Ja, alltså de som deltar i 08-programmen verkar ju generellt ha fotboll som förstasport och när då AIK ligger sist och saknar publik och vi är på nedre halvan i allsvenskan och har sänkt vårt snitt med 2k så förstår man ju lite ändå även fast jag tycker det är tråkigt så klart.minalman skrev:"fotboll hetare". Vilken otrolig inställning. gnaget satsar på topp fyra i europas sopigaste liga. bajen kör i diket igen i division tre eller var de nu spelar och vi själva byter formkurva varje dag.JohanPez skrev:Jag frågade Björn på Twitter men han var nog för upptagen med att fylla år, de lär väl köra på med fotbollen eftersom den är hetare och dra igång 08 hockey när fotbollen är över.nevyn skrev:Nån som vet om det blir någon 08-Hockey denna säsong eller ej?
Frågetråden
Frågetråden
Re: Frågetråden
Allra tråkigast är det ju för de som tvingas gå på fotbollJohanPez skrev:Ja, alltså de som deltar i 08-programmen verkar ju generellt ha fotboll som förstasport och när då AIK ligger sist och saknar publik och vi är på nedre halvan i allsvenskan och har sänkt vårt snitt med 2k så förstår man ju lite ändå även fast jag tycker det är tråkigt så klart.minalman skrev:"fotboll hetare". Vilken otrolig inställning. gnaget satsar på topp fyra i europas sopigaste liga. bajen kör i diket igen i division tre eller var de nu spelar och vi själva byter formkurva varje dag.JohanPez skrev:Jag frågade Björn på Twitter men han var nog för upptagen med att fylla år, de lär väl köra på med fotbollen eftersom den är hetare och dra igång 08 hockey när fotbollen är över.nevyn skrev:Nån som vet om det blir någon 08-Hockey denna säsong eller ej?

Hockey är kung sett ur alla tänkbara aspekter.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Trist, men då behöver jag inte gå och hoppas i alla fall.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan vi inte göra ett eget program då?
Jag skulle gärna se -daniel-, sensei, DIFalot, android m.fl. snacka DIF!

Mjo, så svårt/dyrt lär det inte vara hellerSkönaDjurgårn skrev:Kan vi inte göra ett eget program då?Jag skulle gärna se -daniel-, sensei, DIFalot, android m.fl. snacka DIF!

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Frågetråden
Otroligt tråkigt detta med 80-hockey. Tänkte på det senast i morse. Fan vad man såg fram emot det 

- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Ja, håller med. 80-hockey var verkligen ett program som man kommer sakna. Synd nu när alla gubbar på 80+ inte längre kommer få samma uppmärksamhet.XantE skrev:Otroligt tråkigt detta med 80-hockey. Tänkte på det senast i morse. Fan vad man såg fram emot det
DIF!
Det hade varit grymt om DIFTV gjorde nåt sånt. En spelare (eller två) plus någon av tränarna och någon från supporterleden eller annan hockeykunnig person.SkönaDjurgårn skrev:Kan vi inte göra ett eget program då?Jag skulle gärna se -daniel-, sensei, DIFalot, android m.fl. snacka DIF!
Kan man inte flörta lite med Wille om han vill göra ett DIFfantv? Han gjorde det ju jävligt bra med sina alternativa program förut. Han lär ju antagligen ha mycket att stå i, men nu när fotbollen snart är klar kanske han är sugen på att dra igång någonting?
- minalman
Frågetråden
Diskussionen känns 90-tal. (ZTV). Sätt er ner framför mobilen några eldsjälar och lägg ut snacket på Youtube. Ska väl inte vara så svårt (om man verkligen har något att tillföra, är väl bäst att tillägga.)
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Är det bekräftat att det inte blir 08-hockey? Tråkigt isf.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Frågade Wille vid ett inte allt för stadigt ögonblick då han "skämtade" och sa att intresset från aiH var lågt gällande 08-hockey. Var nog en halv dragning gällande intresset runt deras matcher men ligger nog något i det.
Jag har ingenting som helst att tillföra iaf, jag bara tyckte det var ett riktigt skönt programminalman skrev:Diskussionen känns 90-tal. (ZTV). Sätt er ner framför mobilen några eldsjälar och lägg ut snacket på Youtube. Ska väl inte vara så svårt (om man verkligen har något att tillföra, är väl bäst att tillägga.)

- minalman
Sv: Re: Frågetråden
Jag håller med. Bra snack!nevyn skrev:Jag har ingenting som helst att tillföra iaf, jag bara tyckte det var ett riktigt skönt programminalman skrev:Diskussionen känns 90-tal. (ZTV). Sätt er ner framför mobilen några eldsjälar och lägg ut snacket på Youtube. Ska väl inte vara så svårt (om man verkligen har något att tillföra, är väl bäst att tillägga.)
Vad jag menar är att det inte är så stor sak att göra TV nuförtiden. Ramla från 4 mil och du får nån futtig miljon tittare på tuben. Men snacka DIF hockey när man kan något om saken och kan prata begripligt så kommer hela Forumet glo!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem