Tack som fan Dif.#10 skrev:Snälla Dif, ge mig lite styrka ikväll efter en hård och slitsam arbetsvecka...
SHL omgång 21: KHK - Djurgårdens IF 25/11
Re: SHL omgång 21: KHK - Djurgårdens IF 25/11
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Såja, Stockholms stolthet är nu bara 15 poäng efter detta lilla landsortslag.
Bra DIF.
Bra DIF.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
66,67% i räddningsprocent för Adam, den är hård.
It's easier to be an asshole to words than to people
Det intressanta är ju hur det kommer att se ut på Söndag. Vilken effekt kommer detta ha på laget?? Spännande.
Vem bryr sig idag.Rojk skrev:66,67% i räddningsprocent för Adam, den är hård.
Nu har vi förbrukat målskyttet för 5-6 matcher framåt.daaviid skrev:Det intressanta är ju hur det kommer att se ut på Söndag. Vilken effekt kommer detta ha på laget?? Spännande.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skojar inte alls, Sveriges största skämt till arbetskår. Skulle jag göra lika stora tabbar på mitt jobb så skulle jag avgå frivilligt. Noll självkritik verkar dom ha och verkar vara en riktig "skyddad verkstad".sauron skrev:Skoja inte...Henke_F skrev:Lol, fan vad domarna är mutade.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Jävligt skön vinst. Helt otrolig insats även fas kkk har tio man på plan. (5+målis+4 zebror).
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Som jag sa imorse. Varsågodaelklingo skrev:Jag har en stark magkänsla att vi vinner, 7-3.

På Söndag? Ja tack!elklingo skrev:Som jag sa imorse. Varsågodaelklingo skrev:Jag har en stark magkänsla att vi vinner, 7-3.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nu höll jag iofs med dig...Henke_F skrev:Skojar inte alls, Sveriges största skämt till arbetskår. Skulle jag göra lika stora tabbar på mitt jobb så skulle jag avgå frivilligt. Noll självkritik verkar dom ha och verkar vara en riktig "skyddad verkstad".sauron skrev:Skoja inte...Henke_F skrev:Lol, fan vad domarna är mutade.
Jävligt skön vinst. Helt otrolig insats även fas kkk har tio man på plan. (5+målis+4 zebror).

It's the hope that kills you.
Jag hoppas verkligen att du har fel, men samtidigt skulle det inte förvåna mig denna säsong. Förhoppningsvis släpper det lite anspänningar i spelarna nu när poängen har börjat trilla in efter uppehållet. Fortsättning följer...Praetori skrev:Nu har vi förbrukat målskyttet för 5-6 matcher framåt.daaviid skrev:Det intressanta är ju hur det kommer att se ut på Söndag. Vilken effekt kommer detta ha på laget?? Spännande.
Tack som f-n för ikväll iaf... sluta bara med alla dessa bjudningar.
elklingo skrev:Som jag sa imorse. Varsågodaelklingo skrev:Jag har en stark magkänsla att vi vinner, 7-3.
Måste varit över 900 i odds på den? =)
Jo förstod det men var bara tvungen att få ut det där "touretts:et"sauron skrev:Nu höll jag iofs med dig...Henke_F skrev:Skojar inte alls, Sveriges största skämt till arbetskår. Skulle jag göra lika stora tabbar på mitt jobb så skulle jag avgå frivilligt. Noll självkritik verkar dom ha och verkar vara en riktig "skyddad verkstad".sauron skrev:Skoja inte...Henke_F skrev:Lol, fan vad domarna är mutade.
Jävligt skön vinst. Helt otrolig insats även fas kkk har tio man på plan. (5+målis+4 zebror).![]()

Senast redigerad av Henke_F den 2016-11-25 21:26:44, redigerad totalt 1 gånger.
Skönt med en riktig tarmsköljning framåt.
KHK är skit.
Tellan har seriens kortaste ljumskar?
Man kan inte annat än att lida med Adam.
KHK är skit.
Tellan har seriens kortaste ljumskar?
Man kan inte annat än att lida med Adam.
Det hoppas jag också. Drar med mig släkt och bekanta (ett par icke hockeyfrälsta) och har hypat matchen och stämningen så jag hoppas verkligen att jag har fel och att vi levererar på både läktare och rink.daaviid skrev:Jag hoppas verkligen att du har fel, men samtidigt skulle det inte förvåna mig denna säsong. Förhoppningsvis släpper det lite anspänningar i spelarna nu när poängen har börjat trilla in efter uppehållet. Fortsättning följer...Praetori skrev:Nu har vi förbrukat målskyttet för 5-6 matcher framåt.daaviid skrev:Det intressanta är ju hur det kommer att se ut på Söndag. Vilken effekt kommer detta ha på laget?? Spännande.
Tack som f-n för ikväll iaf... sluta bara med alla dessa bjudningar.