Påminner om oss första 10-15 matcherna på säsongen...kaminor skrev:42-12 i skott till Örebro mot Leksand. Herregud.
SHL: Djurgårdens IF - Linköping HC 15/1 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Linköping HC 15/1 2015
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Halvtrött 1:a period.
Sämsta denna säsong i 2:a.
Godkänd 3:e
Det ska givetvis INTE bli några poäng med den prestationen mot ett lag som lhc.
KukAfton bigtime.
BIF & LIF 3p
aik tar tik:s kvalplats = Vårmys på Hovet
Sämsta denna säsong i 2:a.
Godkänd 3:e
Det ska givetvis INTE bli några poäng med den prestationen mot ett lag som lhc.
KukAfton bigtime.
BIF & LIF 3p
aik tar tik:s kvalplats = Vårmys på Hovet
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Kommer man palla ett till kval?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Äh det är lugnt, ledningen har ju värvat!
Vårt nygamla lag ska vända skeppet.
Vårt nygamla lag ska vända skeppet.
Du är med oss överallt, Stefan.
Nix, det kan jag säga redan nu.. aldrig mer ett sådant kval... blir det så igen så stänger jag av all media och kolla sluttabellen under sensommaren istället, på Kreta i en solstol... minsta risken för hjärtinfarkt!Jim Morrison skrev:Kommer man palla ett till kval?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Men lugna er lite. Det är långt kvar och vi har mindre poäng upp till slutspelsplats än vi har ner till kvalplats.Jim Morrison skrev:Kommer man palla ett till kval?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Absolut, men formen talar sitt tydliga språk. Ser inte bra alls ut.Praetori skrev:Men lugna er lite. Det är långt kvar och vi har mindre poäng upp till slutspelsplats än vi har ner till kvalplats.Jim Morrison skrev:Kommer man palla ett till kval?
En form man inte vill ha i slutskedet av en serie.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2015-01-15 21:20:05, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
ExaktPraetori skrev:Men lugna er lite. Det är långt kvar och vi har mindre poäng upp till slutspelsplats än vi har ner till kvalplats.Jim Morrison skrev:Kommer man palla ett till kval?
Jim Morrison skrev:Absolut, men formen talar sitt tydliga språk. Ser inte bra alls ut.Praetori skrev:Men lugna er lite. Det är långt kvar och vi har mindre poäng upp till slutspelsplats än vi har ner till kvalplats.Jim Morrison skrev:Kommer man palla ett till kval?
Och KG verkar ju inte va så sugen att värva nån spetsspelare!
Tycker formen ser ok ut. Vi dominerar ju stundvis och blir tillbakatryckta stundivs men vi är ju inte helt utspelade på något sätt. Vinner vi två matcher på raken så kommer det låta helt annorlunda i vanlig ordning.Jim Morrison skrev: Absolut, men formen talar sitt tydliga språk. Ser inte bra alls ut.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Jodå, han jobbar.bastis7 skrev:Jim Morrison skrev:Absolut, men formen talar sitt tydliga språk. Ser inte bra alls ut.Praetori skrev:Men lugna er lite. Det är långt kvar och vi har mindre poäng upp till slutspelsplats än vi har ner till kvalplats.Jim Morrison skrev:Kommer man palla ett till kval?
Ja, för det dräller ju verkligen av dom på marknaden...bastis7 skrev:Jim Morrison skrev:Absolut, men formen talar sitt tydliga språk. Ser inte bra alls ut.Praetori skrev:Men lugna er lite. Det är långt kvar och vi har mindre poäng upp till slutspelsplats än vi har ner till kvalplats.Jim Morrison skrev:Kommer man palla ett till kval?
Fattar du inte att dom inte växer på träd, och dom få som finns vill inte spela i Difbastis7 skrev:Jim Morrison skrev:Absolut, men formen talar sitt tydliga språk. Ser inte bra alls ut.Praetori skrev:Men lugna er lite. Det är långt kvar och vi har mindre poäng upp till slutspelsplats än vi har ner till kvalplats.Jim Morrison skrev:Kommer man palla ett till kval?
Var glad du att han gör vad han kan, hur många toppspelare finns det att välja på?bastis7 skrev:Jim Morrison skrev:Absolut, men formen talar sitt tydliga språk. Ser inte bra alls ut.Praetori skrev:Men lugna er lite. Det är långt kvar och vi har mindre poäng upp till slutspelsplats än vi har ner till kvalplats.Jim Morrison skrev:Kommer man palla ett till kval?
Och örebro skulle ha haft en straff med 2 min kvar, oflyt idag för Djurgårdare