Lee Harvey Oswald skrev:Känns som att inte ens en 7-3 ledning kommer räcka till vinst i denna match.
Är detta Säckens nya giv, släpp alla bromsar.
Vet inte vad jag tycker riktigt.
Kul med många mål framåt givetvis, men försvaret är så otroligt givmilt att jag blir generad.
Tajta till det här nu i 3:e!
Bra snack av Jocke
Jocke är rena rama hockeyprofessorn. Om han inte blir tränare inom hockey efter iskarriären så är det en STOR förlust för Svensk hockey skulle jag våga påstå.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Lee Harvey Oswald skrev:Känns som att inte ens en 7-3 ledning kommer räcka till vinst i denna match.
Kul med många mål framåt givetvis, men försvaret är så otroligt givmilt att jag blir generad.
Bra snack av Jocke
Håller med, Jocke tar ansvar som kapten. Defensivt får det inte se ut såhär. Mantas ska väl ta någon puck men det är slarvigt och klent framför honom också. Skärpning i defensiven nu DIF!
Bra snack av Jocke
Jocke är rena rama hockeyprofessorn. Om han inte blir tränare inom hockey efter iskarriären så är det en STOR förlust för Svensk hockey skulle jag våga påstå.
Han blir ny sportchef för DIF. Gissar jag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jocke Eriksson är verkligen mannen hela dagen. Intervjun med honom är klockren! Han säger alla rätta saker. Hade spytt om jag hört något snorunge stå och snacka skit om att vi visar moral och krigarinställning, när vi agerar som fega råttor i egen zon. Andra perioden kan mycket väl vara säsongens absoluta bottennapp. Mest med tanke på vad vi möter. Brynäs är verkligen vansinnigt dåliga och vi spelar glatt ner oss i deras skit. Förbannat ynkligt, Jocke sätter orden på mina känslor väldigt bra.
4-1 till oss hade varit väntat efter dessa två perioder. 4-2 är billigt! 4-3 är ett förbannat skämt.. Nu jävlar ser ni till att Brynäs ska behöva göra en helomvandling för att vända det här. Inga mera småfösare eller slumppuckar.
Tycker det är lite komiskt att i Garpens krönika (alltid bra) säger han att det som fattas är spetsen och en förste center (har han rätt i) men att målvaktsspelet och deffensiven funkar bra, direkt i samband med den artikeln gör vi 9 mål på 5 1/4 period och släpper lika många.
A23 skrev:Tycker det är lite komiskt att i Garpens krönika (alltid bra) säger han att det som fattas är spetsen och en förste center (har han rätt i) men att målvaktsspelet och deffensiven funkar bra, direkt i samband med den artikeln gör vi 9 mål på 5 1/4 period och släpper lika många.
Kallas för Jinx ala grande.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.