captcash skrev:Sådär, nu äger man lite DIF.. kan jag få bestämma kedjorna nu??
En timme senare är Hank 13:e FW.
Flytta tillbaka Hank fortast möjligt så vinsterna håller i sig. =)
Ja ärligt talat så kändes FBK matchen som helt fel tillfälle att ändra i kedjorna. Men det är lätt att vara efterklok. Possler såg förvirrad ut och undvek allt som såg fysiskt jobbigt ut och då spelade det ingen roll att Bergfors såg riktigt jävla vass ut.
Men hur många aktier man än köper så är det Robban som styr och Challe som tankar. Men baksätesförare kan man ju roa sig som.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skidlöparn skrev:Skulle vara intressant att se hur mycket pengar som kommit in och inte bara antalet investerare.
Ja det bör väl ej vara några hemliga siffror hur många aktier som sålts?
Kommer nog när tiden är slut för att teckna aktier... enda om stör mig att att det känns som jag tecknat aktier via nått som heter Penis... kan inte vänja mig vid deras konstiga namnval.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skidlöparn skrev:Skulle vara intressant att se hur mycket pengar som kommit in och inte bara antalet investerare.
Kommer nog när tiden är slut för att teckna aktier... enda om stör mig att att det känns som jag tecknat aktier via nått som heter Penis... kan inte vänja mig vid deras konstiga namnval.
Nja, jag resonerar så att det är min mexikanska aktiemäklare Pepino som man trejdar med.
..kan det vara så att det är mest oss supportrar ("små-fiskar") som tecknat och att summan inte är så nära målet så dom väntar med summan? Typ ~2000 som tecknat. 6-mille var väl förtecknat innan släpp? Räknar vi kanske lågt då 1800st x (den av mig påhittade snittsiffran på 1000kr) om nu många har tecknat min-beloppet och några något mer. Så är ju det "bara" 1,8-mille.
Nu hoppas jag det ej är så och kanske dumt att spekulera? Roligt dock att vi tog rekord i uppslutning där och det gick ju snabbt.
Men om dom hade gått ut med om det skulle vara åt det hållet så kan nog jag hopp-armbågstackla sparkontot i huvudet och skramla fram så man kommer i "Matchtröje-nivån" iaf.
Fler kanske tänker lika?
Nja, jag resonerar så att det är min mexikanska aktiemäklare Pepino som man trejdar med.
..kan det vara så att det är mest oss supportrar ("små-fiskar") som tecknat och att summan inte är så nära målet så dom väntar med summan? Typ ~2000 som tecknat. 6-mille var väl förtecknat innan släpp? Räknar vi kanske lågt då 1800st x (den av mig påhittade snittsiffran på 1000kr) om nu många har tecknat min-beloppet och några något mer. Så är ju det "bara" 1,8-mille.
Nu hoppas jag det ej är så och kanske dumt att spekulera? Roligt dock att vi tog rekord i uppslutning där och det gick ju snabbt.
Men om dom hade gått ut med om det skulle vara åt det hållet så kan nog jag hopp-armbågstackla sparkontot i huvudet och skramla fram så man kommer i "Matchtröje-nivån" iaf.
Fler kanske tänker lika?
Människor brukar ju fungera så, är man "nära" målet så kan man ju alltid bida med lite extra men saknas det 5 miljoner så går entusiasmen ner eftersom det verkar omöjligt att uppnå.
Jag skulle nästan kunna tänka mig att köpa en till matchtröja om det var nära målet, jag har två söner på 1 & 3 år och det är klart att grabbarna ska ha varsin matchtröja när de blir större att gå på matcherna med.
Jag har redan köpt en till mig själv tidigare säsong på tradera för att stödja ungdomshockeyn och eftersom jag har dåligt samvete över min närvaro på hovet senaste två säsongerna så är ju detta ett sätt att köpa sig samvete
Jag antar att de blir lättare när barnen är större men en flytt från Gullmars till en villa i söderort och två barn gör att tiden är svårt att få till att se hockey live.