Magkänslan är att han gör en hyfsad säsong. Nåt obehagligt säger dock att han blixtrar till och gör avgörande mål mot... just det, oss.
Timråfansen verkar tro att de har värvat en riktig sniper, och att han främst är en offensiv spelare. Ändå är det ju så att Angers styrkor ligger i boxplay- och passningspelet.
DIF_Soldier skrev:Timråfansen verkar tro att de har värvat en riktig sniper, och att han främst är en offensiv spelare. Ändå är det ju så att Angers styrkor ligger i boxplay- och passningspelet.
Exakt, Anger åkte räkmacka igenom serien förra året till stor del av Mr. Bremberg som la upp mackorna åt honom. Därav hans gedigna poängskörd.
Tråkigt som fan för övrigt att Anger går till bonnlaget Timrå, gillar hans stil som fan!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Torpedo Novgorod skrev:Snackades det inte rätt mycket om en finsk back tidigt i sillyn? Som Janne även sa att killen fanns på hans lista. Kanske det kan vara han?
Antar att du syftar på Hannu Pikkarainen. Han skrev senare på för Modo.
Annars har det inte florerat några rykten (önsketänkanden) om finska backar mer än Ossi vad jag vet, och han skrev på för Dinamo Minsk för ett par dagar sedan.
Hittar ingen bra tråd för det här ... men den som vill se bröderna Kronwall och Douglas Murray spela hockey kan göra det i Järfälla nu på fredag kväll!
Frasse skrev:Smakar det så kostar det när det gäller Nisse.
Vi skulle väl utöka budgeten (trots rekordförlust) så det ska väl inte vara några problem?
Jag tror Nisse skulle kunna skriva på ett kontrakt med lite lägre lön med DIF nästa säsong. Jag får en kännsla av att han verkligen vill spela hockey igen och visa vad han går för. Och med lägre lön menar jag kansek 270k kanske.
Hoppas man hugger efter Ekman så jävla hårt man kan nu när det verkar finnas en öppning. Vet inte alls hur hans kontrakt ser ut och om det ens finns möjlighet att lösa honom från det redan nu men finns det en mikroskopisk möjlighet så bör man göra ett seriöst försök.
Men tror inte det är Ekman som är på ingång när det gäller forward, utan är relativt säker det är Mathias Tjärnqvist det gäller.
Hugg stenhårt på Ekman nu. Jag gillar Tjärnqvist som spelare och det kan bli en bra värvning. Men Ekman är flera klasser bättre och DIF bör snarast arbeta fram en lösning med Ekman och ryssklubben. Jobba hårt nu Janne!