#10 skrev: ↑2021-02-27 11:37:11
Vinn, och säkra säsongen
Ser att flera skriver såhär men måste ju vara helt felaktigt även om vi hade tagit 3 idag?
Brynäs har 11 matcher kvar vilket i teorin kan bli 33 poäng (totalt 81, även om det är orimligt).
Även HV kan gå om. Så vi -kan- sluta sist fortfarande, även om det ska mycket till.
Om inte jag missat nåt här?
Klart ingenting är klart än. Fortfarande många ångestmatcher kvar. Men läget ser onekligen stabilare ut än igår, det medges. Varje poäng är viktigt nu!
Som sagt, jävligt smolk i bägaren med Lhc-vinsten. Hade de torskat hade jag nästan sållat mig till den optimistiska sidan härinne.
Manijock skrev: ↑2021-02-27 17:53:11
Klart ingenting är klart än. Fortfarande många ångestmatcher kvar. Men läget ser onekligen stabilare ut än igår, det medges. Varje poäng är viktigt nu!
Som sagt, jävligt smolk i bägaren med Lhc-vinsten. Hade de torskat hade jag nästan sållat mig till den optimistiska sidan härinne.
Grabben från Söder skrev: ↑2021-02-27 17:40:47
Hyll till Högström som står för tre poäng idag
Kors i taket. Högström får beröm av någon annan än mig.
Rätt kul när ett forum annars tar rygg och utser en syndabock att hacka på.
Högström är snart uppe i samma drev mot sig som Erik Gustafsson.
Robban lär ta honom med sig till Saik så då får vi utse ny hackkyckling nästa år.
Tycker han var bra, spelade mer avslappnat och enkelt än tidigare. Skönt för honom efter Luleåmatchen, dessutom har han hittat tillbaka till ett bra skott
Vafan!! Här trodde man att man satsat en röding på fisk men icke (och spik nykter). Måste tryckt fel för det var tydligen DIF man satt pengarna på och kors i taket så vann vi!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Praetori skrev: ↑2021-02-27 18:01:24
Vafan!! Här trodde man att man satsat en röding på fisk men icke (och spik nykter). Måste tryckt fel för det var tydligen DIF man satt pengarna på och kors i taket så vann vi!
Det var för att du trodde det var fisk som vi vann, bra där
#10 skrev: ↑2021-02-27 11:37:11
Vinn, och säkra säsongen
Ser att flera skriver såhär men måste ju vara helt felaktigt även om vi hade tagit 3 idag?
Brynäs har 11 matcher kvar vilket i teorin kan bli 33 poäng (totalt 81, även om det är orimligt).
Även HV kan gå om. Så vi -kan- sluta sist fortfarande, även om det ska mycket till.
Om inte jag missat nåt här?
Nej, det är ju inte klart än, men lagen bakom oss möter ju varandra också några gånger, så ingen kommer ta full pott.
Har för mig att vi behöver 70p för att fixa det på egen hand
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Praetori skrev: ↑2021-02-27 18:01:24
Det var för att du trodde det var fisk som vi vann, bra där
Fick dåligt samvete och köpte stödbiljetter för en röding och resten på SAiK nu.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.