DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
sensei
Kontakt:

Re: Re: DIF i Media

Inlägg av sensei »

-daniel- skrev: Powerforwards har vi redan så det räcker.
Möjligen har vi många namn som är tänkta som powerforwards, men de som har gjort jobbet som powerforward kan räknas på två-tre fingrar. En majoritet av våra forwards spelas som universella utfyllnadsspelare. Om du tänker efter när motståndarens backar senast blev checkade i offensiv zon så förstår du vad jag menar..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
sensei
Kontakt:

Re: DIF i Media

Inlägg av sensei »

Mäklaren skrev:Man märker när en spelare är slut. Kroppsspråk, intervjuer, situationer. Min bedömning är att Linkan inte är slut. Trots skral (nåja) poängskörd så ser man att han fortfarande har det i sig. Jag tror lätt att Linkan är kapabel att fortfarande göra åtminstone 40 poäng i Elitserien, speciellt om han tillhör DIF.
Mycket möjligt att du har rätt. Bra inlägg!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Re: DIF i Media

Inlägg av -daniel- »

sensei skrev:
-daniel- skrev: Powerforwards har vi redan så det räcker.
Möjligen har vi många namn som är tänkta som powerforwards, men de som har gjort jobbet som powerforward kan räknas på två-tre fingrar. En majoritet av våra forwards spelas som universella utfyllnadsspelare. Om du tänker efter när motståndarens backar senast blev checkade i offensiv zon så förstår du vad jag menar..
Jag förstår vad du menar, och delar väl delvis den uppfattningen. Men samtidigt saknar vi mer kreativitet än "gå rakt på mål och tryck in pucken"-spelare. Tror du förblindas lite av din förkärlek för tufft fysiskt spel snarare än att se vad vi verkligen saknar. Men det är min hobbyanalys. ;)
Harold Camping

Inlägg av Harold Camping »

Mäklaren skrev:Man märker när en spelare är slut. Kroppsspråk, intervjuer, situationer. Min bedömning är att Linkan inte är slut. Trots skral (nåja) poängskörd så ser man att han fortfarande har det i sig. Jag tror lätt att Linkan är kapabel att fortfarande göra åtminstone 40 poäng i Elitserien, speciellt om han tillhör DIF.

Den enda anledningen till att Linkan fortfarande spelar är för att hålla igång inför en eventuell DIF-comeback. Han åker ju bara runt och lallar i Timrå och är ändå en av deras absolut bästa spelare.

I DIF skulle vi få en motiverad Linkan. Då stoppar inte 40 poäng.
Linkan är något vi inte förstår oss på och gud är hans profet.
inloss

Inlägg av inloss »

"Whatever you want"
hocki

Inlägg av hocki »

Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

http://wikegard.hockeykanalen.se/

Haha, det senaste videoinlägget. Låter precis som något som 90 procent av användarna på detta forum hade kunnat säga. Det verkar som att det bara är knäppskallarna i DIF som inte inser hur horribel verksamhet de bedriver.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
ludde-

Inlägg av ludde- »

Mäklaren skrev:http://wikegard.hockeykanalen.se/

Haha, det senaste videoinlägget. Låter precis som något som 90 procent av användarna på detta forum hade kunnat säga. Det verkar som att det bara är knäppskallarna i DIF som inte inser hur horribel verksamhet de bedriver.
Wikegård som sportchef kanske? :D
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
ANTECKNINGSBLOCK

Inlägg av ANTECKNINGSBLOCK »

Jag kan rekommendera att läsa kommentarerna till alla nyheter som publiceras på hockeyns facebooksida.
Det är inga muntra toner direkt om man bortser från fjortiskommentarerna ala 'dif <3<3<3'
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

ANTECKNINGSBLOCK skrev:Jag kan rekommendera att läsa kommentarerna till alla nyheter som publiceras på hockeyns facebooksida.
Det är inga muntra toner direkt om man bortser från fjortiskommentarerna ala 'dif <3<3<3'
Jag skrev sanning där och vart kickad ur flera av sidorna.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Mårten_

Inlägg av Mårten_ »

ludde- skrev:
Mäklaren skrev:http://wikegard.hockeykanalen.se/

Wikegård som sportchef kanske? :D

Ja tack!
Användarvisningsbild
minalman

DIF i Media

Inlägg av minalman »

Granqvist sågar DIFs ledning vid fotknölarna i Canal + efter HV-matchen
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Staffan2000

Inlägg av Staffan2000 »

minalman skrev:Granqvist sågar DIFs ledning vid fotknölarna i Canal + efter HV-matchen
Vad sas?
Skriv svar