Silly season 2023/24 – uppdateras i första inlägget
Inte särskilt smart att låna ut Hedström till en bottenkonkurrent. Hade föredragit om han hamnat i typ Mora eller Västerås på en annan nivå än de vi ska slåss emot.
Håller tummarna att han gör succé. Det är han värd!
Håller tummarna att han gör succé. Det är han värd!
Jag håller helt med, väldigt tråkig behandling av en äkta Djurgårdare så hoppas verkligen det går bra för honom.
Han kommer garanterat o KRIGA in i kaklet när vi möter Västervik..
Hur kan man låna ut Ludvig Hedström, till ett av lagen som vi krigar mot för att slippa negativt kval?
Vilka ärthjärnor fattade detta beslut?
Vilka ärthjärnor fattade detta beslut?
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Lägg ner den där förbannade inställningen. Vi spelar inte för att undvika kval.
Avskaffa tre mot tre.
Han var efter västerviks målvakt kanske lagets bäste spelare idag när de spöade ssk....
En rakt igenom hela matchen en gedigen insats trots att han inte spelat i år. Hur i h-e kunde vi släppa Hedström????
Jag vet att det är många som tror att det är helt och hållet kgs fel, jag tror att mycket ligger hos Garpen men oavsett vems felet är: hur i h-e kunde vi låta detta ske?
Kent Norberg och monten är ett spännande radarpar.
Väl rutet, någon måtta får det vara.Mattias_87 skrev: ↑2023-10-20 20:39:28Lägg ner den där förbannade inställningen. Vi spelar inte för att undvika kval.
Bättre med en inställning som satt oss i HA ggr 2.... Klart som tusan att nytt kontrakt är prio 1. Både resultat och spel talar sitt tydliga språk.Mattias_87 skrev: ↑2023-10-20 20:39:28Lägg ner den där förbannade inställningen. Vi spelar inte för att undvika kval.
När ska vi börja inse att Djurgården inte alltid automatiskt får spela slutspel egentligen? Hur många plumpar och överraskningar... Chockerande brist på ödmjukhet.
Ssk fick spela nedflyttningskval för ett par år sedan.... Bara en tanke!
- Jim Morrison
Inte direkt va? Eller du kanske var ironisk
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha lite. Tycker det är lite skönt och se samtidigt tragiskt att det inte spelar någon roll hur mycket pengar än klubb kan ha så spelar det inte någon roll om man inte har någon trygghet att luta sig emot.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja inte hade man blivit förvånad. Det vore helt i linje med vår lyckade strategi av inavel och inkompetens, kanske rent av kronan på verket!
Vem vet, kanske kan få med Challe också.....
Och zabel på det så är det fulländatMomentumet skrev: ↑2023-10-21 20:07:54Ja inte hade man blivit förvånad. Det vore helt i linje med vår lyckade strategi av inavel och inkompetens, kanske rent av kronan på verket!
Vem vet, kanske kan få med Challe också.....
Är så helvetes glad att jag sket i säsongskort det här året, funderade länge men gick inte och försvara ekonomiskt för tillfället, inte så jag lider över det valet