Och domaren såg rätt, fel av mig#10 skrev:Haha, hög klubba och domaren 1 meter brevid???
SHL omgång 18: Örebro - Djurgårdens IF 17/11
Re: SHL omgång 18: Örebro - Djurgårdens IF 17/11
Godkända ikväll: Adam, Jeff & Riddervall.
Får ta och promenera hem till Västerås från Örebro: Ljungh!
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Senast redigerad av sauron den 2016-11-17 21:03:33, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
Jag var oerhört taggad när jag hörde att Tjomme skulle komma till oss och bli sportchef. Jag själv gillar också statistik. Nu sitter man här med gråten i halsen.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Så länge Rögle förlorar så är det ok.
Det är nice när vi börjat hylla våra målvakter för att de inte släppte en uppenbar tavla under kvällen.fullmonty skrev:Tycker Reideborn vart helt ok. Inte gjort nån tabbe idag direkt..
Skickat från min E5823 via Tapatalk

Håll i hatten nu alla, dags för Hudashow!!!!
Senast redigerad av Ohddan den 2016-11-17 21:04:14, redigerad totalt 2 gång.
Tycker övriga kan få dra spelarbussen hem så sparar vi lite pengar på soppa.sauron skrev:Godkända ikväll: Adam, Jeff & Riddervall.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Man får ju inte ha för höga krav nuförtiden...utan vara glad för det lillaOhddan skrev:Det är nice när vi börjat hylla våra målvakter för att de inte släppte en uppenbar tavla under kvällen.fullmonty skrev:Tycker Reideborn vart helt ok. Inte gjort nån tabbe idag direkt..

14-37 i skott
helt jävla sjukt!
helt jävla sjukt!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Finns ingen energi. Spelarna blir skitnödiga så fort de ser mål. Tror på riktigt att mycket av detta ligger i det nya kravfulla Djurgården. Det låser sig mentalt. Orken finns inte.
Exakt, vi är bra idag!fullmonty skrev:Man får ju inte ha för höga krav nuförtiden...utan vara glad för det lillaOhddan skrev:Det är nice när vi börjat hylla våra målvakter för att de inte släppte en uppenbar tavla under kvällen.fullmonty skrev:Tycker Reideborn vart helt ok. Inte gjort nån tabbe idag direkt..
Skickat från min E5823 via Tapatalk![]()
Givetvis klagar inte Örebros fans, men det förändrar inte det faktum att föreningen står för den absolut mest destruktiva ishockeyn som går att skåda. Är effektivt, men något fruktansvärt tråkigt.Praetori skrev:De spelar ju efter sina förutsättningar och neutraliserar motståndarna. Det är säkert inte ett dugg tråkigt för Örebro supportrarna.
Hörde jag rätt?
Ohlsson: Vi är bra idag.
Såg vi samma match. Vi är kass idag. Gör så många misstag att man inte kan räkna dem.
Om det här är bra vill jag inte uppleva dåligt.
Ohlsson: Vi är bra idag.
Såg vi samma match. Vi är kass idag. Gör så många misstag att man inte kan räkna dem.
Om det här är bra vill jag inte uppleva dåligt.
Jocke är inte dum. Han ser också vad som händer. Det finns säkert en plan B som man dock inte vill ta till förrän man uttömt möjligheterna med det nuvarande. Vinner man varannan match så räcker det förmodligen.jsson skrev:Jag var oerhört taggad när jag hörde att Tjomme skulle komma till oss och bli sportchef. Jag själv gillar också statistik. Nu sitter man här med gråten i halsen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Äh, som så många gånger förut, med exakt samma matchbild men lite stolpe-in hade ni suttit och hyllat. Bra prestation, sur torsk.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vem bryr sig om mål? Vi skjuter 40 skott ikväll, vi är helt överlägsna.