Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
JohanPez
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

minalman skrev:
JohanPez skrev:
nevyn skrev:Nån som vet om det blir någon 08-Hockey denna säsong eller ej?
Jag frågade Björn på Twitter men han var nog för upptagen med att fylla år, de lär väl köra på med fotbollen eftersom den är hetare och dra igång 08 hockey när fotbollen är över.
"fotboll hetare". Vilken otrolig inställning. gnaget satsar på topp fyra i europas sopigaste liga. bajen kör i diket igen i division tre eller var de nu spelar och vi själva byter formkurva varje dag.
Ja, alltså de som deltar i 08-programmen verkar ju generellt ha fotboll som förstasport och när då AIK ligger sist och saknar publik och vi är på nedre halvan i allsvenskan och har sänkt vårt snitt med 2k så förstår man ju lite ändå även fast jag tycker det är tråkigt så klart.
sensei
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av sensei »

JohanPez skrev:
minalman skrev:
JohanPez skrev:
nevyn skrev:Nån som vet om det blir någon 08-Hockey denna säsong eller ej?
Jag frågade Björn på Twitter men han var nog för upptagen med att fylla år, de lär väl köra på med fotbollen eftersom den är hetare och dra igång 08 hockey när fotbollen är över.
"fotboll hetare". Vilken otrolig inställning. gnaget satsar på topp fyra i europas sopigaste liga. bajen kör i diket igen i division tre eller var de nu spelar och vi själva byter formkurva varje dag.
Ja, alltså de som deltar i 08-programmen verkar ju generellt ha fotboll som förstasport och när då AIK ligger sist och saknar publik och vi är på nedre halvan i allsvenskan och har sänkt vårt snitt med 2k så förstår man ju lite ändå även fast jag tycker det är tråkigt så klart.
Allra tråkigast är det ju för de som tvingas gå på fotboll :)

Hockey är kung sett ur alla tänkbara aspekter.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
nevyn

Inlägg av nevyn »

Trist, men då behöver jag inte gå och hoppas i alla fall.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Kan vi inte göra ett eget program då? :) Jag skulle gärna se -daniel-, sensei, DIFalot, android m.fl. snacka DIF!
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

SkönaDjurgårn skrev:Kan vi inte göra ett eget program då? :) Jag skulle gärna se -daniel-, sensei, DIFalot, android m.fl. snacka DIF!
Mjo, så svårt/dyrt lär det inte vara heller :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
XantE

Frågetråden

Inlägg av XantE »

Otroligt tråkigt detta med 80-hockey. Tänkte på det senast i morse. Fan vad man såg fram emot det :(
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

XantE skrev:Otroligt tråkigt detta med 80-hockey. Tänkte på det senast i morse. Fan vad man såg fram emot det :(
Ja, håller med. 80-hockey var verkligen ett program som man kommer sakna. Synd nu när alla gubbar på 80+ inte längre kommer få samma uppmärksamhet.
DIF!
Staten

Inlägg av Staten »

SkönaDjurgårn skrev:Kan vi inte göra ett eget program då? :) Jag skulle gärna se -daniel-, sensei, DIFalot, android m.fl. snacka DIF!
Det hade varit grymt om DIFTV gjorde nåt sånt. En spelare (eller två) plus någon av tränarna och någon från supporterleden eller annan hockeykunnig person.
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Kan man inte flörta lite med Wille om han vill göra ett DIFfantv? Han gjorde det ju jävligt bra med sina alternativa program förut. Han lär ju antagligen ha mycket att stå i, men nu när fotbollen snart är klar kanske han är sugen på att dra igång någonting?
Användarvisningsbild
minalman

Frågetråden

Inlägg av minalman »

Diskussionen känns 90-tal. (ZTV). Sätt er ner framför mobilen några eldsjälar och lägg ut snacket på Youtube. Ska väl inte vara så svårt (om man verkligen har något att tillföra, är väl bäst att tillägga.)
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Är det bekräftat att det inte blir 08-hockey? Tråkigt isf.
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Frågade Wille vid ett inte allt för stadigt ögonblick då han "skämtade" och sa att intresset från aiH var lågt gällande 08-hockey. Var nog en halv dragning gällande intresset runt deras matcher men ligger nog något i det.
nevyn

Inlägg av nevyn »

minalman skrev:Diskussionen känns 90-tal. (ZTV). Sätt er ner framför mobilen några eldsjälar och lägg ut snacket på Youtube. Ska väl inte vara så svårt (om man verkligen har något att tillföra, är väl bäst att tillägga.)
Jag har ingenting som helst att tillföra iaf, jag bara tyckte det var ett riktigt skönt program :)
Användarvisningsbild
minalman

Sv: Re: Frågetråden

Inlägg av minalman »

nevyn skrev:
minalman skrev:Diskussionen känns 90-tal. (ZTV). Sätt er ner framför mobilen några eldsjälar och lägg ut snacket på Youtube. Ska väl inte vara så svårt (om man verkligen har något att tillföra, är väl bäst att tillägga.)
Jag har ingenting som helst att tillföra iaf, jag bara tyckte det var ett riktigt skönt program :)
Jag håller med. Bra snack!
Vad jag menar är att det inte är så stor sak att göra TV nuförtiden. Ramla från 4 mil och du får nån futtig miljon tittare på tuben. Men snacka DIF hockey när man kan något om saken och kan prata begripligt så kommer hela Forumet glo!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Norra VIP-foajen, exakt vart är det?
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar