Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Säkra på att han går in som spelare, om detta stämmer?
Silly Season 2026/27
Detta måste vara ett skämt? Vilken käftsmäll mot Ludde och Brodin om det är sant..
Silly Season 2026/27
Extra segt att vi är parade i artikel med Frölunda som drar hem Oskar Olausson som är 23år och lirat senate 5år i NHL.. och vi bredvid som tar hem en gammal HA lirare... Näe Hank, detta är fan depp. Som sagt, love you men du borde inte kritat på. 
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2026/27
Skulle på riktigt hellre tagit in Dicken
Silly Season 2026/27
Vi får in en KRIGARE med ett STORT DIF-hjärta. Meeen, håller Hank i SHL. Denna värvning gör att mitt DIF-hjärta blöder ännu mer då vi fockade Ludde. Helt obegripligt att vi då i stället plockar i Hank??? Förstår verkligen inte denna värvning. Förklara gärna Wiken!!!
Silly Season 2026/27
Wiken & MDB har mycket att förklara när detta blir officiellt...Doyle 1 skrev: ↑2026-05-10 09:57:51 Vi får in en KRIGARE med ett STORT DIF-hjärta. Meeen, håller Hank i SHL. Denna värvning gör att mitt DIF-hjärta blöder ännu mer då vi fockade Ludde. Helt obegripligt att vi då i stället plockar i Hank??? Förstår verkligen inte denna värvning. Förklara gärna Wiken!!!
Silly Season 2026/27
Det kommer en BORTFÖRKLARING när det är klart !tadaa123 skrev: ↑2026-05-10 09:59:56Wiken & MDB har mycket att förklara när detta blir officiellt...Doyle 1 skrev: ↑2026-05-10 09:57:51 Vi får in en KRIGARE med ett STORT DIF-hjärta. Meeen, håller Hank i SHL. Denna värvning gör att mitt DIF-hjärta blöder ännu mer då vi fockade Ludde. Helt obegripligt att vi då i stället plockar i Hank??? Förstår verkligen inte denna värvning. Förklara gärna Wiken!!!
The DIF ONE
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Som ngn varit inne på, Kruger slutar troligtvis. Brodda/Ludde är förmodligen för dyra, för en 4:e lina roll.
MDB/Wikegård vill ha in ledare i truppen. Hank är en som driver på varje dag.
Silly Season 2026/27
Nu kör vi, Hank in Gunler in och så plockar vi Marcus Davidsson från Kookoo när dom spelat klart så är vi klara för ett nytt äventyr i HA
- Remy Lebeau
Silly Season 2026/27
Från Ludde till en avdankad och usel Hank?
Det känns inte bra, det gör det verkligen inte.
Tar hellre Ludde på ett nytt kontrakt som faktiskt bidrar spelmässigt. Ironin om Ludde går till Södertälje nu istället…
Det känns inte bra, det gör det verkligen inte.
Tar hellre Ludde på ett nytt kontrakt som faktiskt bidrar spelmässigt. Ironin om Ludde går till Södertälje nu istället…
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Silly Season 2026/27
Har svårt att se dessa steg framåt.. Eklund och Frondell är tunga tapp och hittills är vi inte i nivå med den kvalitén. Om man ser Gunler som en toppspelare så kan jagvinte se det mer som en riktig gamble. Har hört att han tagit några steg men inte länge sen han ”floppade” i Liiga..
Älskar Hank för att han gjort men jag är tveksam att han ska ha en plats i laget som spelare, de kanske värderar hans ledarskap så pass högt.
Älskar Hank för att han gjort men jag är tveksam att han ska ha en plats i laget som spelare, de kanske värderar hans ledarskap så pass högt.
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Har oerhört svårt att se att Brodin/Rensfeldt skulle vara för dyra? Varför då?Osten östlund skrev: ↑2026-05-10 10:06:41 Som ngn varit inne på, Kruger slutar troligtvis. Brodda/Ludde är förmodligen för dyra, för en 4:e lina roll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Bara spekulerar, försöker förstå MDB?Jim Morrison skrev: ↑2026-05-10 10:09:31Har oerhört svårt att se att Brodin/Rensfeldt skulle vara för dyra? Varför då?Osten östlund skrev: ↑2026-05-10 10:06:41 Som ngn varit inne på, Kruger slutar troligtvis. Brodda/Ludde är förmodligen för dyra, för en 4:e lina roll.
Madhawk påstår att Brodda och Björklöven vill förlänga samarbetet. Hänger på familjen.
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Hur skadad är Grewe egentligen? Enda anledningen till att ta in Hank är väl om Grewe skulle vara borta.
Eller tänker man att man ersätter Stockselius med Hank?
Eller tänker man att man ersätter Stockselius med Hank?