Wow vilken text, tack för länken! Jag håller med i stort men känner ändå att MP måste få lite mer tid. Han har bytt ut i princip varenda spelare och borde rimligen vara ganska nöjd med truppen som den är i dagsläget.
NU ska spelet sättas, nu finns förutsättningarna. Misslyckas han med det i 1-2 säsonger till så får han anses ha varit en stor värdelös bluff som kostat oss ett halvt decennium.
Är galet missnöjd med spelet men jag är villig att ge honom lite mer tid, allt annat vore konstigt och osmart. Kan ju inte redan börja om IGEN.
Wow vilken text, tack för länken! Jag håller med i stort men känner ändå att MP måste få lite mer tid. Han har bytt ut i princip varenda spelare och borde rimligen vara ganska nöjd med truppen som den är i dagsläget.
NU ska spelet sättas, nu finns förutsättningarna. Misslyckas han med det i 1-2 säsonger till så får han anses ha varit en stor värdelös bluff som kostat oss ett halvt decennium.
Är galet missnöjd med spelet men jag är villig att ge honom lite mer tid, allt annat vore konstigt och osmart. Kan ju inte redan börja om IGEN.
Hahahaha, tomten nämner Petr Kalus i samma mening som Sigge Parling och Jimmie Ölvestad. Vilken pajas.
Hahahaha, tomten nämner Petr Kalus i samma mening som Sigge Parling och Jimmie Ölvestad. Vilken pajas.
Haha ja det är lite snett men man får försöka tänka sig in i vad han menar...
Kenneth Höie
Petter Gustafsson - Emil Bergström - Marc Pedersen - Jesper Arvidsson
Daniel Amartey - Yussif Chibsah
Peter Nymann - Erton Fejzullahu - Andreas Johansson
Amadou Jawo
Snälla testa denna startelva nu. Vet inte om PG är redo för startelvan än men sträva efter det. Bort med strulhögen Oyal och bort med smått osäkra Östberg. Chibsah är stekhet och ska fortsätta. Vill testa Nymann högre upp i banan så vi får se mer av hans fina inläggsfot. Adde kan hota från vänstersidan där han likt Raja kan ta sig in i banan och hota med både skott och instick på Erton - Jawo.
Testa testa. Hur långt kvar innan den där Litauern kan hoppa in och lira? Är han något att ha ska Bergström väck först.
Det viktigaste är att Erton kommer igång, i dagsläget hamnar han för långt bak i banan när det blir anfall. Tycker man borde flytta in Adde i "tia-rollen" och flytta fram erton till nia-rollen.
Raus skrev:Det viktigaste är att Erton kommer igång, i dagsläget hamnar han för långt bak i banan när det blir anfall. Tycker man borde flytta in Adde i "tia-rollen" och flytta fram erton till nia-rollen.
Erton vill spela 10:a och Adde var rätt missnöjd över att överhuvudtaget testas i den positionen en träningsmatch. Dvs båda två är missnöjda med det skiftet.