Möjligen har vi många namn som är tänkta som powerforwards, men de som har gjort jobbet som powerforward kan räknas på två-tre fingrar. En majoritet av våra forwards spelas som universella utfyllnadsspelare. Om du tänker efter när motståndarens backar senast blev checkade i offensiv zon så förstår du vad jag menar..-daniel- skrev: Powerforwards har vi redan så det räcker.
DIF i Media
Re: Re: DIF i Media
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Re: DIF i Media
Mycket möjligt att du har rätt. Bra inlägg!Mäklaren skrev:Man märker när en spelare är slut. Kroppsspråk, intervjuer, situationer. Min bedömning är att Linkan inte är slut. Trots skral (nåja) poängskörd så ser man att han fortfarande har det i sig. Jag tror lätt att Linkan är kapabel att fortfarande göra åtminstone 40 poäng i Elitserien, speciellt om han tillhör DIF.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Re: DIF i Media
Jag förstår vad du menar, och delar väl delvis den uppfattningen. Men samtidigt saknar vi mer kreativitet än "gå rakt på mål och tryck in pucken"-spelare. Tror du förblindas lite av din förkärlek för tufft fysiskt spel snarare än att se vad vi verkligen saknar. Men det är min hobbyanalys.sensei skrev:Möjligen har vi många namn som är tänkta som powerforwards, men de som har gjort jobbet som powerforward kan räknas på två-tre fingrar. En majoritet av våra forwards spelas som universella utfyllnadsspelare. Om du tänker efter när motståndarens backar senast blev checkade i offensiv zon så förstår du vad jag menar..-daniel- skrev: Powerforwards har vi redan så det räcker.

-
Mäklaren skrev:Man märker när en spelare är slut. Kroppsspråk, intervjuer, situationer. Min bedömning är att Linkan inte är slut. Trots skral (nåja) poängskörd så ser man att han fortfarande har det i sig. Jag tror lätt att Linkan är kapabel att fortfarande göra åtminstone 40 poäng i Elitserien, speciellt om han tillhör DIF.
Den enda anledningen till att Linkan fortfarande spelar är för att hålla igång inför en eventuell DIF-comeback. Han åker ju bara runt och lallar i Timrå och är ändå en av deras absolut bästa spelare.
I DIF skulle vi få en motiverad Linkan. Då stoppar inte 40 poäng.
Linkan är något vi inte förstår oss på och gud är hans profet.
Intervju med Challe Berglund http://www.hockeylegends.se/redaktionellt/?id=1466
http://wikegard.hockeykanalen.se/
Haha, det senaste videoinlägget. Låter precis som något som 90 procent av användarna på detta forum hade kunnat säga. Det verkar som att det bara är knäppskallarna i DIF som inte inser hur horribel verksamhet de bedriver.
Haha, det senaste videoinlägget. Låter precis som något som 90 procent av användarna på detta forum hade kunnat säga. Det verkar som att det bara är knäppskallarna i DIF som inte inser hur horribel verksamhet de bedriver.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Wikegård som sportchef kanske?Mäklaren skrev:http://wikegard.hockeykanalen.se/

Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- Datsyuk_13
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- ANTECKNINGSBLOCK
Jag kan rekommendera att läsa kommentarerna till alla nyheter som publiceras på hockeyns facebooksida.
Det är inga muntra toner direkt om man bortser från fjortiskommentarerna ala 'dif <3<3<3'
Det är inga muntra toner direkt om man bortser från fjortiskommentarerna ala 'dif <3<3<3'
Jag skrev sanning där och vart kickad ur flera av sidorna.ANTECKNINGSBLOCK skrev:Jag kan rekommendera att läsa kommentarerna till alla nyheter som publiceras på hockeyns facebooksida.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
ludde- skrev:Wikegård som sportchef kanske?Mäklaren skrev:http://wikegard.hockeykanalen.se/
Ja tack!
- minalman
DIF i Media
Granqvist sågar DIFs ledning vid fotknölarna i Canal + efter HV-matchen
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Staffan2000
Vad sas?minalman skrev:Granqvist sågar DIFs ledning vid fotknölarna i Canal + efter HV-matchen