Tror tyvärr han brände lite broar med coacherna. Inte alls hans fel dock.
Silly season 2023/24 – uppdateras i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Grattis. Vänta tills vi ligger i toppen och börja gå då istället.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Har det hänt ngt speciellt? Annars kan jag förstå att det väl inte är så muntra miner mellan Hedda och Garpen då Garpen inte vill ha den spelartypen helt uppenbart.SirDIFalot skrev: ↑2023-10-22 09:24:50Tror tyvärr han brände lite broar med coacherna. Inte alls hans fel dock.
- Hepsnastian
Det är Synd att folk är så jävla trångsynta, annars vet jag en målvakt, som är snäppet vassare än Lindbom, som mer än gärna hade spikat igen för oss i jakten på avancemang..
Säg vad fan ni vill.
Säg vad fan ni vill.
Delägare
- SirDIFalot
Om du snackar Reideborn är det väl en icke-diskussion då han knappast hade varit aktuell för att gå till hockeyallsvenskan denna sommar ändå. Han har ju nyss gått ut och pratat om pengar är det absolut viktigaste för honom. Vi kan inte bjuda över dom bättre ligorna. Speciellt inte nu. Du snackar som om vi aktivt gjort avkall på honom av trångsynthet?Hepsnastian skrev: ↑2023-10-22 14:45:27 Det är Synd att folk är så jävla trångsynta, annars vet jag en målvakt, som är snäppet vassare än Lindbom, som mer än gärna hade spikat igen för oss i jakten på avancemang..
Säg vad fan ni vill.
Expert.
Bra val, själv gjorde jag tvärs om, ångrar det och får nu leva med mitt dåliga beslut.
Och nu på onsdag får vi se om det finns män i truppen eller om den bara består av hackkycklingar.
Vid förlust på onsdag mot Aik så kommer jag inte offra en enda till kväll eftersom det svider i hjärtat att se hur man misskött en så anrik förening och är på väg att köra ner den i allettan eller vad nu serien under den serie vi nu spelar i.
Årets säsong i fotbollen ser man som en besvikelse och då är vi ändå med om att sluta fyra eller femma.
Kan inte Bosse och Henke ta över och köra DIF hockey som ett litet hobbyprojekt på ledig tid.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
I en liga som Hockeyallsvenskan märks det att man saknar de unga spelarna, särskilt i en lång grundserie. Lindbom, Öhgren, Östlund och Lekkerimäki är så sjukt saknade. Vi har ju inte fått in en enda att ersätta dessa.
Avskaffa tre mot tre.
-
Vi har inte ersatt Arneson hellerMattias_87 skrev: ↑2023-10-22 20:25:38 I en liga som Hockeyallsvenskan märks det att man saknar de unga spelarna, särskilt i en lång grundserie. Lindbom, Öhgren, Östlund och Lekkerimäki är så sjukt saknade. Vi har ju inte fått in en enda att ersätta dessa.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Nästan omöjliga att ersätta när det kommer fram så många duktiga på en och samma gång.Mattias_87 skrev: ↑2023-10-22 20:25:38 I en liga som Hockeyallsvenskan märks det att man saknar de unga spelarna, särskilt i en lång grundserie. Lindbom, Öhgren, Östlund och Lekkerimäki är så sjukt saknade. Vi har ju inte fått in en enda att ersätta dessa.
Hände väl senast när Kruger, Josef, Brodin kom fram?
De är billiga och besitter en kompetens som kostar massor att köpa in utifrån.
Lindbom och Östlund är ju yttersta klass i SHL.
Vi får hoppas på nya talanger. Tycker Linus Eriksson ser ut att ha grym potential.
Duktig på att vrida och vända och skapa ytor, påminner i det momentet en del om Östlund.
Han verkar också oöm och går rakt in i duellerna.
Hoppas han får fortsätta.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja så brukar medgångssupportrar och AIK:are tänka. Det är lätt att vända den där kappan.
Senast redigerad av klintan85 den 2023-10-23 22:32:35, redigerad totalt 1 gånger.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Trångsynta? Det finns väl viktigare saker än sport. Och Reideborn har redan visat vad han tycker ät viktigast. Alla som väljer Ryssland och pengarna före mänskliga rättigheter har inget i svensk hockey att göra.Hepsnastian skrev: ↑2023-10-22 14:45:27 Det är Synd att folk är så jävla trångsynta, annars vet jag en målvakt, som är snäppet vassare än Lindbom, som mer än gärna hade spikat igen för oss i jakten på avancemang..
Säg vad fan ni vill.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Instämmer, det är jävligt trångsynt att sätta sport före människoliv snarare! Reideborn kan gå och gräva ner sig i Sibirien, riktigt usel personlighet på den killen.klintan85 skrev: ↑2023-10-23 22:30:34Trångsynta? Det finns väl viktigare saker än sport. Och Reideborn har redan visat vad han tycker ät viktigast. Alla som väljer Ryssland och pengarna före mänskliga rättigheter har inget i svensk hockey att göra.Hepsnastian skrev: ↑2023-10-22 14:45:27 Det är Synd att folk är så jävla trångsynta, annars vet jag en målvakt, som är snäppet vassare än Lindbom, som mer än gärna hade spikat igen för oss i jakten på avancemang..
Säg vad fan ni vill.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Någon som har koll på om det är färdigspelat för Pontus Johansson hos oss nu ?
-
Går snabbt i hockey. Vi förlängde lånet av P. Johansson till landslagsuppehållet. Dock har Frölunda åkt på skador. Så han lirar från start idag mot Oskarshamn!
3:e backpar med Folin
3:e backpar med Folin
-
Okej, tack för infon