi har en hel del nytt folk och inte en spikad elva men med lite tid och tur ska vi nog få till det.
Vi har en hel del nytt folk och inte en spikad elva men med lite tid och tur ska vi nog få till det.
-
DIF Fotboll
Enligt Tomas Hedlund togs beslutet snabbt om att avbryta matchen helt, polisen ska vara de som ville avvakta med att meddela publiken.
De är verkligen ute på en popularitetshöjarturné va?
De är verkligen ute på en popularitetshöjarturné va?
- minalman
DIF Fotboll
Vi ska ut i Europa och leverera päron!HomeOfSvenTumba skrev:DIF-Örgryte i Semifinalen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
säker på att det var för att få ut Mjällby och domarna från arenan, tror inte dom var kvar när det medeladesJepe skrev:Såna jäkla idioter som kastar in saker på plan!
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Re: Sv: DIF Fotboll
Jag blir liksom inte förvånad över folk som går och kollar på fotboll och kastar in saker när jag hör hur du resonerar.Nyberabb skrev:Analyserar läget, ett päron stoppar en match men inte en person som jagar Messi
Och kollektiv bestraffning har som sagt ett syfte, eller fick de också tag på alla andra som kastade in saker?
Du som verkar vara insatt i företeelsen "kasta in saker på idrottsevenemang" får gärna förklara syftet med det och var gränsen går. Päron, plastflaska, glasflaska, smidesstäd, traktordäck eller rent av dammluckan från Hooverdammen?
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Re: Sv: DIF Fotboll
kollektiv bestraffning är aldrig en lösning, det kommer bara drabba massa oskyldiga.Eriksson skrev:Jag blir liksom inte förvånad över folk som går och kollar på fotboll och kastar in saker när jag hör hur du resonerar.Nyberabb skrev:Analyserar läget, ett päron stoppar en match men inte en person som jagar Messi
Och kollektiv bestraffning har som sagt ett syfte, eller fick de också tag på alla andra som kastade in saker?
Du som verkar vara insatt i företeelsen "kasta in saker på idrottsevenemang" får gärna förklara syftet med det och var gränsen går. Päron, plastflaska, glasflaska, smidesstäd, traktordäck eller rent av dammluckan från Hooverdammen?