DIF_Soldier skrev:B.I.B.A skrev:
Exakt, källan hade inget med saken att göra, men ändå försökte du, från dina höga hästar, förminska någon annans helt legitima argument genom att lista flera påståenden/antaganden som din källa inte besvarade. För att sedan skriva något i stil med "sluta spekulera i saker som det finns källor på". Ett liknande exempel syns också i inlägget ovan där du slänger ur dig en ynklig halvmesyr om hur jag tar in andras texter och försöker framställa dig som upplyst. Det är nog få som ser dig som så intellektuell som du inbillar dig att du är. Tyvärr har du nog inte självinsikt att se det.
Källan hade med Axelsson att göra, inte med Ljungh att göra. Det är inte ingenting.
Sluta vrida.
Ljungh om att han och familjen ville testa något nytt:
https://www.hv71.se/play/video/Ljungh_J ... autoplay=1
Suck, du är ju helt otrolig. Det var EXAKT detta jag förklarade i mitt förra inlägg, hur folk tappar tråden och börjar diskutera helt andra saker. Jag kritiserade och gav exempel på din attityd och patetiska argumentationsteknik och ditt svar är att hosta ur dig "sluta vrida" och börja diskutera Ljungh istället?
Du blev synad för att du på ett oförskämt sätt försökt förminska någon annans argument med citat: "Förstår att sitta och gissa är lite av grejen, men försök att skippa alla ”borde”-resonemang när de källor som finns sägrr annat." i samma inlägg som du själv slängt ur dig påståenden som inte backas upp. Hur svarar du på detta? Genom att ännu en gång vrida på diskussionen. För du hade ju faktiskt
en tweet från en journalist som backade
en av punkterna du hävde ur dig. Då måste ju allt du skriver vara objektivt sant, eller?
Och vad det gäller Ljungh, som fortfarande är en helt annan diskussion, varför skulle man inte få diskutera anledningarna till hans flytt utan att du kommer och är spydig? Och vad tror du din länk bevisar? Om det nu var så att han helst ville spela i DIF men att lönen var bättre i Hv, skulle Ljungh då stå och säga det till Hv71s hemsida? Sannolikt finns det flera anledningar till varför han lämnar, varav ny miljö är en av dem. Det är fritt att diskutera.
Nu handlar denna tråden om Silly Season. Jag finns via PM om någon vill mig något.
Avgå Jocke.