Biljettråden
Biljettråden
Söker två biljetter till fredag. PM-a gärna
Senast redigerad av Tabarnak den 2025-04-24 04:56:47, redigerad totalt 2 gång.
-
Biljettråden
Barnen ska gå så inga biljetter lediga :/
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Biljettråden
Hej! Precis lyckats byta bort mitt nattpass på fredag och undrar ifall nån har två biljetter till salu?
Mvh Johan
Mvh Johan
Biljettråden
Vet någon vilken tid entréerna stänger?
Biljettråden
Man brukar kunna komma in ett bra tag efter matchstart.
Har halkat in till 2a perioden under seriespel.
Tror inte de är annorlunda nu.
Har halkat in till 2a perioden under seriespel.
Tror inte de är annorlunda nu.
- DIF_Soldier
Biljettråden
Har du biljett ska du vara där till matchstart. Det är tiotusentals som vill gå på den här matchen, då duger det inte att stövla in lite blasé. Ge bort din biljett om du inte kan närvara alla 60 minuter.
Säg den glädje som varar
Biljettråden
DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-24 18:06:03Har du biljett ska du vara där till matchstart. Det är tiotusentals som vill gå på den här matchen, då duger det inte att stövla in lite blasé. Ge bort din biljett om du inte kan närvara alla 60 minuter.
Men lägg av
Biljettråden
Vet du, jag ”stövlar inte in lite blasé” utan är en mamma som gör allt för att försöka få till att kunna gå på livets match men med risk att jag blir lite sen OM läggningen tar tid och vill vara säker på att jag kommer in i så fall. Har inte heller läktarplats så jag förstör inte någon direkt stämning eller tifo om jag skulle råka bli sen. Har gått på hundratals matcher, i vått och torrt, har kort, och om jag kan få till att gå på den här historiska matchen så finns det inte en chans i världen att jag ger bort biljetten.DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-24 18:06:03Har du biljett ska du vara där till matchstart. Det är tiotusentals som vill gå på den här matchen, då duger det inte att stövla in lite blasé. Ge bort din biljett om du inte kan närvara alla 60 minuter.
- DIF_Soldier
Biljettråden
Dåså, inga konstigheter. Viktigaste att du inte är en gam som kommit över en biljett på bekostnad av en riktig supporter. De brukar hopa sig vid viktiga matcher nämligen.Linnea skrev: ↑2025-04-24 19:18:46Vet du, jag ”stövlar inte in lite blasé” utan är en mamma som gör allt för att försöka få till att kunna gå på livets match men med risk att jag blir lite sen OM läggningen tar tid och vill vara säker på att jag kommer in i så fall. Har inte heller läktarplats så jag förstör inte någon direkt stämning eller tifo om jag skulle råka bli sen. Har gått på hundratals matcher, i vått och torrt, har kort, och om jag kan få till att gå på den här historiska matchen så finns det inte en chans i världen att jag ger bort biljetten.DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-24 18:06:03Har du biljett ska du vara där till matchstart. Det är tiotusentals som vill gå på den här matchen, då duger det inte att stövla in lite blasé. Ge bort din biljett om du inte kan närvara alla 60 minuter.
Men lova att ge bort biljetten om ungen har kolik eller nåt. Inga tomma platser. Tänk på andra tiotusentals djurgårdare som kunde fått chansen om du sitter hemma
Säg den glädje som varar
Biljettråden
Söker en eller två biljetter till imorn, skicka gärna pm om du har 

Biljettråden
Jag söker två biljetter till matchen. Skicka PM. 

Biljettråden
Hoppas att alla miljontals människor som desperat letar efter biljett när det är final blivit medlemmar och utnyttjar förturen nästa gång.
Antalet ”vänner” som man inte hört av på åratal, efter att knappt varit på hovet i år, som hört av sig om biljetter är ju pinsamt. Förväntar mig samma uppmärksamhet när jag har namnsdag nästa gång
Antalet ”vänner” som man inte hört av på åratal, efter att knappt varit på hovet i år, som hört av sig om biljetter är ju pinsamt. Förväntar mig samma uppmärksamhet när jag har namnsdag nästa gång
Biljettråden
Söker en biljett, senast 16:00. Sen går tåget.