Kommentators-äcklet Edlund som verkar gå i spetsen för det. Är han ifrån Östergötland eller är han ajkare eller brajare så att det är förklarningen?captcash skrev:Ja det är onekligen lite väl mycket som studion CMORE onanerar över Lhc.. shit asså.. Vi vinner, gör en bra serie... ALLT snack är om hur jävla bra Plasten är, hur synd det är om dem osv... Hallå?
Kvartsfinal 5: Djurgårdens IF - Linköping 26/3-2018
Re: Kvartsfinal 5: Djurgårdens IF - Linköping 26/3-2018
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ligger nog mycket i det Högga sa att vinna kvarten är smärtgränsen. Det känns som att de har spelat under mycket press under denna serie. I semifinal finns det bara vinst som gäller!
Den där Näkynä-nått borde vi ta över.. han kan aldrig gilla Linköping ändå.. köp köp! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Haha, det roliga är att plastsupportrarna klagar på att det är två Djurgårdare i kommentatorsbåsetFrankie skrev:Kommentators-äcklet Edlund som verkar gå i spetsen för det. Är han ifrån Östergötland eller är han ajkare eller brajare så att det är förklarningen?captcash skrev:Ja det är onekligen lite väl mycket som studion CMORE onanerar över Lhc.. shit asså.. Vi vinner, gör en bra serie... ALLT snack är om hur jävla bra Plasten är, hur synd det är om dem osv... Hallå?

Skönt att känna att vi har en del sparkapital.
Vejdemo kan bättre.
Tom Nilsson kan bättre.
Bergfors är bra men kan bättre.
Är lite oroad över målvaktssidan. De släpper in många mål...
Vejdemo kan bättre.
Tom Nilsson kan bättre.
Klar för Örebrocaptcash skrev:Den där Näkynä-nått borde vi ta över.. han kan aldrig gilla Linköping ändå.. köp köp!
-
Äh, vi har Högga och Hulta!captcash skrev:Den där Näkynä-nått borde vi ta över.. han kan aldrig gilla Linköping ändå.. köp köp!
Klar norrländsk dialekt. Tippar på Fuleå. Fler matcher i år där han klart visat sin avsky mot vårt lag.Frankie skrev:Kommentators-äcklet Edlund som verkar gå i spetsen för det. Är han ifrån Östergötland eller är han ajkare eller brajare så att det är förklarningen?captcash skrev:Ja det är onekligen lite väl mycket som studion CMORE onanerar över Lhc.. shit asså.. Vi vinner, gör en bra serie... ALLT snack är om hur jävla bra Plasten är, hur synd det är om dem osv... Hallå?
Växjö förstör svensk hockey med sin Real Växjö mentalitet. Ett enda stort legosoldat bygge. Äckligt!
Vore så skönt om nåt annat lag kan vinna. Helst vi.
Vore så skönt om nåt annat lag kan vinna. Helst vi.
Jocke ska stå nästa match, punkt slutEspenK skrev:Skönt att känna att vi har en del sparkapital.
Vejdemo kan bättre.
Tom Nilsson kan bättre.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Så jävla skönt. Jag började först ställa in mig på förlust med halva tredje kvar. Sen började jag ställa in mig på OT och sen kliver Högström in och får till en raket. SÅ JÄVLA SKÖNT!
Men vi kommer behöva prestera väääääääldigt mycket bättre än såhär i en semifinal. Hoppas Burken kommer tillbaka på spelhumör.
Men vi kommer behöva prestera väääääääldigt mycket bättre än såhär i en semifinal. Hoppas Burken kommer tillbaka på spelhumör.
Avskaffa tre mot tre.
Jag var konstigt nog aldrig orolig. Tyckte mig se att spelarna kände likadant. När plast gjorde 4-3 så var det ju bara att köra.
Pressen att vinna när det stod 3-2 hemma på Hovet och allt verkade klart var större än att kötta och köra på när vi låg under, då släppte det.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Pressen att vinna när det stod 3-2 hemma på Hovet och allt verkade klart var större än att kötta och köra på när vi låg under, då släppte det.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vilket gäng vi har! Även om lhc spelar sin bländande anfallshockey med Olimbs i spetsen (
) så hittar vi på nytt en väg att vinna. Starkt!
Sen är ju oförståelsen mot tacklingen på Lagesson helt absurd. Klockrent domarbeslut, för en gångs skull.

Sen är ju oförståelsen mot tacklingen på Lagesson helt absurd. Klockrent domarbeslut, för en gångs skull.
-
- Säsongskort: Ja
Hela CMORE studion är pervers - ryck ackrediteringen från fjollan Skrikegård ogillar den jäveln starkt och by the way vi krossade pungen 4 - 1 i matcher talar sitt tydliga språk och ingen torsk på full tid
Ceterum censeo Solna esse delendam
Jag tycker den är tuff för att vara ett slutspel. Kampsituation med 2min kvar att spela. Men å andra sidan var det 7-8st på plast som de kunde tagit under matchen.#87 skrev:Vilket gäng vi har! Även om lhc spelar sin bländande anfallshockey med Olimbs i spetsen () så hittar vi på nytt en väg att vinna. Starkt!
Men skit i domarna oavsett.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.