CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
Re: CHL: Eisbären Berlin - Djurgården 7/9 2014
Smuts. Nu är vi ju piskade att vinna återstående.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Naturligtvis var det Ahlén som raglade. Säga vad man vill om honom, jag älskar hans inställning, men han har verkligen inte en okej skridskoåkning. Förmodligen den sämsta jag sett på seriös nivå. Lira inte honom i förlängningen nu. Inte Falk eller Holm heller.
Vi saknar en spelare som har lite tur, du vet... En som inte alltid ser ut som den traditionella hockeyspelaren, men som alltid råkar hamna rätt och som ändå helt oförstående hamnar på en 20+ poäng per sessebastis7 skrev:Andspe skrev:Jag saknar Nils studsande dragskottspuckar från blå
Vf då?

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Vill vi ens gå vidare? Bättre att foka helt på SHL och slippa skador i CHL-matcher.Praetori skrev:Smuts. Nu är vi ju piskade att vinna återstående.
Haha ja kanske det!Andspe skrev:Vi saknar en spelare som har lite tur, du vet... En som inte alltid ser ut som den traditionella hockeyspelaren, men som alltid råkar hamna rätt och som ändå helt oförstående hamnar på en 20+ poäng per sessebastis7 skrev:Andspe skrev:Jag saknar Nils studsande dragskottspuckar från blå
Vf då?
Vi verkar ju vilja förlora.
Hur många indianare har vi bjudit på hittills?
Hur många indianare har vi bjudit på hittills?
Vem fan var det som indianarpassade till motspelare på egen blå?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Deilert första straffen?
Haha så jävla skönt Falk.
Skönt. Nu spelade vi bort plastbären Berlin från den här turneringen.
Kul med straffar, mest för att se vilka vi har tänkta som prio straffläggare för denna säsong...
Lauritzen, Samme och Alvarez är nog gjutna även att de inte lirar idag... övriga.. Sören, Guter, Heinerö?
Lauritzen, Samme och Alvarez är nog gjutna även att de inte lirar idag... övriga.. Sören, Guter, Heinerö?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Joel Lundqvist är inte den vassaste på skridskorna heller. Ser nog Joel som sämre på rören än Ahlén faktiskt.Manijock skrev:Naturligtvis var det Ahlén som raglade. Säga vad man vill om honom, jag älskar hans inställning, men han har verkligen inte en okej skridskoåkning. Förmodligen den sämsta jag sett på seriös nivå. Lira inte honom i förlängningen nu. Inte Falk eller Holm heller.
Torsk på tallin.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Shit vad usla straffar
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
hmm.. verkar som vi är lika heta på straffar som vanligt! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).