Var väl många som inte tyckte att Ahlén skulle få förlängt. Nåt måste göras med tredjekedjan. Låta Bernhardt få chansen istället för Ahlén kanske.Donkels skrev:Ja framförallt Ahlén hänger ju inte med men det påpekade jag redan förra året men det var ju tydligen så jävla viktigt att ha en äkta Djurgårdare i lagetbastis7 skrev:Nae, tycker lite synd om Hank faktiskt!Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
SHL Omgång 12: Luleå - Djurgårdens IF 24/10
Re: SHL Omgång 12: Luleå - Djurgårdens IF 24/10
Håller med dig om Ahlén inte håller för SHL! Hage blandar och ger och Hank har varit dålig men man vet iaf att han kan mycket bättre!Donkels skrev:Ja framförallt Ahlén hänger ju inte med men det påpekade jag redan förra året men det var ju tydligen så jävla viktigt att ha en äkta Djurgårdare i lagetbastis7 skrev:Nae, tycker lite synd om Hank faktiskt!Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
Jag missade det, men när vi hade vunnit tek och publiken orsakar ett spelstopp. Så rånade ju domarna oss med att inte flytta ut tekningen.pulverapa skrev:Är lätt 3+2 matcher för Thoresen, tyvärr. Riktigt värdelös insats igen... Är inte tillräckligt kunnig för att se vad som är fel. Säcken eller?
Vad är det som gäller vid sådana avbrott borde väl vara tekning i mitten då?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Nja, nog så enkelt att Luleå har fler bra spelare. Tycker varken Brodin eller Lundberg är tillräckligt bra för top 6.pulverapa skrev:Är lätt 3+2 matcher för Thoresen, tyvärr. Riktigt värdelös insats igen... Är inte tillräckligt kunnig för att se vad som är fel. Säcken eller?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vi är kanske 8-10:e bästa laget i SHL. Vilket betyder att vi kommer ha fler sämre än bra insatser. Bara ställa in sig på. Nu tre dåliga i rad. Kommer att ske.
Expert.
Det var en hel del som gjorde vågen när Jocke förlängde med honommb81 skrev:Var väl många som inte tyckte att Ahlén skulle få förlängt. Nåt måste göras med tredjekedjan. Låta Bernhardt få chansen istället för Ahlén kanske.Donkels skrev:Ja framförallt Ahlén hänger ju inte med men det påpekade jag redan förra året men det var ju tydligen så jävla viktigt att ha en äkta Djurgårdare i lagetbastis7 skrev:Nae, tycker lite synd om Hank faktiskt!Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
Vad är det för larv, Säcken är nog en stor anledning till att det gått så bra hittills som det har gjort. Ett så ungt lag so vi har så får vi nog vänja oss vid att det går lite upp och ned, i dag var det Press som inte klarade pressen...pulverapa skrev:Är lätt 3+2 matcher för Thoresen, tyvärr. Riktigt värdelös insats igen... Är inte tillräckligt kunnig för att se vad som är fel. Säcken eller?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Japp, och sen etsade de sig fast i vår zon på den teken och kvitterade i följande sekvens.Henke_F skrev:Jag missade det, men när vi hade vunnit tek och publiken orsakar ett spelstopp. Så rånade ju domarna oss med att inte flytta ut tekningen.pulverapa skrev:Är lätt 3+2 matcher för Thoresen, tyvärr. Riktigt värdelös insats igen... Är inte tillräckligt kunnig för att se vad som är fel. Säcken eller?
Vad är det som gäller vid sådana avbrott borde väl vara tekning i mitten då?
Säger inte att det är anledningen till att vi förlorar men blir lite förundrad över hur domslutet görs.
25/4-2025
Och Englund! Nog hans sämsta match såhär långt..BigJ skrev:Vad är det för larv, Säcken är nog en stor anledning till att det gått så bra hittills som det har gjort. Ett så ungt lag so vi har så får vi nog vänja oss vid att det går lite upp och ned, i dag var det Press som inte klarade pressen...pulverapa skrev:Är lätt 3+2 matcher för Thoresen, tyvärr. Riktigt värdelös insats igen... Är inte tillräckligt kunnig för att se vad som är fel. Säcken eller?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ibland måste man förlora mot ett bättre kämpande lag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jo men som i fotbollen, Jawo har kontrakt men verkar vara tokbänkad att han inte ens får starta när man låter 2:a målisen ta Höies plats i "träningsmatchen" som inte gällde något mot fff.Donkels skrev:Det var en hel del som gjorde vågen när Jocke förlängde med honommb81 skrev:Var väl många som inte tyckte att Ahlén skulle få förlängt. Nåt måste göras med tredjekedjan. Låta Bernhardt få chansen istället för Ahlén kanske.Donkels skrev:Ja framförallt Ahlén hänger ju inte med men det påpekade jag redan förra året men det var ju tydligen så jävla viktigt att ha en äkta Djurgårdare i lagetbastis7 skrev:Nae, tycker lite synd om Hank faktiskt!Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Ja en dålig match idag dock har han varit bra tidigare så jag både tror och hoppas att han studsar tillbakaAndspe skrev:Och Englund! Nog hans sämsta match såhär långt..BigJ skrev:Vad är det för larv, Säcken är nog en stor anledning till att det gått så bra hittills som det har gjort. Ett så ungt lag so vi har så får vi nog vänja oss vid att det går lite upp och ned, i dag var det Press som inte klarade pressen...pulverapa skrev:Är lätt 3+2 matcher för Thoresen, tyvärr. Riktigt värdelös insats igen... Är inte tillräckligt kunnig för att se vad som är fel. Säcken eller?
Ja, han har gjort det ruskigt bra tidigare men kanske lite mindre lyckat idag.Andspe skrev:Och Englund! Nog hans sämsta match såhär långt..BigJ skrev:Vad är det för larv, Säcken är nog en stor anledning till att det gått så bra hittills som det har gjort. Ett så ungt lag so vi har så får vi nog vänja oss vid att det går lite upp och ned, i dag var det Press som inte klarade pressen...pulverapa skrev:Är lätt 3+2 matcher för Thoresen, tyvärr. Riktigt värdelös insats igen... Är inte tillräckligt kunnig för att se vad som är fel. Säcken eller?
Jag var dock riktigt imponerad av mycket i första perioden, särskilt framåt.
Jag ser inget fel att markera mot en Fuleåspelare med tanke på zebrornas agerande under matchen.
Däremot är det ju helt fel att Thoresen tar på sig det ansvaret det borde någon lirar från lina 3-4 ha gjort istället.
Däremot är det ju helt fel att Thoresen tar på sig det ansvaret det borde någon lirar från lina 3-4 ha gjort istället.
Typ Ahlén då det är väl det han har betalt för oerhört besviken att han inte tar mer fighter och överlåter detta till våra spetsspelareKall-El skrev:Jag ser inget fel att markera mot en Fuleåspelare med tanke på zebrornas agerande under matchen.