SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Varför spelar Holm forward?
-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-
Om man svarar hej på hej allsvenskan är man väl allsvenskan, inte SHL.JulesAttar skrev:1-0 Captashcaptcash skrev:Hej på dig, kommer du från Solna?kaminor skrev:Hej allsvenskan.
/SHL
Jaja, det ser inte så bra ut det här i alla fall.
Senast redigerad av kaminor den 2015-01-27 20:08:49, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Jävlar vad dåligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
NU ÄR MÅTTJÄVELN RÅGAD JOCKE ERIKSSON. VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED!?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Synd att inte Sören träffar mål i förstaläget. Behövs liksom inte att vi ska bränna våra chanser när vi dessutom har fruktansvärt svårt att skapa dem från början, samtidigt som vi möter en keeper som står emot både det ena och det andra när det brinner i knutarna.
25/4-2025
-
- Säsongskort: Ja
Om logiken stämmer ska vi träffa stolpen fem gånger och ribban tre innan nästa puck trillar in
Ta bort Jocke från truppen nu!
Sorry Manjuck, men vi ligger fortfarande på säker plats och dina prognoser ger jag lika mycket för som SMHI's... Jag är övertygad att vi klarar kontraktet och fattar inte vad ni domedags-profeter hade väntat er? Klart det blir en jävla holmgång, men vi reder ut det.Manijock skrev:Och nej Captash alias huvudet i sanden, jag är inte heller från Solna. Jag är en realistisk hockeyälskare som är en jävel på prognoser...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tänk att 75% av forumet vetat om att Jocke inte skulle hålla hela säsongen men inte KG
Hönsgård deluxe
Vad jag känner om Jocke just nu..
Jocke åkte inte och bytte när han borde ha gjort det, förmodligen någon form av kaptensansvar eller något men gubben var ju helt slut i den sekvensen och då går det som det går.pulverapa skrev:NU ÄR MÅTTJÄVELN RÅGAD JOCKE ERIKSSON. VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED!?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Jocke är TOTALT slutkörd.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BloodBride
100% medhåll! Jag är också övertygad om att den här säsongen kommer att sluta i dur.captcash skrev:Sorry Manjuck, men vi ligger fortfarande på säker plats och dina prognoser ger jag lika mycket för som SMHI's... Jag är övertygad att vi klarar kontraktet och fattar inte vad ni domedags-profeter hade väntat er? Klart det blir en jävla holmgång, men vi reder ut det.Manijock skrev:Och nej Captash alias huvudet i sanden, jag är inte heller från Solna. Jag är en realistisk hockeyälskare som är en jävel på prognoser...
Äh skit i detta depp-VM... lämnar forumet för idag och drar till http://www.självmordslinjen.se för att få lite mer positiva vibbar!
Gnäll o klaga väl, lycka till!
Gnäll o klaga väl, lycka till!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).