SHL: Djurgårdens IF - Modo 10/2 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Modo 10/2 2015
Skamligt! Våra avslut håller ju fan inte korpenklass ens. Ser fastfrusna ut och står och tittar på studsande returpuckar.
Tror fan jag själv skulle minst satt en puck om man stått framför kassen på någon av de där.
DIF, jag ställer upp och lirar gratis resten av säsongen om ni behöver en till rundningskon som back med ett inte så jättebra skott eller så kan jag nog också spela en halvkass center som gillar att böka framför motståndarnas kasse.
Dock så den som kör över våran egen målis, skulle inte kunna gå av isen för egen maskin under mina byten!
Tror fan jag själv skulle minst satt en puck om man stått framför kassen på någon av de där.
DIF, jag ställer upp och lirar gratis resten av säsongen om ni behöver en till rundningskon som back med ett inte så jättebra skott eller så kan jag nog också spela en halvkass center som gillar att böka framför motståndarnas kasse.
Dock så den som kör över våran egen målis, skulle inte kunna gå av isen för egen maskin under mina byten!
Senast redigerad av Henke_F den 2015-02-10 21:35:02, redigerad totalt 2 gång.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Fyfan vad jag äcklas av spelet. En skandal. Jag skäms över grabbarna. 5-3 i 1:22 med 2,5 minuter kvar av matchen och vi har knappt ett skott på mål. Och till Säcken, fyfan för att inte ens ta timeout med ett sådant läge samt att inte lyfta keepern när de får in sin 4:e spelare. Nej jag saknar en riktig taktiker i Djurgårn. Skäms Skäms Skäms!!!
Lär knappast vara möjligt men skulle kunna tänka mig att ge Wikegård en vända till. Han är precis vad det här laget behöver, en fet doja i arslet och ingen rädsla för att bänka spelare som inte levererar.
Nisse Ekman, tror Fan damlagets tränare skulle göra ett bättre jobb för tillfälletbastis7 skrev:Vem ser ni som ersättare till Säcken när han slutar? Vem som helst utan Zabel säger jag!
Get the fuck out of my way,
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Otroligt besviken på laget, och speciellt Sörensen.
Han ska fanimej kladda med pucken in i det sista. Det håller lixom inte.
Och Högström för fan, skjut på mål istället för på täckande gubbe..
Saviano får mitt enda + idag.
Tack å hej.
Tack å hej.
Delägare
Fällström och Samme kom tillbaka och förbli friska för helvete!
Inte Ljungh också?Hepsnastian skrev:Otroligt besviken på laget, och speciellt Sörensen.
Tack å hej.
FTFY.hatred skrev:Nisse Ekman, tror Fan damlaget skulle göra ett bättre jobb för tillfälletbastis7 skrev:Vem ser ni som ersättare till Säcken när han slutar? Vem som helst utan Zabel säger jag!
Förstår ändå Sören, jämför hur han spelade i landslaget, bara kolla vilka jävla tattare han spelar med...tror han drar nästa säsongHepsnastian skrev:Otroligt besviken på laget, och speciellt Sörensen.
Tack å hej.
Get the fuck out of my way,
-
- Säsongskort: Ja
Jag hatar verkligen det där j-vla kommundopade laget från Twin Peaks, och det finns inte ord för mitt äckel.
Wikegård, jag vill ha ILSKA i båset när det går fel.bastis7 skrev:Vem ser ni som ersättare till Säcken när han slutar? Vem som helst utan Zabel säger jag!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- diftobbe89
Man kan bli riktigt rik på Djurgårn om man vill, krävs bara att man har lite koll samt timing på saker och ting, jag var helt säker på förlust som sagt, ett gäng losers är lätta att förutspå.
Spela fult
Rädslan att förlora står starkare än viljan att vinna. Det vi såg ikväll är ett textbok-exempel på detta fenomen. Alla underpresterar och gör fruktansvärt kostsamma misstag. Det är passningar som går förbi/bakom som dödar ett anfall i uppbyggnadsfas. Det är en passning för mycket och för långsamt i anfallen som gör att vi inte kan göra mål. Det är så mycket som inte stämmer. Det är så mycket som inte klaffar och som blir fel.
Om vi inte kan ta poängen mot skräpet under oss måste vi ta dem mot de andra lagen. Det ser jag som en enormt svår uppgift nu när de börjat växla upp och vi växlat ner...
Om vi inte kan ta poängen mot skräpet under oss måste vi ta dem mot de andra lagen. Det ser jag som en enormt svår uppgift nu när de börjat växla upp och vi växlat ner...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Bedrövligt