DIF Fotboll
DIF Fotboll
Dat name. Kirra en ramsa till honom så e du kung
Re: DIF Fotboll
Längtar till imorgon!
Klockan 13.00 tar jag halvdag från jobbet, träffar två polare och käkar lunch, och sedan 14.30 sätter vi oss i bilen och drar till Norrköping för svenska cupen kvarten!
Vinna cupen vinna cupen Djurgården!
TA ER DIT! JK har fyllt en buss. TA en buss, ta bilen och gasa ner till Norrköping! Det är inte långt.
KOM IGEN nu!
---------------
Köp era biljetter till hemmapremiären mot Mjällby på Måndag! Allt under 10.000 är fruktansvärt dåligt!
Sju matcher för vår historia.
http://www.jarnkaminerna.se/2013/04/03/ ... identitet/
Klockan 13.00 tar jag halvdag från jobbet, träffar två polare och käkar lunch, och sedan 14.30 sätter vi oss i bilen och drar till Norrköping för svenska cupen kvarten!
Vinna cupen vinna cupen Djurgården!
TA ER DIT! JK har fyllt en buss. TA en buss, ta bilen och gasa ner till Norrköping! Det är inte långt.
KOM IGEN nu!
---------------
Köp era biljetter till hemmapremiären mot Mjällby på Måndag! Allt under 10.000 är fruktansvärt dåligt!
Sju matcher för vår historia.
http://www.jarnkaminerna.se/2013/04/03/ ... identitet/
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Drygt 7300 biljetter är sålda till den absolut sista hemmapremiären någonsin på stadion. Det är direkt pinsamt och allt under 12000 är en fruktansvärd besvikelse. Vi har stöttat vårt hockeylag något enormt och det är dags att vi gör desamma för vår fotbollssektion.
Måndagen den 8 mars Klockan 19.00 hoppas jag du och alla andra härliga Djurgårdare infinner sig på Stadion och ser till att Djurgården tar 3 poäng. Hetsa alla ni känner, Familjen,vänner,grannar så ser vi till att göra den här dagen minnesvärd.
Fyll Stadion!
Måndagen den 8 mars Klockan 19.00 hoppas jag du och alla andra härliga Djurgårdare infinner sig på Stadion och ser till att Djurgården tar 3 poäng. Hetsa alla ni känner, Familjen,vänner,grannar så ser vi till att göra den här dagen minnesvärd.
Fyll Stadion!
Jätteklack på plats i Peking? Satan vad det låter!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Fabriken jobbar stenhårt i en lokal nära mig. Inför måndagens premiär tillverkas flaggor. Hela Stadion blir ett flagghav. Vi borde bli 12000 medlemmar av djurgårdsfamiljen på plats. Kämpa!!!
Det är väl lika många språk som det är spelare i vårt lag. Inte konstigt det inte klaffar riktigt.
- Lee Harvey Oswald
Genant låg nivå på avslutsförsöken från DIF.
Ser ut på försvarsspelet som att det är FCB vi möter, men det är alltså fucking norrköping..
#10 i DIF är grym, eller...?
Lite som med MP, mycket snack lite verkstad
Ser ut på försvarsspelet som att det är FCB vi möter, men det är alltså fucking norrköping..
#10 i DIF är grym, eller...?
Lite som med MP, mycket snack lite verkstad
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja. Satan vad stabbigt det ser ut. Lika trubbiga som hockeyn..
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Känns så typiskt att när Erton får bindeln blir han helt iskall. Varför bär inte Adde Johansson kaptensbindeln? Någon som vet?
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Straffar, garanterat förlust.
De sätter alla fem straffar!!!!! Jaaa! Härliga Djurgår´n!pulverapa skrev:Straffar, garanterat förlust.
Erton är ju faktiskt den enda i detta lag som kan hantera någon form av trång situation. Lite som med Zlatan i landslaget, tycker synd om honom för att han får spela med sådana träfötter till lagkamrater.
Tröttsamt att se denna nya Youseff. Nahir Oyal måste vara den mest meningslösa spelaren i detta lag. Rajalakso, en Järnkamin som åtminstone har lite jävlaranamma honom lånar vi ut, medan en liten fjärt i rymden som Oyal får vara kvar? Märkligt. Djurgården behöver vettiga yttrar det syns lång väg. Varken Adde eller Tibbling är yttrar det syns lång väg. Dock oerhört nöjd med våra centralare. Satan i gatan, helt obegripligt att Amartey blott är 18 år. Lägg därtill en Chibsah som visar stake på mitten. Riktigt starka ihop, dock lite mycket träfot även där.
Härligt med Pedersen tillbaka också. Du är dock fortfarande mest ihågkommen för denna horribla felträff i derbyt!
Tröttsamt att se denna nya Youseff. Nahir Oyal måste vara den mest meningslösa spelaren i detta lag. Rajalakso, en Järnkamin som åtminstone har lite jävlaranamma honom lånar vi ut, medan en liten fjärt i rymden som Oyal får vara kvar? Märkligt. Djurgården behöver vettiga yttrar det syns lång väg. Varken Adde eller Tibbling är yttrar det syns lång väg. Dock oerhört nöjd med våra centralare. Satan i gatan, helt obegripligt att Amartey blott är 18 år. Lägg därtill en Chibsah som visar stake på mitten. Riktigt starka ihop, dock lite mycket träfot även där.
Härligt med Pedersen tillbaka också. Du är dock fortfarande mest ihågkommen för denna horribla felträff i derbyt!
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: DIF Fotboll
DIF vinst! Trodde det var em utopi 2013.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Satt faktisk hemma o diskuterade exakt samma fråga Är det någon som vet om Johansson har tackat nej. För i min bok så är han den självklara kaptenen.Daniel08 skrev:Känns så typiskt att när Erton får bindeln blir han helt iskall. Varför bär inte Adde Johansson kaptensbindeln? Någon som vet?
Var det inte snack om att vi skulle ha fem olika kaptener som turades om att ha bindeln?emilin skrev:Satt faktisk hemma o diskuterade exakt samma fråga Är det någon som vet om Johansson har tackat nej. För i min bok så är han den självklara kaptenen.Daniel08 skrev:Känns så typiskt att när Erton får bindeln blir han helt iskall. Varför bär inte Adde Johansson kaptensbindeln? Någon som vet?